Kuinka yleistä on PCP:n(fensyklidiini?) lisääminen nipsuihin?
Oulun alueella liikkellä olevissa 1 logolla varustetuissa nipsuissa tuota mitä ilmeisemmin on, kaveri oli noita popsinu + piriä ja seuloissa täti oli sanonut että enkelipölyä.
Noita 1 nipsuja oli siis joku 5viikkoa sitten ainakin.
PCP (fensykliini?) ei ole muistaakseni kauhean aktiivista oraalisesti, ja muutenkin tuntuu oudolta että joku nipsuihin päättäisi PCP:tä tökätä. Onhan se kyllä helppo syntetisoida. Erowidissa taitaa olla että DXM voi näkyä PCP:nä. Se tuntuisi ainakin todennäköisemmältä. Onko mitään muita aineita jotka saattaisivat näkyä PCP:nä?
Ei toi mahdotonta ole. Harvinaista tosin. Taitaa tosiaan DXM olla enempi käytetty jatke mitä PCP. Fensyklidiini on halpaa ja helppoa syntetisoida, ja laatuvalvontaa ei MDMAna myytäville napeille ole tietääkseni olemassa. DXM tosiaan antaa tuloksen PCPstä seuloissa.
No eiks pcp oo vähän sellasta et se saa maailman näyttämään aika oudolta… Muistan kerran jolloinka olin nauttinut just noita 1 logolla varustettuja nipsuja ja kyl muijakaverin naama muuttus vanhan akan naamaks ja olin muutenkin ihan vitun pihalla… Sellases kunnon ku ois kännissä ollu… Tein ihme juttui mitä en ees tajuu… istuilin koneen eessä ja toisesta tietokoneesta soi musa ja ihmettelin miks musa ei soi tästä koneesta ja jotai johtoi rupesin liittelee näiden koneiden välillä et saan musan kuulumaan? TÄH? huhhuh… En tie oisko ollu just sit tota pcp:tä tai jotain muuta mikä sai jotkut objektit jne muuttamaan muotoaan jne…
Tuo on nyt on pientä yliannostusta. Kyllä olen edelleenkin kiinostunut pcp:stä, eipä noi videot muuta mieltä. Mitä enemmän tuntee ittensä irralliseksi todellisuudesta, sen parempi
Ekat 3 mitä tulee mielee joista en o kokeillu mut haluan nii PCP on kakkosena, ekana on barbituraatit (no aika laaja käsite mutta edes jotai niistä haluisin tesmiä et tietäs miten kivoja/ei kivoja ne on ollu. Kolmas on sit 5-me0-dipt jota oon saattanu kyl ottaaki joskus ko ei noista “essoista” ja lapuista/tipoista aina tie mitä ne on mut joka kuulostaa iha mielenkiintoselta. PCP tosin ottaisin kyl parin jääkaapin kokosen kaverin ollessa trippivahtina ja yhden joka osaa lyödä mulle buprevedot + vaikka mansikkapamia suun täytee jos liiaks alan flipata
Nijoo, eipä se ihan deliriumia aiheuta, kuin suurilla annoksilla. Meinaan siis sitä dissosioitunutta olotilaa, oot kuin unessa, tosta parempaa fiilistä ei ookaan.
Jep, kyllä siis psykedeelitkin kiinostaa, mut dissosiatiivit on just siitä mielenkiintosia ja hyviä et ne pistää tuntemaan et koko elämä on pelkkää harhaa, illuusiota, ei todellista, unta. Tuntuu samalta kuin ois todentuntusessa unessa.