Heips!
Ajattelin taas kirjoittaa, vaikka edellisestä kirjoituksesta ei ole kauaan.
Löysin edellis iltana mieheni “kätkön” jossa taas oli lukuisia ulosotto ilmoituksia, hän oli ottanut nimilleni reilu vuosi sitten puhelin liittymän josta en ole tiennyt aikaisemmin. Nyt nimissäni liittymän mukana n. 1000e menossa ulosottoon. Lasku nivaskasta löysin myös ulosottoon menneen vippi laskun n. 1000e. Että näin.
Aamulla päätin että näistä asioista on tehtävä loppu. Kävin tekemässä rikosilmoituksen. Poliisit ihmettelivät suuresti, kuinka tällä tavalla on päässyt käymään eivätkä he uskoneet että puhun totta. Onneksi ottivat ilmoituksen vastaan. Miehelleni tulee syyte siis petoksesta.
Olen tyytyväinen, että sain itseni liikkeelle ja pakotettua menemään poliisille. Huomenna hänen on lähdettävä yhteisestä kodistamme, hieman pelottaa että kuinka mieheni käyttäytyy. Hänelle nimittäin on nyt tullut “outoa” käyttäytymistä. Esim. joku ystäväni soittaa ja heti mieheni on tenttaamassa että olenko menossa treffeille toisen miehen kanssa… Jne.
Tämä kaikki on ollut todella rankkaa ja minusta on tuntunut kuin kantaisin 500 kg. painoista reppua selässäni. Nyt olen jokseenkin tyytväinen siihen, että kävin poliisilla. Kuitenkin harmittaa mieheni puolesta että häntä syytetään petoksesta. Mutta minun oli tehtävä se että saan omat luottotietoni takaisin!
Hän on hyvä puhumaan minua ympäri ja kääntämään pääni että kaikki järjestyy jne. Mutta nyt olen päättänyt ja päätökseni pitää. En voi elää sellaisen ihmisen kanssa joka kykenee valehtelemaan “rakkaimmallensa” koko ajan uudestaan ja uudestaan!
Uskon että tästä tulee rankkaa siis siitä että taistelen itseäni vastaan että en lankeaisi häneen enään IKINÄ!
Tsemppiä teille, toivotaan että asiat kääntyisivät parhain päin!