Kommenttini oli ironiaa, ja liittyi vain ja ainoastaan tähän keskusteluun. Jos olisi niin, että oikealla annostuksella aloittelija voisi välttää opiaateista aiheutuvan huonovointisuuden, niin luulisi siellä lääkärikoulussa tiedotettavan tällaisesta asiasta.
Winston, en minä sinun tietämyksiäsi ole kyseenalaistanut, enkä viitannut sun postaukseesi sillä “maagisella annostuskohdalla”. Ethän sä siitä annoksen kohdallaan olemisesta kai edes kirjoittanut? Tietysti annosten vaikutukset ovat yksilöllisiä myös heroiinin suhteen, niinku kaikkien muidenkin aineiden.
Mutta siitä Winstonin sisäänajovertailusta oon eri mieltä. En kyl lähtis vertailee opiaateissa tarvittavaa sisäänajokautta sen enempää safkaan, kuin amfetamiiniin tai essoihinkaan. Ainakin minä olen saanut näistä erittäinkin suuria nautintoja jo ihan ekoilla kerroilla, eikä ole vaatinut minkäänlaista totuttelua. Päinvastoin, varsinkin piristävät ovat aina kolisseet parhaiten juuri niillä ekoilla vedoilla, jonka jälkeen vetäminen on enää pelkkää epätoivoista samanlaisen nousun hakemista. Samoin bentsot ja pilvi, oikein hyvin ovat toimineet jo ihan alusta asti.
Candy flipistä ei ole kokemusta, mutta kyllä ne essot (tai siis MDMA) toimii vielä vuosienkien päästä, kunhan sitä ei ota liian usein ja tuhoa niitä tarvittavia reseptoreja. Sen sijaan opioideista on turha enää tässä vaiheessa mitään nuokkuja hakea, tai itse en ainakaan uskalla oksikodoniannosta lisätä enää siinä vaiheessa kun nuokuista ei ole tietoakaan, mutta nieleminen muuttuu todella vaikeaksi.
Onhan koni aina koni mutta ei se todellakaan vastaa sitä hehkutusta jota kuulee. Vedin vajaa 10v sitten muutamia kymmeniä kertoja enkä kuitenkaan retkahtanut siihen. osittain tohon voi vaikuttaa se että ensi kerta kun näin kaverin vetävän konia niin se öyskäsi niin pahasti että luulin että se kuoli. Kaveri veti vedot ja kysyin että toimiko?. kaveri vastasi että joo ja se lysähti “kasaan”. Jonkun 30sec päästä kysyin samaa eikä tullut vastausta niin jouduin nostamaan sen hiuksista varmistaakseni että kaikki on OK. No siinä vaiheessa naama oli jo aivan kalpea ja huulet rupesivat sinertämään. Hengitys vaan pinnallistui ja naama valkonen ja huulet siniset. kannoin kaverin suihkun alle putta silloin luulin että sen sydän lopetti lyömisen kun hengitystä ei huomannut. ensimmäisenä kun olin kaivamassa kännykkää että soitan lanssin niin puhelin otettiin multa pois ja sanottiin että jos haluan soittaa niin mun pitää kantaa ruumis rappuun. Olin silloin 17v. Jostain kumman syystä se rupesi hengittämään pikku hiljaa ja jäi henkiin. Siellä oli yksi venäläinen koninisti joka sanoi että on nähnyt 20 Od:ta joista puolet on kuollut ja puolet selvinny mutta ei ole nähnyt ikinä että joku on käynyt noin rajalla. Siitä alkaen on ollut sellanen terve varovaisuus polakkaan. Myöhemmin kun on nähnyt raapasun siitä “elämäntavasta” ja sairastahan se on.
En muista sen oksikodinia sisältävän lääkkeen nimeä mutta siinä on (mun tabletissa oli) 40mg naloksonia. Se on lisätty siihen fennican mukaan koska oksikodini saattaa aiheuttaa ummetusta. Kumma vaan kun mun käsityksen mukaan naloksoni ei imeydy ruuansulatuskanavasta. Olisikohan kuitenkin oikea syy se että niitä on aika paska rätkiä suoneen. Pillerissä on 20enemmän naloksonia kuin 8mg Subuxonessa. Kyllä se varmasti veisi ummetuksen pois jos imeytyisi mutta samalla tollanen latinki veisi kyllä koko lääkkeen tehon.
Tuo on kyllä jo tosiaan sairasta, varsinkin kun Suomessa sen ambulanssin voi soittaa ilman pelkoa siitä, että kytät hyökkäisivät samalla ovenavauksella kämppään.
Tosta ambulanssihommasta, kyllä täälläpäin ainakin on kytät tullu kämppiä penkomaan, jos on joutunu vaikka amfetamiiniövereissä lanssia soittamaan. Kun tuppaa vanhoilla pirinisteillä pumppu toimiin vähän miten sattuu.
Ja, toki nopeissa on ekat vedot ne parhaat, varsinkin jos on annos just oikein.
Mutta esim. koksussa kyse on vaan siitä ekasta minuutista, sitten pitää “venailla” :mrgreen: Se puoli tuntia ettei pumppu hajoa.
Ja eihän heroiinilla ja morfiinilla ole muuta eroa kuin se, että heroiini läpäisee aivo-veriesteen nopeampaa. Heroiini muuttuu elimistössä kahdessa minuutissa morfiiniksi.
Lasken heroiinin eduiksi sen nopean kolahtavuuden, kuten on muillakin oikeilla oppareilla.
Subu nousee paljon hitaammin, tramalit ei mulla vaikuta mitenkään, riipumatta annoksesta. Kyllä ne joskus toimi. Panacodit vaikuttaa paljon enemmän. Eli just ja just huomaa jotain.
Noista notkuista sen verran, että ainakin omalla kohdallani sain kyllä nuokkuja kovastikin vielä vuosien jälkeen käytön aloittamisesta, tosin annokset on ollut aivan mahdottomia. satoja mg. oxyä tai yks laastari kerralla i.v. Kun tolet on näin kovat, niin herskakin tulee aika kalliiksi, varsinkin kun tuntuu, että näiden kovien opareiden vaikutusaika tuntuisi lyhenevän kun toleranssia ja ikää tulee, en tiedä onko näin vai kuvittelinko vain.
Nyt olen ollut korvaushoidossa, nämä ^kommentit^, on ajalta ennen k-hoitoa. Yhdessä vaiheessa oli opparit halpoja (ilmaisia ja isoja määriä, nimenomaan lääkeoppareita, en tässä kerro miten mutta varsinaista ryöstöä tms ei tapahtunut) silloin karttui kokemuksia. Mulla oli kerrankin laatikko jossa oli 97kpl durogesicceja. kestiköhän se ehkä 5vrk…