Pelottaa maksan kunto ,vertaistukea

Hei, olen nyt ollut raittiina muutaman viikon, kävin lääkärissä muusta syystä, mutta siinä sivussa otettiin mm. Maksakokeita yms. Koholla asat, alat, GT näin mainitskseni ihan reilusti asat n120, alat n180 ja GT n500, oma vikani juu nämä tulokset tänään ensi viikolla lääkäri soittaa, onko tämä nyt kuolemantuomio, siis eli maksa yms. Kuvauksiin tai koepaloihin. Ja ei koskaan tippaakaan viinaa tai esim. Lääkkeitä. Kertokaa kohtalotoverit, olen ihan rikki.

Heips Mimmukisu!
Ota ihan rauhassa, siis mielessäsi, ei pullosta.
Oletan että olet käyttänyt alkoholia ja mahdollisesti joitakin lääkkeitä päihtymistarkoituksessa. Oletan näin kirjoituksesi perusteella. Jos näin on, niin istu alas ja ajattele hetki… ja ehkä toinenkin.
Maksa on kyllä hyvä toipumaan, mutta ei se ole mitään superainetta.
Kuinka paljon juot yleensä? Käytätkö lääkkeitä?
Ja miksi?
Pyysit vastausta, minä kuitenkin esitän vain kysymyksiä. En kiusatakseni, vaan siksi että ajattelisit mihin olet kulkemassa.
Uskon kuitenkin että kuolemantuomion määräät vielä Sinä itse. Onko se purkissa vai pullossa?
Kaikkea hyvää toivon Sinulle.

Putkis, tuhansia tölkkejä rutistellut.

Hei, en käytä kuin unilääkkeitä ja ehkäisy pillereitä, useasti ja runsaastihan tuota Alkoa on mennyt, syöminen aika epäterveellistä. En käytä NS. Sekaisin tarkoituksella.

Niin n.24 on mennyt viikoittain tässä touko-elo, aiemmin viikossa.

Itse kävin tuossa erittäin rankan ja pitkäaikaisen ryyppäämisen takia ultrassa. Kaikki muut sisäelimet ns kunnossa, eli ei syöpää tms., maksa osin kirroottinen. Siitäkin selviää, kunhan ei enää joisi. Jotkin arvot ok, asat, alat ja gt koholla ja otettiin vielä uusia erilaisia maksakokeita.

Enää en ensisijaisesti välitä maksan kunnosta niinkään kuin siitä, että pystyisin olemaan loppuelämän muilta osin kunnossa ja onnellisempi, eli juomatta. Pää on niin huonossa kunnossa, etten usko sen enää selviävän yhdestäkään retkahduksesta.

Sovitusta katkovarauksesta ei ma tullut mitään, kun katko oli kiinni ja uusi varaus oli eilen, mitä ennen pelkäsin kuollakseni, etten pääsisi taaskaan sisään. Kun jatko on suoraan Myllyyn.

Hei, sopiiko kysyä minkälaisia olivat arvosi mainitsemissasi arvoissa?voit myös yksityisviestillä vastata?