Hyvä homma että saat elimistöösi jotain muutakin kuin vettä ja viinaa! Sitäpaitsi kebab on maailman parasta viinanjälkeistä elimistön parannusainetta…sen keksijälle pitäis antaa vähintään jokin Masterchef titteli!
Minkälaisia suunnitelmia on huomiselle tmv…?ootko saanu pidettyä korkkia kiinni?
Niin ja hei tuli mieleeni? Oletko kokeillu vedessä (uimahallissa) liikkumista jalkojesi kuntoutukseen (vesijuoksu,kävelyä tmv…) vois tehä ihan hyvää ja saisit jotain muuta tekemistä ku yksikseen kotona viinan kanssa taistelun?
Schön das Du da bist:D Lompakollakin minä äänestän, kaikin tavoin. Oletko nainen vai mies, perheellinen… Minä olen perheetön nainen. Pasha olisikin ollut hyvä juttu, kaloreista huolimatta. En tiedä miten tiukkaa tällä palstalla on mainostaminen, mutta saksalaista kannatan! Edullista ja hyvää. Siellä käyn. Makkarat erityisesti on ok. Ja hevi-osastolta saa puolta halvemmalla kuin suomalaisista ketjuista.
Uinti on mun lempparilaji, muuhun ku en pysty. Olen hakenut henkilökohtaista avustajaa vammmaisuuden perusteella, kun en yksin selviä hallissa.
Tää palsta jotenkin tökkii teknisesti, ei näytä lähtevän viestit, katotaan miten nyt käy! Tai sitten tulee samat jutut moneen kertaan…
No kiva, sillä vain kysyin kun olen nuorempana opiskellut ja tehnyt töitä mm. tuon vesikuntoutumisen saralla, ja siellä kyllä ihan ihmeellisiä kuntoutumisia tuli nähtyä…mm.yksi kolarissa halvaantunut sai kävelykykynsä osittain takaisin…
Vaikea kysymys tuo olenko koiras vaiko naaras. Mies vai nainen… Olen sukupuoleton. Eronnut hiljattain rekparisuhteesta; ei ehtinyt muuttua tuoksi avioliitoksi. Menin aina vaikeaksi tossa suhteessa lastenhankinta puheista, mikä taisi olla yksi merkittävä syy eroon.
Pasha oli hyvää. Pikkupurkkeja.
Rikottiin pääsiäisrauhaani toisessa paikassa aika “rankasti”, niin huomioni kiinnittyi muualle.
Saksaa en osaa noin hyvin kuin sinä Mutta ymmärrän suurin piirtein mitä tuossa lukee.
Eroneena pitäisi kaiken järjen mukaan ottaa etäisyyttä kaikenmaailman pääsiäistipuihin, -kissoihin, -noitiin. Noidasta taitaa kyse olla nyt tuolla toisaalla. Piru merrassa.
Sukupuolesta kysyminen vähän sama asia jos menisin kyselemään joltain ladylta ikää. Alter ist nur eine Nummer.
Hyvä Rahkasammal, anteeksi että utelin sopimattomasti. Olin kovin ajattelematon. Mulle ei ikäasiakaan ole koskaan ollut ongelma. Yritän vaan orientoitua keskusteluihin, onhan elämänkokemus yms. asioita jotka vaikuttavat siihen miten arvelee tulevansa ymmärretyksi.
Tiedä sitten onko niin mukavaakaan tekemistä, aina. Mutta toisaalta, kaikki tekeminen kai on mukavaa, kun ei ole pakko tehdä.
Minä olen polttopuita pätkinyt , pääasiassa. Hiljakseen, ilman kiirettä, kahvitunteja on ollut runsaaasti. Ja tuumaustunteja, katsellen rastaita ja punrintoja ja sinitiaisia ja peippoja -niitä nyt ainakin siinä ympärillä on pyörinyt.
Onhan tämä palsta ajoittain aika hiljainen. Jotain piristystä kai saisi joukossa olla, näin pitkien pyhien aikana varsinkin, nämä voivat olla monelle melkoista koettelemusta.
Olen kyllä tässä poikennut lueskelemassa tulleita viestejä, tänäänkinn useampaan kertaan. Mutta…moneen asiaan kun tuntuu siltä että olen oikeastaan sanonut kaiken mitä minulla sanottavaa on… joskus sitten aina kun joku jotain -omin sanoin, ilman, vanhoja kliseitä ja kiertäviä sanontoja- nostaa esille, niin saattaa herätä joku ajatus vastaukseksikin.
Kirjoittele vaan, EET, vaikkei aina heti vastauksia tulisikaan, niin ihan varmasti joku aina lukee, ja sanojasi miettii.
Hei metsänreunan mies. Yöllä valvoin ja kirjoittelin sulle pitkät jorinat, meni yhteys ,poikki ja sinne kaikki katosi. Eipä tässä uutta. Kotona makailen. Viime yön rakentavat ajatukset meni sen siliän tie. Nyt tyhjä pääkoppa. Lukijoita näyttää palstoilla olevan kymmenkunta kerrallaan, vastaajia tosi harvakseen. Voi hyvin.
Sitten taas toisaalta jotkut kaikentietävät tulevat huutamaan päälle. Milloin mistäkin aiheesta. Vaan ei tukemaan tai kokemaan tai kertomaan tarinaansa. Pelkästään sabotoimaan hyvää mestaa? En yhtään ihmettele, että uusia tulijoita ei ole ja vanhatkin pitävät turpansa kiinni.
Kiitokset Metsaäreunan miehelle minultakin.
Kannustusta kaikki varmasti hakevat, on kamalaa tulla hädässä pilkatuksi. Ollaan niin vaikean asian kanssa tekemisissä.
Hei, huomaan, että juttuasi on luettu yli 2000 kertaa muutamassa päivässä. Siinä on ollut ajattelemisen aihetta meille kaikille, ja myötätuntomme on mukana tuskassasi ja etsimisessäsi.
Tämän palsta hyviä puolia on, että täällä voi käydä mihin vuorokaudenaikaan tahansa. Jatka kirjoittelua, paremmat päivät ovat edessääsi kun pysyt täällä.
Itse aikanaan sain lopulta taottua pahimmissakin krapuloissani rankan ryyppäämisen päätteeksi päähäni sen faktan, että tämä olo johtuu vain ja ainoastaan viinan juonnista ja sen sekoittamista aivokemioista tms. “Viimeistään parin päivän päästä olotila on aivan erilainen”. Ja niinhän se myös on lähes aina ollut. Sen jälkeen ei ole ollut kuin fyysisiä krapuloita. Podin aikaisemmin kamalia morkkiksia itsesäälissä kierien monesti ilman mitään varsinaista morkkiksen aihetta. Joskus tosin myös oli todellista aihetta, mutta tuosta morkkiksesta/itsesäälistä tuli joksikin aikaa vakiovieras ilman sen kummempia “tekemisiä”. Lähinnä tuossa olotilassa mietiskelin tapoja millä siisteiten saisin itseni hengiltä tms.
Eri asia jos ihan oikeasti on morkkiksen aihetta, kuten syyllistynyt toisen henkeen/terveyteen kohdistuneeseen rikokseen tai sen uhkailuun tms. kentällä ollessaan.