Morjesta!
Olen ollut 2 kuukautta jo erossa SSRI lääkityksestä. Syinä lääkitykseen oli masennus sekä ahdistus. Pilveä olen poltellut satunnaisesti, välillä enemmän, välillä vähemmän. Muutakin tullut kokeiltua mutta kertoja voi laskea yhden käden sormilla. Nyt viikko sitten minulla laukesi övereissä paniikkihäiriö jonka ikävä olotila jatkuu edelleen. Itse kohtauksia on ollut muutama mistä olen aina hankkiutunut päivystykseen. Nyt olen Opamoxilla sekä Propralilla selvinnyt ja odotan pääsyä HUS:ille (lähetteen sain jo kuukausi sirten. Ei liity paniikkihäiriöön). Mutta tiedostan että minulla kai nyt aloitetaan SSRI lääkitys uudelleen. Olen aina halunnut kokeilla MDMA:ta / ekstaasia. Nyt olisi vielä mahdollisuus kun olen irti SSRI masennuslääkkeistä eikä serotoniinisyndrooman riskiä pitäisi olla. Uskallanko nyt esimerkiksi perjantaina kokeilla? Miten helposti laukaisee paniikkikohtauksen? Mitä annosta suosittelette? Tyttöystävälläni on sama tilanne SSRI lääkitysten lopettamisen kanssa ja olemme yhdessä tätä suunnitelleet. Takapakkina vain tämä minun paniikkihäiriön laukeaminen. Uskallanko? Onko miten isot riskit?