Phenibut

Onko täällä kylläkään kokemusta pidempiaikaisesta phenibutin käytöstä ja lopettamisesta? Itse erehdyin aloittamaan sen päivittäisen käytön n.1,5v sitten ja siitä viimeiset 5kk olen vähentänyt ja yrittänyt lopettaa. Käytin f-phenibut-hcl jauhetta reilun gramman vrk. Sitten iski ihan helvetin moiset pumppuoireet ja aloitin pudottamisen. Nyt olen päässyt 0.18g/vrk ja matkaa nolliin vielä jäljellä. Se vei minulta libidon lähes nolliin ja vain refloissa voimistuu. Alussa se lisäsi libidoa ihan älyttömästi mutta nyt on kääntynyt päin vastoin. Kaikki neuvot lopettamiseen otetaan vastaan :grinning_face:. Resukka

Olen itse käyttänyt sitä muutaman vuoden melko säännöllisesti, tosin puhut ilmeisesti fluoro-ph-gabasta? siitä en tiedä, kuulostaa vähän erikoiselta, en sitä välttämättä suosittele.

F-Phenibut HCl (4-fluorofenibuttihydrokloridi) on moninkertaisesti tehokkaampi johdannainen perinteisestä phenibutista. Toimii nopeammin ja vaikutus on lyhyempi. Vaikutus vähän erilainen. Toksisempi aivoille.