Onko pirillä ja bentsoilla mitään käyttöä yhdessä? En ole viittiny kokeilla, ennen kun kysyn, ettei mene kumpaakaan hukkaan turhaan ![]()
Ja kyllä, tiedän että bentsot sopii laskuihin ja käytän niihin.
Onko pirillä ja bentsoilla mitään käyttöä yhdessä? En ole viittiny kokeilla, ennen kun kysyn, ettei mene kumpaakaan hukkaan turhaan ![]()
Ja kyllä, tiedän että bentsot sopii laskuihin ja käytän niihin.
Pysy kaukana niistä hullunpillereistä. Tosimies kiskoo laskuihin viinaa ![]()
Niin no, toinen kiihdyttää keskushermoston toimintaa (piri) ja toinen jarruttaa sitä (bentsot), joten musta niiden yhteiskäyttö on yhtä turhaa kuin stimujen ja alkoholin, vähän niin kuin +/- nolla.
Hyi ei viinaa, ei ollenkaan alkoholia kiitos
Joo mä pysyttelen nykysellä linjalla ![]()
Niin ja yllätys että unohtui jotain… Onko veden juonnin määrällä vaikutusta pirin vaikutukseen?
Eilen rupesin vaan miettimään kun unohdin juoda, ja kun aloin juomaan vettä niin jotenkin tuntu että olisi voimistunut, oli kylläkin takana jo kolmatta päivää putkeen.
Mutta jotenkin huomasin tätä myös lappuja ottaessa, yhdellä kerralla muistin juoda vähän väliä tasaisesti ja vaikutus oli paljon vahvempi kun yhdellä kerralla kun en muistanut juoda melkein ollenkaan.
^ Tuskin niillä mitään yhteisvaikutusta on. Vettähän pitäis juoda paljon vaan siksi, että piri kuivattaa elimistöä.
Eli ihan vaan syömättömyydestä ja valvomisesti. Joo pitäisi juoda, mutta kun ei muista, tää piri pistää muistin kiinni…
no tosta voi olla kahta mieltä ite en edes pidä juomisesta ilman pikku piristettä, pitää ördäämisen loitolla ja benjot tasottaa kroppaa käymästä ylikierroksilla ja tekee muutenkin smuutimmat olot. mutta tää on mun mielipide ja järki annostelussa(ei mitään 0,5 porelähdöt ja 3mg xanoria)
En mä nyt sanoisi, että stimujen ja alkon yhteiskäyttö ihan +/- nolla -hommaa on, jos nyt jotakin voi päätellä siitä, että piri+alko -kombolla olen saanut itseni maailman karseimpaan katkokuntoon :mrgreen: . Tavallaan olet kyllä oikeassa, eli niin hyvin nuo buustasivat toisiaan, että jaksoin sen saatanallisen putken vetää, kunnes en sitten lopulta enää jaksanutkaan
. Onneksi tulin vanhaksi. Niin, kyllähän benzot tasaavat oloa, jos tuntuu siltä, että pelkän pirin kanssa lähtee pahasti ylikierroksille, mutta ehkäpä siinä vaiheessa olisi ihan fiksua miettiä ainakin senkertaisen pirikuurin lopettamista, jos pää ja/tai kroppa alkavat ilmoitella siitä, ettei touhu ole enää hauskaa ilman jotakin tasoittavaa
.
Luulen tuossa käyneen niin, että sulla oli huono olo liiallisen kuivumisen vuoksi ja kun vedenjuonti korjasi sitä oloa, niin pireissä olokin alkoi taas tuntua mukavammalta. Tuskinpa mitään sen kummempaa yhteisvaikutusta
.
kyllä mä tykkään ottaa pirin kanssa bentsoja, varmaan johtuu siitä että niitä bentsoja on aika monta vuotta syöty muutenkin. :mrgreen:
Mut esmes toisena päivänä kun pirikuuri on päällä, niin kyllähän bentsot tekee olosta paljon smoothimman, kun joskus tulee tiättekö semmonen epävarma olo pireissään.
Liikaa niitä bentsoja ei pidä ottaa, mutta tolettomalle vaikkapa kakkosen riva pari kertaa päivässä, samalla kun sitä vauhtia vetää, niin olosta tulee hienosti itsevarma.
Ps. hyvä koksu ja bentsot -kombo tekee mulla ainakin todella itsevarman olon. Tosin suomessa kokkeli on saatanan kallista, mutta on sitä joskus tullut täälläkin otettua, ulkomailla enemmän…
Kiitos näistä uusistakin vastauksista!
Eilen tuli sitten testattua omalle kohdalle ja loppui säätäminen ja hermostuminen joka asiasta, mutta oli kokoajan hyvän virkeä ja ilonen olo. Illasta sitten savuja perään ja olikin pirteä, letkeä, rentoutunu ja edelleen hauskaa. En ilmeisesti muuta tehnyt kun naureskellut iysekseni, eli varmasti kavereille olin hyvää seuraa ![]()
sanotaan näin, että muuttujia on paljon. esim käytätkö piriä iv:nä, eli suonensisäisesti, vai nasaalisesti (nenään), vai pommina eli rislan sisällä nielaisten. lisäksi vaikuttaa myös vahvuus ja määrä noissa bentsoissa mitä otat. lopulta toinen kumoaa toisensa ja sytyy katabolinen synteesi joka yhdistää fenetyyliamiinin kovalenttiset sidokset bentsodiaseptiinin passiivis-gamma/°D - reseptoreiden viejäsolmukkeisiin. tämä taas aiheuttaa, jossei munuaisrikkoa, niin mahdollista saada myös sydänkohtaus. OLKAA OIKEESTI VAROVAISIA!
jos suonensisäsiä käytätte niin käytätte vaan omia uusia puhtaita neuloja. se on vähintä mitä apteekit voivat tehdä antaessaa narkomaaneille puhtaita neuloja juuri sairauksien ja kuolemantapausten välttämiseksi…