joo se on kyllä totta että piikkikoukku on se pahin koukku.
itse olen rännännyt melkein 5 vuotta ja tällä hetkellä joudun piikittämään jalkaani kun kädestä ei löydy enää suonia. ja kaikki alkoi siitä, kun piti vaan “kokeilla” miten se piri toimii hihoitettuna…
kakspiippunen juttu. piikittämällä lähes kaikki toimii paremmin, mutta…
Tämä taitaa olla turha ketju. Tuntuu vain siltä, että kakky on jo päättänyt piikittää, kuten minäkin joskus.
Ja kun sen kerran tekee, muut tavat ei kelpaa enää.
Mulla on sama kuin Puutarhurilla: yleensä vihaan piriä, mutta muutaman kuukauden välein( ehkä 5 krt vuodessa) tulee järjetön pirihimo eikä sitä pysäytä mikään. Ja se vetää ihmisen ihan paskaksi.
Mulla, ääliöllä, joka ei ole subujaan filtteröinyt, eikä kuitenkaan kovin montaa vuotta ole hihaan sitä vetänyt, on suonet kadonneet käsistä. Kämmenselästä saattaa löytyä jotain, mutta käsivarret, ei. Jalkoihin joutuu heittämään, jos siis heittää… tarkoitus olisi lopettaa kaikkien huumeiden ja alkoholin käyttö.
t:KH
No, yritän kerätä järkeä päähän ja pysyä nokittamisessa. Aloin tuossa vaan miettiä, että miksi ylipäätään aloitin tämän koko ketjun, että yritinkö sittenkin vaan alitajuisesti hakea tukea ja hyväksyntää rännäämiselle. Mutta samapa tuo.
No eikö se piikki ole lentäny vesilintua jo? Tosiaan, ei luontoakaan saa roskastaa, joten pistäppä roskiin se sitten… Tämä vaan minun ehdotukseni mitä itse tekisin, sinä teet kuten parhaaksensa näet… mut turha tulla sit tänne rutisee 3 vuoden päästä miten laita on jos nyt menet ja mäntä painuu tuntemattomille neitsyt teilleen… Hyvää matkaa vaikken sitä toivokkaan näissä merkeissä kenellekään… Kunnioitan vaan toisten päätöksiä…
Juupa, juu! Vai olis meillä taas yksi ongelma puitavana. No juttuhan on jo valmis, eli mitä sitä turhaan enään vatvotaan. Neiti/Herra vetäsee hihat ylös seuraavan kerran, kun kaverien kanssa tilanne on päällä. Sitten siinä osaksi jotain todistellen ja painostuksen alla ojentaa kätensä jollekin kuka homman osaa. Siinä sitten tekee ystäväsi sulle oikein palveluksen, koska itse löisit mitä suurimmalla mahdollisuudella ohi ja sehän ei hyvältä tunnu. Samalla saat tuntea päätäsi vaivanneen tunteen/t j hip heijaa. Menohan on kivaa. Seuraavan kerran et varmasti tule nokkaan vetämään. THE STORY IS HAPPY OR SAD, U CHOOSE…
mäkin vähän haluaisin kokeilla… hihaan. vaikka liian usein nään niitä ihmisiä jotka tekee sitä joka päivä.
sit joskus sanoin et haluisin kokeilla, mut se sano, että se ei todellakaan kyllä siihen osallistu. että ei kannata. toisaalta se on ihana, koska ei haluu mua siihen samaan paskaan mukaan… paskaan? no kyl se varmaan ainakin jossain vaiheessa paskaksi muuttuu…? siis koko touhu…
Ite en oo koskaan rännänny mitään. Piriä otin eka kerran 2000 loppuvuodesta… viimeks 01.05.2004. En ole addiktoitunut piriin, koska pystyn olee ilman, otan aina vähän kerralla ja käyttökertojen välillä vähintään kuukausi taukoa…
Kaikki eivät innostu-ja-koukahda piriin samalla tavalla… Kohtuus on mahdollista pirinkin kanssa.
Sanon silti: Kenenkään ei kannata käyttää amfetamiinia. (just don’t do it, kids!)
piri on piikkihuume, siitä ei päästä mihinkään. en neuvo rännäämään, sanon vaan niiku asiat imho on… nokkaamalla menee nenä paskaks ja pommi valvottaa sen vuorokauden senki jälkeen ku olot on loppunu. parempi ku jätät sen pirin vetämisen ku viel voit. rännäämiseks se menee kuitenki jossai vaiheessa eikä siitä yleensä takas vaihdeta. ehkä pommi sillon tällön mut neula kuuluu kuvaan joka reissulla…
Itse olen piriä käyttänyt ihan nokittamalla, ja ollut täysin tyytyväinen siihen. Harvoin käytän, ehkä parin kuukauden välein. Yhet kohtuulliset nokat illan alussa ja mulla on ainakin koko yön ihan hyvä fiilis, jos vaan laatu on kohdallaan. Seurannut kavereiden piikkitouhuja vierestä ihan tarpeeksi… Joskus tehnyt mieli testata IV:sti mutta kaverit on onneksi sen verran vastuullista sakkia että on puhunut mut pois siitä.
Valitettavasti on aika totta on että seura tekee kaltaisekseen, mutta täytyy vaan pitää kiinni omista periaatteista.
Pirihän on loppujen lopuksi vain piriste, ja sellaisena se riittää mulle.
Toisaalta se miten se toimii muka hirveästikin paremmin iv:nä ei välttämättä kuitenkaan ole juuri minkäänmoinen kohotus nautintoon, mutta sitäkin suurempi addiktoivuuteen. Ja vaikka sitten toimisikin niin se lisää addiktoivuutta entisestään - imho ei kannata ottaa riskiä ja testailla, että kuinka hyvin sen hallitsee. On meinaan yllättävää miten halu nautintoon saa jossain vaiheessa mielen voimat hallintaansa, vaikka taistelisi vastaan… ja se ei sitten enää ole yhtään hauskaa.
Toi on varmaan aika lailla hyvä meininki. Siis yrittää vaan tyytyä nykyiseen tilanteeseen, kun siinä ei kerran ole valittamista. Ainakin mun kohdalla varmaan tärkeintä ois se, että pysyttelis pois tilanteista, joissa kokeilemiseen on suurin todennäköisyys. Yleensäkin oon laiska tekemään mitään asioiden eteen, mutta sitten jos jotain on siinä ulottuvilla, niin oon kyllä valmis kokeilemaan lähes kaikkea. Mutta nää kaikki kommentit on silti ainakin vähän auttaneet siinä, että kun seuraavaksi nään piikin niin en siihen suin päin tartu. Noh, varmaan ainakin osa mun kaikista näistä kommenteista on keskenään ristiriidassa, mutta se johtuu vaan siitä että oon itsekin sekasin.
Tulee mieleen eräs ystäväni (joka on nyt ollut puolvuotta piritauolla)., Hänellä oli aina tapana vetää “ekat hihaan ja loput pommina tai nokkiin”. Ärhäköiden nousujen takia hän tykkäsi siis rätkiä ekat pirit ränniin…
RÄPYLÄÄN!!sä vedät kaiken turhan moskan elimistöös jos käyt sitä nuuhkimaan.toinen vaihtoehto on juoda filsun läpi vedetty litku,mut hihassa se toimii oikein
Moska elimistöön… Entäs suoniin? Miten steriili luulet sen röökitehtaan filtterin olevan iv-käyttöön että voit tykittäjänä esittää tollasen moska -väitteen?
Yes. Way to go!!! Vittu et on kovia jätkiä täällä. Mitä vittua spiidii hei vetää jos se ei toimi edes “oikein”?
Tää tuntuu kovin järkiköyhältä foorumilta välillä… Kai tänne eksyy aina lapsia jotka eivät ymmärrä miten turha ja typerä päihde amfetamiini on, eikä mun pitäs siitä hermostua. Niin vaan vituttaa kun täällä plinkissä asiat(=teemat) polkee vaan paikallaan.