Piri vs concerta?

Mietin tässä ja en vain tajua. Oon lukenu ketjuja concertasta, ja sitä pidetään aika “hulluna” ja pahana :question: :question:

Mun päähän ei mahdu se, että ihmiset vetää tuolla piriä, mutta concerta on sitten niin “vakavaa” ja aiheuttaa ties mitä.

Miettikää mitä kaikkee pirin seassa on?
Miten concertaa ei muka uskaltais ottaa niin helposti, kun piriä otetaan vailla huolta?

Tiedän, että on ihmisiä joille ei ko.lääkettä määrätä vaikka tarve olisi kova, mutta ei kai se ole sitten syy haukkua C:tä?

Mua oikeesti kiinnostaa tää, en oo lääkettä ottamassa, mutta haluaisin vaan tietää mikä ihme tää homma oikein on… Koska mä en todella tiedä. Joten valaiskaa tyhmää…

No mieti nyt, lääkkeen sivuvaikutuksissa mainitaan mm. että aiheuttaa puissa kiipeilyä! :smiley:
Itseäni kiinnostaa että onko concertan ja pirin compottelu kuinka vaarallista tai edes järkevää… ei taida…

Konsut muuten alkavat oleen aika epämielyttäviä jo jollain 50mg annoksilla, enkä ymmärräkään miten niiitä voi olla jotain härkäpillereitä niinku 54mg:sia. huhuh. Mutta ei konsut mitään huonoja ole, varsinkin alkoholin kanssa metyylifend. muuttuuu toimivammaksi etyylifenidaatiksi.

Oon ottanu combona conua ja vauhtia,conua en pelkästään söisi mutta vauhdin kanssa se ei nyt buustaa mutta vaikuttaa ainakin mulla siinä sivussa kivasti omalla tavallaan jota en jaksa/osaa selittää suomex niin että ymmärtäisitte…Henk.koht juttu.Jos pitäs valita niin amfetamiini(ei malto/siripiri paskaa)

No piri vapauttaa dopamiinia ja metyylifenidaatti estää sen takaisinottoa, ei ainakaan perstuntumalta vaikuta kovin turvalliselta. Tosin eipä esim. ekstaasi+ssri taida olla vaarallinen kuin teoriassa. Itse sain kikkailtua itseni sairaalaan metyylifenidaatti+MDPV -kombolla, tosin alkoholia oli myös mukana aivan perkeleesti.

Täh ?
Eihän poretta ja Concertaa voi edes verrata…

Ei kai noit kandeis sekoitella keskenään, voi tulla turhan voimakas vaikutus, jo ihan perusmaalaisjärjellä ajatellen. Ritalinit on ainakin ihan ok, jos on hullu kiire saada essee yliopistoon aamuksi ja aloittaa koko homman vasta illalla. Viihdekäytöstä ei kokemuksia.

3x54mg concerta huiviin ja linjat essosta nii alko suhisee aika härskisti, seuraavana päivänä päästä kuulu ihmeellistä rätinää :smiley:

Omasta mielestäni ainaki kunnon pore hakkaa consut mennen tullen.