Varmaan oon ihan väärässä paikassa kyselemässä mut kysympä kuitenkin. Eli mullon tuolla kaapissa 2 vuotta vanhaa panacodia. Jäänyt kun enen tuli käytettyä jatkuvasti mutta lopetin. Nyt tilanne on se että tarvitsen ihan oikeaan kipuun. Uskallanko ottaa? Lähinnä mietin että miten käyttäytyy kun on jo noin vanha. VOisin toki käydä lääkärissä hakemassa uutta mutta jos noi oli vielä hengissä ni voisin ensihätään ottaa.
Aptekkiin en soita koska tiedätte mitä ne sanoo
Muuttuuko tuo jotenkin “myrkyksi” vai heikkeneekö teho vaan?
Ystävällisiä vastauksia, kiitos.
^ Kai siinä Panacod-paketissa nyt se päiväys lukee? Jos se ei ole mennyt umpeen, niin aivan käyttökelpoista on, eikä siihen mitään vaikuta se, kuinka pitkään se on ollut koskemattomana kaapissasi. Ja vaikka päiväys olisi mennyt umpeen vasta vähän aikaa sitten, niin eipä sekään mitään vaikuta, koska ne päiväykset tuollaisissa ei-pilaantuvissa lääkkeissä ovat tosi varman päälle -päiväyksiä. Eikä muutu Panacod myrkyksi(myrkymmäksi) vaikka olisikin vanhentunut, teho vain laskee, mutta se nyt selviää helposti kokeilemalla.
En ymmärrä, miksei apteekista voisi tuosta kysyä
. Itse olen saanut apteekissa aina erinomaista palvelua, jos on tullut jokin tenkkapoo lääkkeiden kanssa, vaikka olisin kysynyt vähän tyhmiäkin. Kyllä farmaseutit osaavat neuvoa lääkitysasioissa yleensä paljon asiantuntevammin ja muutenkin palveluhalukkaammin, kuin lääkärit. Eivät ne tietenkään apteekista sulle uutta Panacodia määrää, jos sitä meinasit.