Pikavippien ottajat HOX!

kkv.fi/ajankohtaista/Tiedot … annuksiin/

Jos olet ottanut 2000€ pikavipin ajalla 2016-2019
-J.W.-Yhtiöt Oy:ltä (Suomilimiitti) tai
-Euro24 Finance Oy:ltä
kannattaa ehdottomasti liittyä tuonne ryhmäkanteeseen.

Huominen on viimeinen ilmoittautumispäivä.

Tarkat päivämäärät pikavippien ottamiselle ja muut tiedot löytyy linkistä.

Pikavippejä koskevaan ryhmäkanteeseen ilmoittautunut yli 1 500 ihmistä
Kuluttaja-asiamies harkitsee ryhmäkanteita kohtuuttoman kalliiksi arvioitujen kuluttajaluottojen takia. Todellinen vuosikorko oli yli 300 prosenttia.
HS
Pikaluottoja koskeviin ryhmäkanteisiin on ennakkoilmoittautunut yli 1 300 kuluttajaa, kertoo kuluttaja-asiamies tiedotteessa. Lisäksi yli 200 kuluttajaa on pyytänyt kuluttaja-asiamiestä avustamaan luottoasiansa oikeuskäsittelyssä muulla tavalla.
https://www.hs.fi/talous/art-2000006321170.html

“Pikavippi- ja perintäfirma taipuivat hyvitykseen – kuluttaja-asiamies ei aja enää ryhmäkannetta Euro24:ää ja Gothiaa vastaan”

yle.fi/uutiset/3-11590347

Meikäläiseltä tänään ko lafkalta (Euro24) kyselivät onko tilinumeroni vielä ajantasalla. Meinaakohan tämä sitä, että olen niiden 150 joukossa jotka jotain hyvityksiä olisivat saamassa? Kun asiasta tarkemmin kyselin, niin sanoivat asiakaspalvelussa etteivät voi asiasta kertoa enempää vaan että kirjettä tulossa heiltä.

Meni täysin ohi tämä viesti aikanaan ja ilmeisesti myös juna sen mukana? Eli enää lienee turha hakea hyvityksiä?

Voit vaatia edelleen luottokoron kohtuullistamista, en vaan osaa sanoa kuinka paljon sitä voi vaatia kohtuullistettavaksi? KKVn sivuilla lukee asiasta lisää ja sieltä löytyy linkit myös reklamaation tekemiseen. Eli et ole myöhässä, kannattaa laittaa vaatimus menemään! Nyt varmaan kohtuullistavatkin tämän jälkeen paremmin :question:

kkv.fi/ajankohtaista/Tiedot … -tarvetta/

Kiitän!

Eli ainoastaan lainan pääoma jää jäljelle. Selvinnee varmasti tarkemmin kun kirje heiltä saapuu, mutta tarkoittaneeko sitä että korkokulujen lisäksi myös nostoprovisiot kompensoidaan? Noitakin kuitenkin pitkä lista omallakin kohdalla…

En kerennyt mukaan tuohon ekaan joukkoon ja nyt kun tiedustelin kohtuullistamista suoraan Gothialta, niin vastaus oli mallia haista paska ja ei tulla vastaan euroakaan. Otin yhteyttä KKV:oon niiden sivujen ja ohjeistuksien mukaan, saa nähdä mitä tapahtuu.

Tää on niin tätä. Toivottavasti yhteydenotto eteenpäin auttaa. Aiemminkin huomannut, että välillä saattaa olla näillä fimoilla ikäväkin sävy vastauksissaan mutta heti kun ottaa yhteyttä “korkeampaan tahoon” niin ääni muuttuu kellossa, koska haluavat pitää kiinni maineestaan.

Molemmat löytyy, (euro24 ja suomilimiitti) löytyvät kauheine korkoineen ulosotosta, niilleppä ei liene mahda enää mitään kun ovat tuomion saaneet :neutral_face:?

Mä luulisin että ei niille enää mahda mitään.
Mutta, jos oot facessa ni kannatta liittyä velallisten tuliryhmään (vai mikälie olikaan) sielä paljon tietoa näistä velka asioista ja saat varmasti vastauksen kysymykseesi!

No firmat satavarmasti vetoavat tuohon ulosotossa olemiseen ja voi koitua kompastukseksi. Kannattaa kuitenkin selvittää onko mahdollista saada jotain kompensaatiota tuon kanssa, ei siitä ainakaan mitään haittaa ole.

Mulle perustelivat että koska en ollut mukana ryhmäkanteessa, niin eivät tule vastaan euroakaan. Toimin kuitenkin KKV:n ohjeistuksen mukaan ja lähetin heille tietoni. Olin ottanut 2000e tililuoton alkuvuodesta 2017 ja sinne on lyhentynyt veronpalautuksista 638e edestä ja sitä on jäljellä vielä 4516e, eli 2000e->5154e vajaassa 3 vuodessa. Oma velka on palautunut takaisin Gothialle UO:sta varattomuusesteellä, joten jospa KKV vois nyt auttaa minua tämän kanssa.

Jaksamisia tuon Gothian kanssa. He ovat sellasia osaavat kyl laskuttamisen. Mulla Gothia perii 2 velkaa uon kautta (Suomen tililuotto ja Everyday) joku vajaa satanen tota tililuottoa jäljellä lyhennykset alko jostain kolmesta ja puolesta tonnista. Everydaytä onkin sitten se kolme tonnia vielä onneksi sen limiitti ei ollut ihan tapissa. Puuh hirveät hinnat noissa :imp: :smiling_imp:

Höpö höpö, kunhan puhuvat ja koittavat saada sut maksamaan! Fakta on se, että
Heidän on ihan pakko laskea korkoja itse- tai sitten ne laskee joku muu. Eikä ole merkitystä sillä vaikket ollutkaan mukana kanteessa. Kanteen neuvottelutuloshan vaan vahvistaa sen, että he ovat toimineet
Väärin ja kohtuuttomasti ja näin ollen myös muiden on helpompi saada korkoja alas.

Mikäli eivät laske korkoja, niin loppuviimein asian voi laittaa kuluttajariitalautakuntaanki, mikäli niin neuvotaan, toki sielä on piiitkä jono. Ja jos nyt sattuis menee haasteelle asti jos ei pysty maksamaan, niin silloin haasteeseen on vastattava ja kiistettävä korot kohtuuttomina ja silloin oikeus laskee niitä. Eli meni prosessi miten meni, niin lyön vetoa että korot saat laskettua! Pitää vaan itse osata vaatia.

KKV soitti ja eivät pysty auttamaan. Kyllä niillä on periaatteellinen oikeus pitää tuo lasku ja summa voimassa, koska olen saanut siitä tuomion, eli en ole itse reagoinut ja reklamoinut aikaisemmin. Kyllä he vielä neuvoivat, että voisin kokeilla toista reittiä jota en nyt muista, mutta siitä saattaisi koitua minulle vielä lisäkuluja ja lopputulos ei välttämättä edes muuttuisi.