Piri ja seula

Tää on uutta mulle tää päihdelinkin käyttö ja toivottavasti oon oikealla palstalla???oon perjantaina ottanu piriä ja nyt pitäis huomena tiistaina mennä antaa seula…Mitä sanotte näkyykö se vielä??? :frowning:

Kiitän paljon jos joku mua viisaampi viitsis mulle vastata!!!

Yrititkö ees haulla? Tuota samaa, plus vastaavia seula-asioita, on kysytty täällä sen seitsemänsataa kertaa… :unamused:

varmaan riippuu seulasta ja määrästä mut google kertoo sen kyllä, liukenee happamaan ureaan= häipyy nopeammin ja ja näin voi tehdä esim etikkaaa juomalla ei tarvitse litratolkulla ja mitä hapokkaampi sitä parempi ei välttämättä päde joten ei lotrata rikkihapon kanssa, ja tämäkin vinkki toimii jos otat pikkusen etikkaa 2-3 aamuna ei mikään ihme pelastaja, juoppa paljon vettä ennen purkkii kusemistas jos pelottaa. vittu kato sielt googlesta sieltä löytyy tietoa enemmän ku tarpeeksi :laughing:

Vesiseulat tulkitaan yleensä epäkelvoiksi, joissakin paikoissa likaisiksi, joten se veden tms. latkiminen on todennäköisesti ihan yhtä tyhjän kanssa.

Ja tosiaankin, kattokaa ihmiset vittu sieltä guuglesta!!! :imp: Sitä haluis tänne enemmän aktiivisia foorumilaisia ja asioista keskustelua, mut ei, kun tyypit rekkaa tänne ja availee uusia ja taas uusia topikkeja kysyäkseen aina uudelleen ja uudelleen noista iänikuisista seuloista, joihin kukaan ei enää jaksa vastata! Mut eihän tää mun avautumiseni tietenkään niille näy, jotka taas parin viikon tai kuukauden päästä ovat paskat housuissa liattuaan sen pissansa, jota pitäisikin antaa purkkiin. Sit ne ryntää tänne paniikissa hakemaan pelastusta tajuamatta, et asiat vois ihan itekin yrittää selvittää, ja tajuamatta, et ei sitä pelastusta ole! Et ihan yhtä tyhjän kanssa tämä munkin touhuni… :angry:

oon kyl erimieltä tosta vesityksestä itellä ei oo ikinä tullu sanomista(ikinä en oo kyl pystyny kusee benzo puhtaita) eikä oo mikään luvaton näkyny ei ne kaikkialla kreatiinipitoisuuksia mittaa, tosin seulat on uskottavia ku kusee benzot mut ei myssyä yms (teoria on mistä johtuu :sunglasses: ). mut joo käyhän toi ärsyttää ku vastaukset löytyis helpommin googlesta ku täältä utelemalla :angry: