panacodin viihdekäyttö

Siinähän se tulikin.Onko hyvä viihteilyyn? itse ottanut 3 poretta kahden tunnin sisällä eikä tunnu missään.Toivoisin valaistusta teiltä! olen aika tietämätön näistä,tiedän.helvetinmoisiin kipuihin reumaan mulle tätä määrättiin.

todella hyvä, mut ite jäin aikoinaan ko leikattiin nielu risat niin aika pahasti koukkuun…

Yksi tabu sisältää 30mg kodeiinia, josta (10%? mutu) metabolisoituu morfiiniks… ja 500mg parasetamolia…

voikai se 90mg kodeiinia toimia jotenki, jos ei oo ikinä mitää opaa ottanu…
itel ei kyl ikin oo tapahtunu (nollatolellakaa) alle 200mg annoksilla juuri mitn… ees tyhjää mahaa.
Vaikka kodeiini on sinänsä ihme henkimaailman aine, kun tuntuu toimivan samalla annoksella joskus tyylii 3x paremmi ku joskus toiste :smiley: Mut ei kannata vetää tolkuttomii annoksii, varsinkaa viinan kanssa ku vissii aika haitallista maksalle… erottelu kyl iisii (googlaa, tääl ei saa jakaa mitn “valmistusohjeita”)

Mut jos vähäkää tolee opiaatteihin nii aika turha aine…

Kiitoksia että jaksatte vastailla.Jotenkin tosi ahistava olo nyt ku otin en tiiä miksi :confused: ei kai muuten täst kerrast voi jäädä riippuvaiseksi otin nyt vasta ekaa kertaa sen 3.oon huvittava näitte kysymyksieni kanssa varmasti ;D

No mulla kyl toimi kaksi panacodia vallan mainiosti, eli turha lähtee jakaan taas jotain hevosannosohjeita. Ja mä väitän vetäneeni enemmän kodeiinia elämässäni, kun moni muu. Eli parempi mielummin lähtee siitä, et ensinnäkään kaikilla ei kodeiini toimi ja toiseks mun pitää ainakin ottaa kodeiinia kahtena peräkkäisenä päivänä jotta ne alkaa toimia. Opiaatti reseptorit pitää siis herätellä ekana päivänä ja sit tokana ne toimii. Huomioidaanpa myös se, et kodeiini on noussut lääkemyrkytys kuolemien listan kärkeen, eli sen kanssa ei kantsi ahnehtia.

Ja mitä riippuvuuteen tulee ni se on sit tosi vahva jos koukkuun jää. Viis vuotta kesti mun vierotus, et kannattaa miettii haluuko siihen paskaan lähtee mukaan. Ite en suosittele panacodia viihteeseen ollenkaan just ton opiaattihimon vuoks, ku se himo tulee yllättävän äkkiä niihin olihin ja sit tulee riippuvuus ja elämä muuttuu aika ikäväks.

no ite ko oli nolla tolet ja söi viisi nappia niin sai todella kivan olon…
mut sit tolet nousi pikku hiljaa…
nyt oli taas vuosi väliä ja join sellasen musta parran yskänlääkepullon mis 1mg per 1ml…
ja siihen pääle pari panacodia niin toimi kyl hyvin…

Hmmmm pitäisiköhän kokeilla (: . jotenkin todella ahdistunut välillä ja haluaisi ees vähän rentoutua. ja kaiken maailman muut tavat käyty läpi (terveellisemmät ns) ei auta ei

No kuten sanottu ni mulla riittää tästä paksasta kokemusta ihan liikaakin ja en suosittele sotkeutuun koko paskaan ollenkaan. Se ei ole sen arvosta! Mieti viiden vuoden vierotusta, jossa mokaat vähän väliä ja siks oot vierotusoireissa lähes tauotta tuon viis vuotta. Kuin siistiä se on? Toleranssi nousee, annokset kasvaa ja lääkäri ei kirjota tarpeeks, mitä sit teet? Joudut vierotukseen, joka onkin sit kipua ja särkyä ja ripulia ja palelua. Se jos joku on elämää vai mitä?

Edit: Ja arvaa kuin paljon ahdistaa sit, ku lääkäri ei tosiaan kirjotakaan enää lisää ja tiedät, et viekkarit alkaa jos et saa niitä mistään?

Juu ymmärrän täysin sinua.En todellakaan ajatellut käyttää nyt panacodia jatkuvasti,halusin vain kerran kokeilla miltä se tuntuu ku olen kuullut puhuttavan että saa lystin olotilan. pelkään juuri tuota vierotushelvettiä.

Jeps… Oikeessa olet… aina kannattaa tietysti ottaa kaikkien aineiden kanssa tosi iisisti. Toi on tosi yksilöllistä, meitsiki tietää tyyppejä jotka on jo “sammunu” siitä 30mg kodeiinia, ku toiset taas saa vetää sen 300mg vaikkei omaakkaa mitää ihmeellisii tolei. Kylhä tollaki saa ittesä aika helposti koukutettuu… niinku millä muulla tahansa aineella.
Itekki ollu opiaatikoukus viel iha saatanan nuorena räkänokkana joskus, mun mielestä siis ois paras jättää viihteily noil aineil kokonaa pois… Ite en ainakaa tuu koskemaa mihkää opiaatteihin ku väh 4kk välein eikä millää himoannoksilla todellakaa. No jokainen tyylillää, mut kannattaa muistaa ett sitten on turha ruikuttaa ku paskat on jo housussa :mrgreen:

Jep se on turha pyllistää kun kakka on jo housuissa,ikävä kyllä :mrgreen:

Muutama vuosi sitten tarjosin kaverille kaksi panacodia. Nyt kaveri on kodeiini koukussa. Ollu jo vuosia. Eli kyllä siihen kerrasta voi sillain koukkuun jäädä, et ku kerran saat sen olon ni haluut toisenkin kerran ja kolmannen ja neljännen ja vuoden päästä olet jo nappinarkkari. Ja voin sanoo, et ei se olo sen arvosta oo, mitä ne reflat sit on, ku vierotukseen joutuu plus et kodeiini lakkaa jossain vaiheessa aina toimimassa kattoannoksensa vuoks, joten iloa siitä ei kauaa saa.

ymmärrän. sait vakuutettua nyt :sunglasses: heh

juu reflat ei ole kivat… mulle lekuri uusi muutaman kerran resptin sitten se ei enää sitä uusinut…

ja se ei ollut sitten kovinkaan kivaa reflat oli tosi perseestä…
mut ei kuitenkaan niin pahat ko bentso reflat… nyt oon koukuttanu itseni niihin… noin puol vuotta syöny niit ja aina välil loppuu… niin omasta mielestä paljo tuskaisemmat kuin kodeiini reflat…
kodeiini reflat kesti itellä sen kaks viikkoa sit ei ollu oikestaan mitään… tietysti teki mieli et ois kiva saada lisää…
mut varmasti noiki on aika yksilöllisiä…
et kannattaa ehkä jättää kokeilematta…

kyllä kyllä.ku kerra on nastaa ni tahtoo lisää lisää lisää…silloin tällöin nappailen opamoxia viihteilyyn,onneksi en usein

Henk. koht. en saa mitään nollatoleilla 4x2kpl / päivä annostuksella mitään irti, en edes pienintäkään kivun lievitystä, eli kuuluun siihen pienee ryhmään kenelle kodeiini ei yksinkertaisesti vain vaikuta. tolla annoksella tuli mentyä pari kuukautta. nyt menee sitten tramalia 400mg / päivä (+5-7lääkettä lisäksi tehostamaan vaikutusta -_- ) eikä tuollakaan saa edes kipuja pysymään hallinnassa, saatika tuomaan mitään oloja. MUTTA KAIKKI OVAT YKSILÖITÄ toinen on tillintallin yhdestä ja toinen ei yhdestä laatallisesta, eli siis jos pakko on kokeilla niin mahd. pienillä annoksilla eikä mitään laatikkokaupalla kerralla.

kaveri on kans aika pahasti koukussa pannareihin ja käyttää aika usein muutenkin kolmiolääkkeitä.

nykyään ihmettelen ku se käyttää paljon happoo ja polttoo, että kun se ottaa vaikka 3 pannaria, niin viekut on pahemmat? se oksentelee ja muuta, saa pahan olon ja kipuja joka puolelle kroppaa? onko NÄMÄ nyt niitä ns “lisäälisää viekkuja” ? :neutral_face:

juuh kyllähän siitä oloja saa jos toimii vaan kaikilla se ei toimi mut koukuttaa ihan helvstisti.ite koitan päästä irti monen vuoden käytön jälkeen