Oon kirjotellu tänne aiemminkin, ja yleensä kun tulee tauko niin se tarkoittaa sitä että pelaan.
Tämän puolen vuoden aikana olen pelannut n. 10 000 euroa, ja edelliset 3000 meni eilen ja tänään.
Aikaisemmin olen aina varmistanut että jää rahaa vuokraan yms muihin laskuihin n. 800€, tällä kertaa pelasin senkin. 6 viikkoa palkkaan ja jostain pitäis repiä 800€, se ei auttanut että otti 500€ lainan ja koitti voittaa, hävisin senkin. Tottakai. Niinkun aina.
Olo on jälleen kerran hirveä eikä tunnu löytyvän ulospääsyä, pelisessioiden jälkeen AINA miettii ja ihmettelee et miten helvetissä on voinu pelata enemmän ku 100€, mennyt monta tuhatta? Sillä pääsis kiertää maailmaa… asua vuoden ilmaiseksi… tehdä mitä vaan… ei, vittu en tajua mitä tapahtuu.
Onneksi on työpaikka, poikaystävä joka elää parilla sadalla kuussa ei oikein ymmärrä ongelmaani, yrittää, mutta ei pysty estämään.
Nyt päätin että ens vuonna Mä en pelaa, en senttiäkään. Säästän kaiken minkä voin. Tää on lupaus.
Ketkä on mukana?
Ehdottomasti mukana! Kuinka hienoa olisikaan vuoden päästä todeta, että koko vuosi 2017 on mennyt ilman pelejä. Olen todennut, että minulle sopii parhaiten se, että jätän rahapelit kokonaan. En ole lotonnut tai mennyt Eurojackpotin perässäkään enää aikoihin ja tuntuu toimivan. Parempi jättää rahan yhdistäminen pelaamiseen kokonaan.
Olen tullut hyvin varovaiseksi tälläisten lupauksien suhteen koska tähään asti en ole pystynyt niitä pitämään. Ja pettymys on tosi pahaa sen jälkeen. Pelkään että tuotan taas pertymyksen sekä itselleni ja muille.
Mutta olen silti mukaana. Olisi kyllä mahtavaa jos pystyisimme siihen.
Minullakin kamala pelko taas uuden pettymyksen suhteen, koska tuntuu siltä että vielä tulee kerta että en jaksa enää. 'Mutta josko tämä kerta todella onnistuisi ja voisi olla kerrankin onnellinen ilman sitä että joka toinen viikko elämä tuntuu liian vaikealta. Jos tämä kerta oikeasti onnistuisi?
Mutta nyt minä sen lupaan, vaikka pelottaa epäonnistuminen!
Joulupukilta kannattaa pyytää Pelikonsoli vuodelle 2017. Tulee varmasti halvemmaksi, ja voi pelata päivittäin!
Minä olen mukana.
Älkää olko niin ankaria itsellenne. Ei riippuvuus ole teidän vika.
Addiktio on luonnollinen, inhimillinen tapa ratkaista omat ongelmat. Gabor Mate puhuu siitä että addikteilla on kipua/traumoja ja sisäistä tyhjyyttä, joita yrittävät ratkaista aineilla tai meidän tarkoituksella peliriippuvuudella. Mitä enemmän on (lapsuudessa) koettuja traumoja sitä todennäköisemmin ihmisestä tulee addikti. Oli se syy mikä tahansa minkä takia teistä on tullut riippuvaisia niin toivon teillä paljon onnea taisteluun Pelipirun kanssa ja oikein hyvää Joulua!
Mulle ei ainakaan toimi muu kun ankaruus, ja syytän kyllä itseäni… Mutta en oo varmaan koskaan perehtynyt siihen mistä tämmönen peliongelma johtuu… mutta silti jaksan uskoa että pystyn siihen, ja niin pystyy kaikki muutkin täällä ihan varmasti jos vaan haluaa ja jaksaa ponnistella…
Moi.
Vuosi 2017 ilman pelejä on hieno tavoite. Samaan pyrin. Tosin oma metodini on se, että en lupaa itselleni mitään yhtä päivää enempää. Joka aamu herätessäni sovin itseni kanssa, että tänään en pelaa. Toiminut kohdallani.
Voimia pelaamattomuuteen, hyvää joulua ja tulevaa vuotta.
- Emil
Mukana. 242 päivää putkeen pelaamatta jo pohjalla, niin onnistun helposti.
Ehdottomasti mukana. Because I’m worth it!
Joo kyllä tähän pitää mukaan lähteä, ei enää kuin 45 min aloitukseen.
Täällä eräs vieras nainen mukana myös
Mukana ollaan
Onneks piti just ennen vuodenvaihdetta pelata kaikki vuokrarahat ja ottaa lisää velkaa… tästä hyvä lähtee. Vittu että on tyhmä, alkaa pelottaa että Emmä pysty olemaan ees jumalauta viikkoa tai edes päivää pelaamatta. Millä Mä elätän itteni kuukauden ajan? Aina… aina sama juttu. Alkaako tähän jo turtumaan? Mites muilla? Ja muutenkin minkälaisia tilanteita, velkoja ja miten elätte jos ei oo penninlatia tilillä? Alan kohta menettää toivon
Mites muilla on mennyt ensimmäinen viikko? Täällä on pelattu kuin viimeistä päivää, mutta huomenna päivä uus ja yritän taas tulla järkiini. Kyllä ihminen on tyhmä! Ja heikko!
Joo oon pelannu kahta kauheammin… yks päivä onnistu pelaamatta ja siitä taas alamäki ja tullu 2000€ pelattua. Hienoa…
En lähtenyt mukaan tähän koko vuoden kestävään pelaamattomuuteen, koska haluan kuitenkin välillä lotota tai heittää pelikoneeseen rahaa. Mulla on käynnissä pelitön tammikuu ja toistaiseksi mennyt todella hyvin. Hiukan harmitti, kun ei voinut laittaa lottoa kun isoa pottia mainostetaan, mutta ei sen isompaa vieroitusoiretta.
Kattellaas nyt, jos vaikka helmikuukin menisi täysin peleittä, mutta mennään päivä kerrallaan.
Oliko sulla peliaddikti omistusasunto aiemmin? Muistanko väärin ? Menikö se pelivelkoihin, jos oli?
On omistusasunto, ja lyhennykset olen aina saanut hoidettua että ei hätää sen suhteen…
Voi hel…tin pelit vieneet mukaan ,kun vierasta sikaa. En ymmärrä mitä teen, en voi itselleni enään mitään hakkaan pelejä ,kun mieletön. Nyt pitää saada jotenkin tämä peli poikki ,kohta menee koko elämä aivan piloille.
Ajattelen pelaan muutaman kympin , voitan kotiutan ja kaikki pelaan ,kun rahat tulevat tilille. Miten tästä voi selvitä ???
Vieras nainen