Piri ja toleranssin kasvu?!?

Njoo tossa n. tunti sitten heitin about 0.7-0.9 pommina naamariin ja ei helevetti mitään muutosta, ei menojalka vipata mihinkään suuntaan taikka mtn?
Keskiviikosta lähtien oon kyll’ käyttänyt, ja ekana päivänä kolahti jo tyyliin 0.1-0.3… Nouseeko tolet oikeesti näin nopeasti?
Älkää ymmärtäkö väärin, en oo ollu 24/7 pöhinä päissää, hyvin vähän oikeastaan käyttänyt, parit nokat / pommi per pv siitä keskiviikosta. Mutta eilen esimerkiksi otin puolet vähemmän mitä nyt ja huhhuh. Samaa tavaraa ollu kokoajan, ja parasta mitä oon tähän mennessä ottanut.
Pupilleissakaan mitään eroo…

VAI? voiko johtua siitä kun alla on 1mg rivatril ja 150mg tramal? myös ketipinoria eilen yöllä otin.

Ja ainiinjoo, en oo paljoo pirin kans leikkinyt, joten jos joku joka tietää tai osais mitenkään arvioida sen että minkähänlaiset olot on tulossa…? Tosissaa tosta keskiviikosta asti vetänyt, tänään meni noi viimeset… jmlauta ko vituttaa, ois pitäny rännittää niin ehkä ois toisenlaiset olot… stna.

kertokaahan viisaammat… phiis :sunglasses:!

Ei pitäis refloja vielä tuosta tulla, mutta univelat joudut ehkä maksaa pois.
Hihaan jos vedät ni toleranssi nousee vielä kovempaa… Olen nähnyt useat 1g vedot elämäni aikana vaikka en käytä koko ainetta(olen kyllä testaillut tuotakin joskus nasaalisti)…
Lisäksi vielä lausahdus: Paskaa kamaa!

Mitä helvettiä sä jätkä selität?? Keskiviikko, torstai, perjantai ja lauantai - siis neljä päivää putkeen, joka päivä piriä nokkaan/ masuun - mut iiihan silleen [size=150]vähän[/size] vaan?? Paljonko sitä sit pitäis vetää ollakseen “24/7 pöhinä päissää”? 0,2g6/vrk? 0,438g10/vrk? 1g parin tunnin välein? Tunnin välein?? Ei kuule ihan siltä kuulosta, et tolla asenteella lopetettais yhtään minkään aineen vetämistä vielä pitkään aikaan…

^ Hmm… Jospa tartuonneen tarkoitti, että on muistanut jopa nukkua ja syödäkin tuona aikana :confused: . Eihän se mikään oikea piriränni ole sellainen, että ko. roipetta vedetään vain “virka-aikana” ja muuten eletään ns. normaalisti :mrgreen: :wink: . Vitsi, vitsi. Ei tuo, helkkari soikoon, hyvältä kuulosta ja “ihan pieneltä vetämiseltä vain”, jos kerran toletkin ovat nousseet tuota tahtia :confused: . Ja pirin kiskomisella ei kyllä sitten saa sitä buprenkäyttöä katkaistua. Tai voihan se jollain onnistuakin, mutta minä en ainakaan paljoa(lue: yhtään) löisi vetoa moisen puolesta. Kyllä mä itsekin tosin pystyn olemaan ajattelematta oppareita, kun mulla on oikein “hauskaa” piripäissäni, mutta kun laskujen maksun aika koittaa, niin ne opparit jeesaavat kummasti niihin laskudepiksiin :wink: .

Jep, itsekin tässä taas hoidan pirilaskumasennustani buprenorfiinilla :blush: . Ihan kohtuullisestihan tämä toimii siihen paskaan oloon, mutten voi todellakaan suositella tätä kenellekään, jolla on pieninkään aikomus päästä bupresta eroon. En kyllä suosittele kenellekään muullekaan. Mulla on “hieman” päässyt taas karkaamaan lapasesta tämä douppien kanssa pelaaminen :blush: :frowning: . Vittu, kun yhdessä vaiheessa ajattelin jo päässeeni lähes kuiville, ts. mulle riittivät vain benzot ja alko(eivät samaan aikaan), mutta nyt ovat jälleen alkaneet opparit viedä naista ihan liiaksi, ja sen pirin kanssakin on tullut sekoiltua aivan liikaa, vaikka paljon vähäisempää ja hillitympää se touhu mulla nykyisin onkin, kuin joskus nuorempana. Pää ei vain mitenkään kestäisi enää sellaista. Ei se meinaa oikein kestää tätäkään :unamused: . Niin, ja tämä ei ollut sitten mikään alkoholin puolustuspuhe, mutta olen mä silti sitä mieltä, että mitä vähemmän niitä eri roippeita on kehissä, niin sen parempi. Syytän nyt syksyä siitä, että mulla menee huonosti ja on vedettävä kaikkea paskaa, jotta jotenkin kestäisin olla täällä, mutta olen mä ennenkin syksyistä selvinnyt huomattavasti vähemmällä kamankäytöllä, vaikka kyseinen vuodenaika mua aina masentaakin :confused: .

Sori offista.

Mitä vitun refloja? Eihän piristä refloja tule, siis siinä mielessä, kuten esim. oppareista. Psyykkisesti olo saattaa olla hyvinkin paska pirikuurin jäljiltä ja se taas riippuu ihan ihmisestä, kuka selviää parin viikon kuurista vain nukkumalla ne univelat pois ja kuka menee psykoosiin jo parista valvotusta yöstä. Toki myös fysiikka saattaa olla monella todella huonossa jamassa, mutta sekin johtuu siitä, ettei ole nukkunut, eikä syönyt kunnolla, jos ollenkaan, ja asia korjaantuu, kun saa levättyä kunnolla ja normalisoitua ravitsemustilansa. En suinkaan vähättele amfetamiinin vieroitusoireita ja toki se laskujen aiheuttama masennus saa ihmisen helposti kiskomaan piriä taas uudelleen ja uudelleen, kun pahimmista heikotuksista on selvitty, ja näin se paha riippuvuuskin ko. aineeseen syntyy, mutta tarkoitin sanoa, että amfetamiini ei aiheuta sellaista fyysistä koukkua, että elimistö varsinaisesti huutaisi ainetta, kuten käy esim. juuri niiden oppareiden tai vaikkapa benzojen kohdalla.

Tartuonneen kohdalla kyllä veikkaan, että aika HELVETIN VITTUMAISET vieroitusoireet ovat pojalla tiedossa, aineesta jos toisestakin :confused: :frowning: .

Joo, siis… Yli puolvuotta säännöllistä pupren käyttöö, kelailin et nyt riitti vittu. 4päivää ILMAN MITÄÄN helpotusta sinnittelin… Sit meni hermot, syysloma… kaikki vittu jossain vetämäs kuosia, ite kirjaimellisesti piti pitää sängystä kiinni etten hyppää parvekkeelta alas.
Puhelinsoitto ja piriä, en oo ennen ton kans temppuillu ja kelailin että kuhan sais parannettua oloa, päihdehistoriaa sen verran takana että selvinpäin oleminen on jo helvetin vaikeeta, mitäs muuta ku hakemaan veloiks.
Ja kyllä, otin vain sen verran välist et helpottuis olo, ei ollu muutakaan…
Nukuin ketipinoreitten avulla, söin jne. Nyt 12pv ilman pupree mutta masennus, jaksamattomuuus, vitutus jne painaa päällä. Nyt on benzoja mutta tuntuu että ei auta yhtään, joten alkoholia päälle.
On tää yhtä vitun tuskaa…
JA se on jännä, kun koittaa helvetti lopettaa niin tulee soittoo joka perkeleen puolelta et nyt ois bubree, oon pitäny pään kylmänä ja kieltäytynyt.
Nyt tässä benzohumalassa ja en tajua suurinpiirtein mitä edes kirjotan, kuhan kirjotan, kuhan olen, se on tärkeintä? En jaksa tota pupren säätämist ja rikollisuutta et saa sitä, nyt loppu jumalauta!
youtube.com/watch?v=xNQ0qRiizuY
oon ollu katkolla, oon potenu psykoottista masennusta + ahdistuneisuus ja paniikkihäiriöitä.
Vasta 20v.
Minulle toi pirin ostaminen oli pelastus, koska olisin muuten ostanut pupree, ja taas sama luuppi päälle. saatana!

En ite koskaan oo nähny hirveesti pointtia noissa että korvataan kuosia toisel kuosil jne. Ja esim. jos nyt onnistut loppuun kärsimään bupre-reflat niin oot senki edestä vetäny alkoa/bentsoa/piriä joista ainaki 2x ensimmäistä voi helposti olla pahempia koukkuja kun itse se buprekoukku. Pahoitteluni suorasta puheesta ja onnea buprettomuuteen silti. Ei sillä itselle niin hirveesti merkitystä ois jos oisin ilman buprea mut vetäisin huolella 3x eri ainetta ja sitku bupre-reflat kärsitty nii voiki huomata että pitäis heti putkeen kärsiä jotain piri-alko-bentso refloja.

Noniin, komppaan tätä ihan täysiä. Sen tajuun et sitä pahaa oloo helpottamaan sitä ottaa sen tietyn annoksen jotain rauhottavia ja buranaa, mitä enempää sitä ei itselleen salli. Tietenki ne omat rajat sille mikä on sallittua on ihan yksilökohtaista. Mut se et tosiaan monella aineella sählää ni siin on tiedossa just se että sä vaihdat yhden helvetin toiseen. Alko + bentsot = takuuvarma helvetti. Että pointtina se et yrität muistaa että sä et oo lähtemäs hakee fiiliksiä vaan sitä pientä helpotusta lääkkeen tavoin, ei mitää biletysmeininkii.

Ainii ja editti: Tää alko+bentso -kombo on omasta mielestä just siks niin huono ns. korvaava lääke, koska sillon sun kynnys lähtee tekee tai ottaa tyhmii aineita laskee huomattavasti! Eli toisisanoen se on uhkapeli et saatat ittees lääkitessä joutuu siihe tilanteeseen et se auttaa sua retkahtaa takas sun vanhoihin aineisiin.

Nojoo. Voimii joka tapaukses.

No on taatusti yhtä tuskaa ja kohta on vielä enemmän tuskaa, jos sä siellä vielä alkoa kiskot. Etkös se ollut sinä, jolla oli ollut jo haimatulehdus ja vieläpä hyvin nuorella iällä(etpä kovin vanha ole vieläkään)? Vai sekoitanko sut nyt johonkin toiseen haimatulehdustapaukseen? Joo, joo, mä tajuan, että sulla on nyt helvetin paha olla ja yrität epätoivoisesti saada oloasi edes vähän siedettävämmäksi, mutta älä leiki enempää hengelläsi, plz :frowning: . Ja vaikkei sulla mitään haimatulehdusta olisi ollutkaan, niin silti tuollainen ryynikännäily reflojen lievittämistarkoituksessa on kuin pissi housuissa pakkasella. Hetken se lämmittää… Ota nyt vain niitä pelkkiä benzoja, vaikkeivat ne tuntuisikaan “missään”. Ei niiden kuulukaan varsinaisesti “tuntua jossakin”, vaan niiden kuuluu vain helpottaa sitä paskinta oloa. Alkoholi on taatusti maailman huonoin vieroituslääke, joten upotat itseäsi vain syvemmälle suohon tuolla menolla. Kohta sä olet taas kiskomassa sitä buprea, jotta sun ryynikännikrapulasi helpottaisi.

Joo, en mä taida olla ihan oikea ihminen saarnaamaan tästä, mutta ihan kaikella ystävyydellä :slight_smile: :wink: . Sä olet kuitenkin nuori poika vielä, eikä sun elämäsi tarvitsisi olla lopullisesti piloilla päihdesekoilujen vuoksi.

No mihähä se jol haimatulehus, 19v todettiin.
Joku sixpack ja rivoja sen 5-6kpl… Heleeevetin vaikeeta olla nyt selvinpäin, tuntuu ettei ihmisten kanssa yksinkertaisesti osaa keskustella niinkuin ennen (?). Mietin tässä et jos sitä vauhtia lähtis taas hakemaan. Sais kämpän siivottua jnejnejne… Tulee kaikki tukihenkilöt ja vitun jeesuksen maan ja helvetin väliltä huomenna käymään ja kämppä on kun ois pommi räjähtänyt.
Ja tää jaksamattomuus, voimattamuus, en tajua mistä helvetistä johtuu. Siitä kun lopetin pupren (12pv) ilman, vai siitä kun alotin ketipinor lääkityksen.
Ennen jakso saatana tehdä mitä, kävellä mämmilaskuissa 10km ja ei tuottanut mitään vaikeuksia. Nytten ei jaksa suunnillee kaupassa käydä joka on 400m päässä… Huhhuh wtf?

Niin, se toleranssi ja reflat… Kunnon piristä ei refloja tule. Ne olot tulee siitä jatkeaineesta mitä siihen on sotkettu mukaan. Toki siihen jotain pitää aina sotkee, henkihän siinä lähtis ekoilla vedoilla jos puhdasta kamaa vetää.
Sen takia itekki koukahti piriin kun sai sellasta ettei refloista tietoakaan. Reilu puolen vuoden päivittäisen käytön jälkeen tole oli edelleen melkeinpä sama kun aloittaessa. Mutta se psyykkinen paska voimaton fiilis, huhhuh. Se paska syö päätä ihan helvetisti! Bubre ihminen oon vuosia ollu, mutta en haluais olla sitä aina. Toivottomalta näyttää, kieltämättä. Toki mukaan mahtuu myös kymmenen vuoden bentsokoukku, kipulääkekoukku, ja lisänä vielä bubre ja piri… huoh.