kokemuksia? mitä teette?
lähinnä tarkoitin että olen kuullut että pelkät vesifiksit jeesaa lopettaa ja pikku hiljaa himmaa fiksin haluu… onko sillä mitään pohjaa? se vaan kuulostaa niin säälittävältä mutta jos se saisi pään hetkeksi hiljaiseksi? mitään kokemuksia mitä teette silloin kun fiksin huuto on suurin?
Täällä on yks piikittämisen lopettaja o/ … Mun ei ollu tarkotus tulla piikkikoukkuun, pystyinhän mä vuosia olla vetämättä, nii no kuitenkin… Nyt sit ku alko Helmikuus se Ardinex-hoito, mä tajusin vetäneeni yli puol vuotta lähes päivittäin, muutaman kk:den päivittäin iv:st; siis sen lisäks, mitä mä aiemmin otin muutaman päivän-tauko tai sit jonkuu aikaa ja 3kk:tta ilman tms.
Ku kaman piikitys loppu pakosti (ei bubrea, amfea tai muutakaa enää…), mä vedin sit kumit… Kuitenkii, se on aika vaikeet, ku tekis miel jotaa tujumpaa… Joten lääkkeitä menee täällä vieläkin; tosin vähenemässä määrin, mä yritän pysyä tuossa vaarattomimmassa aineessa…
Sit mä ostin omahoitsun neuvost suolaliuosta (niit on apteekis 6 kpl 30 cl:n muovipulloa ja maksaa joku 5 egee…), sitä mä pyrin käyttämään… Ennen meni päivittäin jotaa, olipa tuos taas se kk:den bubrekuurikin vajaa 3 vkoa sitten, nyt mä käytän iv:st about 3-4 päivänä viikos, joskus jopa 5pv ilman. Ja edelleen osa lääkkeitä…
Mutta, mä tunnen ihan entisiä pollenistejä, jotka on piikittäneet KAUAN mua kauemmin, jotain 10 vuotta tai enemmänkin, samaten entisiä pirinistejä. Tuo suolaliuos auttaa pahimpaan (saa väsätä, näkee ku menee suonee, saa vetää ne ja voi viäl vetää pakit, ainut vaa, et siitä ei päihdy…) ja ku mä ainakin tunnen, ku se vesi menee sit suonta pitkin sen määrätyn matkan, kyl se pahimmat olot vie…
Päätös on kuitenkin tärkein. Nää kunnon nistit, mitkä nykyää on bubre-hoidossa, tekivät itellee päätöksen, et “se on loppu nyt”, mul ei onnistu; mä vähennän ja alan saamaa jo morkkiksiakii iv-käytöstä. Mut ostakaa sitä suolaliuosta ihmeessä, siit ei oo mitää haittaa, se on steriiliä ja siin on vielä suolatkin kohdallaan, ku se taitaa olla ihan samaa, ku sairaalan tiputusneste!
Onnea yritykseen! Mä lopetan AIVAN KOHTA KOKONAAN! Se tunne nimittäin, et on täys reikiä, muuttuu aika nopeasti epämiellyttäväks, etenkin jos piikittää jotain suolaliuosta. Se hanavesi ei oo puhdasta!
Ja tuossa suolaliuoksessa huomaa sen eron, ku piikkikoukku kuulemma syntyy niin, et huomaa AINEEN vaikuttavan paremmin (fiilikset ), mut suolaliuoksesta ei saa ku sen pelkän vetämisen ilon… Ja se ilo alkaa haalistua, ku ei pistä enää mitää päihdyttävää sinne ruiskuun, vaa ottaa vaa siihen piikkihimoon sen pakollisen rituaalin (mikä kyllä auttaa, kunhan on motivaatiota…). Eli mä suosittelen lämpimästi edes YRITTÄMÄÄN. Apteekissa tosin katsovat kuin halpaa makkaraa, kun sanot, ette huoli sellaista suolaliuosta, mikä ei käy injektioihin, vaan sellaista mikä käy, mut tuo määrä riittää aika hyvin ja koska se on tuollaisissa kätevissä muovipulloissa, sen voi jopa ottaa mukaan…
Itse olin koko viikonlopun mökkireissun jopa ilman vermejä ja bongia, ja olin kyllä itestäni TODELLA YLPEÄ!
GO ON Nezumi, sussa on ainesta, se on jo nähty
Sä kyllä pystyt siihen!
T : -MQ-
Mulla meni ajan kans ohi. Uniakaan en ole enää vetämisestä nähnyt. Alkuunsa oli hirveetä herätä kun näki unta kuinka tööttäs. Sitten ei enää unissakaan löytyny suonta tai oli kiero neula tai jotenkin vaan meni metsään. Väliin onnistu mut se ei enää toiminu, enkä heränny. Aamulla otti päähän kun tuntu ettei ikuna hellitä. Mut aika ol mulle se paras lääke. Voimia!
kiitos vastauksista. hain heti tota suolaliuosta ja totahan on että se on terveellisempää ku pelkkä vesi. ku toi on kuitenki steriilii ja ilmeisesti juurikin sitä samaa mitä sairaalas tiputetaa… jeesaa samal heikotuksee ja toivottavasti pikku hiljaa lähtee himot koko helvetin piikkii…
se on aika kusine ku pää huutaa koko aja fiksii mutta kyllä toi hetkeks hiljensi pään…
kiitos todella paljon neuvoista. päivä kerrallaan eteenpäin ja vielä jonain hetkenä me kaikki ollaan entisiä nistejä/käyttäjiä ja ollaan puhtaana!!!
kiitos kaikille!!! voimia!!
ainii malibu sait mul tosi hyvän mielen kannustuksesta. kiitos
Juuh… natriumklorid braun:a tuli joskus vedettyy piikkihimoon… pikku hiljaa se himo laantui… samoihin aikoihin sain myös akupunktiota…
jooh, toi ei ollu ollenkaan huono neuvo. kyl se päätä hiljentää ku hirveimmät himot iskee eikä tuu sit rännättyy mitää mitä ei “kannata”…
piikkikoukku on vittumainen kyllä.mulla ei mee enää ihan nii monia vetoja päivässä kun ennen…nyt on viikon ajan menny varmaan neljät päivässä.onhan tuoki edistystä.on tuo käsiki jo aika rustottunu et tuntuu aika pahalta välillä.
tossa kun olin reilu kuukauden ilman subua ni kyllähän mä kumeja kans heittelin ku ei tosta piikistä vaan tunnu pääsevän millään…välillä taas on päiviä et kyllästyy koko touhuun ja heittää kaikki vermeet menemään.tosin tilanne taas muuttuu seuraavana päivänä.
ajattelin röökin poltonki lopettaa mutta ehkä siirrän sitä vähän…ei viitteis kaikkea samaan aikaan kohta ei oonistu ykskään yritys…
Tässä on nyt sit yks elävä esimerkki, joka ainakin uskoo päässeensä tuosta piikkikoukusta noil omilla neuvoillani …
Eli kk:den sisään gemmin tai kaks piriä vetäny; siitäkii osan juomalla, ku ei vaa jaksan tökkii itteesä … Eli viime kerrast onks se jotaa 2 ja puol vko:a tms. Ja en oo säilyttäny koko kk:den aikana vermejä himassa
!
Et kyl te siihen pystytte! Tsemiä!
onnee malibu.
…
Mulla on käsivarren isossa putkessa töpseli, jonka saan auki pelkällä tykin kärjellä, en tarvitse edes neulaa pistämiseen, jos kädet on lämpiminä. Tavallaan se on kätevä, mutta toisaalta sitä saa peitellä t-paidassa ja välillä se aukeaa ja vuotaa ja on aika rujon näköinen.
Parhaimmillaan tulee vedettyä yhdet 2mg xonevedot päivässä, pahimmillaan kuudet subu/pore vedot. Bentsojen rätkimisestä pääsin jo aikapäivää sitten eroon, kun sain niin karseita kramppeja ja kouristuksia, muisti meni ja päätä särki aina pitkään niiden jälkeen. Tarve päänsekoittamiseen on mennyt, nyt vedän vain tarvittavan määrän.
Silti se on sellainen rituaali, josta en osaa luopua. Töiden jälkeen tulen kotiin, riisuudun ja istun koneelle, väsäilen vedot ja katselen nettiä kun vedän iltavedot ylhäisessä yksinäisyydessäni. Ehkä se on vain se tapa, että kun on suorittanut aamutoimet, tullut töistä, lähdössä ulos, menossa nukkumaan tms. pikku etappeja päivän aikaan, niin siihen kuuluu ne vedot, mitkä aina haluan vetää yksin ja rauhassa ja siivota jäljet kunnolla ja istua hetken miettimässä samalla kun olo paranee.
Pari vuotta sitten pistelin kraanavettä ja itkin, oli niin pahana se koukku. Piikistä en ole päässyt, mutta vedot on harventuneet huomattavasti, enkä enää pistä muuta kuin kamaa(siis en enää pistä vettä, suolaliuosta tai bentsoja).
t.KH
pistä sitä suolaliuosta…
itse tossa lopettamis vaihees kun tosissani olin ( nyt tilanteeni on hieman eri) niin suolaliuos oikeasti auttoi…
sai tehdä sen rutiinin ja siitä ei saanut kuitenkaan mitään muuta kuin kädet paskaan kuntoon ja lopulta vitutuksen ja pikku hiljaa sitä halus rännittääki vähemmä… mulla se ainaki pikkuse toimi… tosin sitä sai tehdä tosi monta kertaa aluks kun siitä ei mitään saanut mutta lopulta se alko nyppii ku suonet on niin rikki…
…
…
pahenee… ilman kovii 2kk, nyt suonet huutaa muutakin kuin suolaliuosta… ideoita!!! on lähellä että ennen jouluu lähtee piri putki päälle jos en keksi jotain ihmettä!!!
Mansikka Diapam-liuos… Laiton reseptittä, mut hihaan heitettävä… Ja sul lääkkeenä muutenkin…
mansikka?
Mansikanmakuista pamia on nestemuodossa ja muat just se oli se iv-muodossa oleva… Kesäl ois saanu ostettuu, mut pyys turhan kovaa hintaa…
en oo kuullutkaa tommosesta. mulla on vaa nää perus pamit enkä viittis niitä alkaa rätkii harmittaa kun sitä suolaliuosta ei ollut enää siellä mistä viimeks hain. muut apteekit on niin pienii ettei varmaa ole… tosin siel oli joku uus onneton tapaus eikä ees varmaa tienny mitä tarkoitin suolaliuoksella…
mutta jotain pitäis saada sinne. kun nyt peruin opiaatitkin ei ole mitään… ja pää huutaa ja suolaliuos tai vesi ei riitä…