pikkuveli 17v käyttää bentsoja ja kannabista

eli pikkuveljeni on 17v, polttanut kannabista jo yli vuoden, kokeillut essoa ja mxe:tä ja nyt ilmeisesti jonkun aikaa käyttänyt bentsoja. Koko perhe ollaan ihan hukassa, mitä tehdä? Mihin tämä vielä johtaa? Nyt höpisee vaan koko ajan että haluaa saada lääkäristä reseptillä bentsoja ettei ahdista… On sekava todella usein, sanoo että kaikki on hyvin ja haluaa muuttaa omaan kämppään eikä ymmärrä ettei tuossa tilanteessa voi omilleen muuttaa! Psykiatrille ja lääkärille sai päivystyksestä ajan kun selvisi että jotain rauhottavia ottanut… Olen nähnyt näitä nuoria poikia jotka on laitettu laitokseen ja nyt ovat vaan entistä huonommassa jamassa, tappavat hitaasti itseään… Minua pelottaa mutta yritän pysyä rauhallisena, pitää veljestä parhaani mukaan huolta ja rauhoitella äitiä… Minä asun jo omillani ja haluaisin vaan ottaa rakkaan veljeni luokseni asumaan, pitää huolta enkä koskaan antaa hänelle sattua mitään pahaa… :‘( voin jo kuvitella kuinka näen jossain vaiheessa hänen kuihtuvan pois aineiden takia… Pelottaa itkettää ahdistaa :’(

pääsin veljen facebookkiin, tiedän ettei saisi tutkia mutta oli pakko. Sieltä selvisi että käytetty/kokeiltu kannabista, lsd:tä, methaxetaminea,ekstaasia, happoja, bentsoja, subutexia ja piriä… Nyt aletaan äidin kanssa asiaa hoitamaan eteenpäin. Pakko on jotain tehdä ennenkuin veli täyttää 18v…

Hei isosisko!
Tuolta Vilpolan puolelta löydät varmaan kohtalotovereita. Hyvä, että olet äitisi kanssa tarttunut asiaan ja tiedät mistä on kyse.
Kukaan meistä ei tiedä, kenenkä kohdalla irtipääseminen onnistuu, mutta se mahdollisuus on olemassa.
Voimia!