Pelipoikki-ohjelmaan pitkä jono

sain juuri viestin että noin 4kk jono pelipoikki-ohjelmaan. Kertookohan tämä jotain tämänhetkisestä pelikulttuurista suomessa? Ray saisi alkaa ottamaan vastuutaan kyllä tiukemmin, “hyväntahdo pelit” ne minullakin jo alle 18v saivat pelien maailmaan mutta avun saaminen niistä pois näyttää sitten olevan pitempi prosessi.

Vahvasti olen sitä mieltä että kaikki pelimainonta, sekä automaatit kauppojen auloista pois. Niistä ei kenellekkään apua, ja jos haluaa hyväntekeväisyyteen rahaa antaa voihan sen tehdä suoraan ilman että ongelmapelaajat ja heidän läheiset tästä kärsivät :frowning: Ja toki syy on pelaajassa itsessään, mutta onhan tupakkakin nykyisin hyllyissä piilossa niin miksi nämä automaatit ovat yhä esillä? Kiitos ja hei, pakko oli avautua jonnekin tästä ja purkaa turhautumista

1viikko ja 1pv pelaamatta

Anteeksi ensin vain Suklaarusinalle ja kaikille muille kun olen kirjoitellut tänne vähän kaikkien ketjujen perään, olen ollut flussassa ja on ollut aikaa enemmän sairastellassa lukea ja kirjoittaa.
Olen Suklaarusinan kanssa enemmän kuin samaa mieltä että kukaan ei kanna todellista vastuuta siitä että kaikenlaisten rahapelien vuoksi niin monet joutuvat suuriin vaikeuksiin. En oikein usko että tämä karu totuus on edes kansanedustajien tiedossa. Se että sadat tai jopa tuhannet velkaantuvat kymmeniä tuhansia pelien vuoksi on tosi iso ongelma mihin pitäisi valtiovallan vihdoin puuttua. Pitäisihän valtion suojella omia kansalaisiaan ensimmäisenä tehtävänään.Nyt se vain lähettää ulosottomiehen kimppuun kun kansalainen on joutunut pelien kanssa riippuvaiseksi ja velkaantunut, muuta apua ei sitten saakkaan mitä merkitystä on neljän kuukauden kuluttuva alkavilla kursseilla, siinä on jo monta kertaa kerinnyt tappamaan itsensä jä muitakin kun ei saa ajoissa apua.
Kun oma valtio ( Veikkaus) opettaa ihmiset pelaamaan huolehtimatta seurauksista, kasvattaa vain voittojaan peliriippuvaisten kustannuksella on se todella sairas kuvio.

4 kk jono :open_mouth: Mä vasta tänään täytin kaavakkeen, saa nähdä miten pitkä jono mulle ilmoitetaan sitten… 4 kuukaudessa ehtii hävitä aika tavalla lisää rahojaan :confused:

4 kk jono ilmoitettiin mullekkin, mutta todellisuudessa kesti vain n 2 kk vahvistusviestistä. Lomakkeen täytin 7.7. ja vahvistus tulis joskus seuraavalla viikolla. Itse asiassa alkuperäine kutsu ohjelmaan ei minua edes tavoittanut, oli kadonnut bittiavaruuteen. Vasta toinen kutsu ohjelmaan tuli läpi, 20.9. Nyt on ekan viikon tehtävät jo tehtykin, vain terapia puhelu puuttuu…