Panacod ja Olut

Hei,

Jes eli otin tänään viimeisen panacodin 750mg tuossa 9:00 - 19:00 välillä.

Uskallanko avata oluen nyt 21:00 illasta?

Panacod 750mg? Eihän sellaista ole. Vai tarkoititko, et oot ottanut kodeiinia 750mg?

[Poistettu haittojen vähättelyä. -Päihdelinkin toimitus]

Eiku siis ihan normi 500mg panacodejahan noi olikin katoin antibiootti pakkauksesta 750mg.

Eli uskallan ottaa ainaki pari olutta?

Tämmönen fiilis: youtube.com/watch?v=tJRuFCWKK_M

Ei sulta henki lähde eikä hengitys lamaannu noin kohtuullisilla määrillä.
Eri asia vois olla pari levyä panacodia ja keissi kaljaa.
Pidemmän päälle alkaa tosin maksa rasittua jos tavaksi otat :wink:

Ei ole henki viellä lähtenyt! =D

Ja näin kevennyksenä yhdestä mun mielisarjasta youtube.com/watch?v=xDo75cXHzek

Onko muilla tietoa siitä, että panacod muuttuisi morffiiniksi elimistössä. Todellakaan ei kannata leikkiä sen lääkkeen kanssa ja on hyvä, että heti ei sitä olutta ota. Aiemmin saatoin ottaa olutta ja panacodeja samana päivänä, mutta nykyään olen niin vainoharhainen että en uskalla. Onneksi panacodia tarvitsee ottaa harvoin.

Dänks aamun nauruista! Toi youtube-pätkä oli loistava!!

Mut siis joskus kysyin lääkäriltä, et voiko panacodien kanssa juoda, niin se sanoi, et voi ihan normaalisti ottaa. Niin ja siis Panacodissa on 500mg parasetamolia ja 30mg kodeiinia.

No ei kyllä voi!
No voi, mut sit ei kyllä ole kauaan ookoo.
Mieti vähän mitä sepustat! :open_mouth:

KO henkilö ei 100% varmana ole erotellut edes niitä, parasetamoli + alkohooli = todella MYRKKYÄ maksallesi, et siitä vaan juomaan.

[Poistettu valmistusohjeiden tarjoamista. -Päihdelinkin toimitus]

Bisse ja parasetamol suodattuu elimistöstä samaa kanavaa pitkin eli tarkkana kuin porkkana! Omassa panacod reseptissäni lukee ettei koskaan samaan aikaan Para-tabsin kanssa. Enpä tiedä johtuivatko vatsakivut k.o. yhdistelmästä kun vahingossa käytin päällekkäin pari viikkoa. Kun kylkiluut havaittiin ultrassa vahingoittuneiksi, niin sain 30 kpl tramadin 50 mg (kuuppa himmeni). Vahingosta toivottavasti viisastuin :blush:

Varovasti sen kanssa! Tosin itse olen juonut vaikka on ollut päiväannostus 8kpl. Tällä hetkellä 400mg tramal, 8mg sirdalud, 2mg xanor, ~3kpl 500mg ponstan forte, ~3kpl 1000mg panadol forte on normi päiväannos, joskus menee yli ja joskus joutuu käydä sairaalassa piikillä ottamassa vahvistusta suoraan lihaksiin kipulääkettä ja lihasrelaxanttia. tarvittaessa menee halcionia pari kpl illalla, tai oikeastaan joka ilta. Ja harvemmin tarvittaessa propral 40mg x 1-3kpl, sitten stifrol ja miranax 550mg päivästä riippuen. Ja kyllä noilla annoksilla vielä ryyppään ja muuten juon joka ilta 1-3 olutta, mutten suosittele kenellekään!! erittäin suuri hengityslaman riski!
Jos kuitenkin menet juomaan niin varmista, että joku on ainakin vieressä kun nukut! että saa pidettyä sut pois selältään ja tarkkailemaan ettei hengitys pätki.