pamit suuhun

:imp: taas alkoi aamu pameilla,naama oli ku nórsunvitulla :bulb: mutta puol tuntia eteenpäin niin alkoi helpottaa :laughing: .No Niin tässä ois mun tarina. Kävin (11)keskiviikkona päihdepoliklinikka sanoivat että pamit otetaan pois ja siirrytään toiseen lääkkeeseen, aikoivat kuulema ilmoittaa saman tie omalle lääkärille asiasta :confused: . Ei se mitään varaisin lääkärille soitto ajan (12)torstaille ja lekuri soitti aamu päivällä kysy että mitä asia koskee, omalääkäri olikin jäänyt lomalle tää olikin (sijainen).Kerroin asian että päihdepolita on tullu s.postia sulle,pitäs nuo pamit jättää pois ja aloittaa uus lääke lupas kuulema tutkia asia ja soittaa perjantaina.NO perjantaina tuli soitto ( lekuri täällä päivä olit varannu soitto ajan mitä asia koskee :question: )en mä oo varannu mitää soitto aikaa sä lupaisit soitta mulle niistä lääkkeistä :question: ) joo niinpä olikin sulla on näköjään ollu pamit käytössä onko ne loppu sulla?) :unamused: on) No mää kirjoitan sulle 3kk annoksen niin ei tartte heti uusia) (Ok :laughing: ) olikohan lekuri tutkinnu s.posti ollenkaan ku pamit piti nimenomaan jättää pois,varmaan oli kiire viikonlopun viettoon :laughing:

Ei ne pääse toisen spostia lukemaan, jossei siellä ole joku yleinen osoite tai vastaavaan niin pamin loput on oman lekerin postissa ja kehuu sut kyllä seuraavalla kääynnillä. Mulle tuli juuri kipupolin neirologilta kirje että mun lääkityksen saa hoitaa spykiat ri kun on kirkoittenut mulle Diapamia ja Temgesikkiä mitä hän ei hyväksy niin hoitakoon muut sitten. Ne on nuo lääkärit hupaisia veikkoja ja niinkuin armeijassa millä on eniten merkkejä kauluksessa sen lauluja lauletaan.

Ai että otti kuuppaan, kun olin joskus 2003 (2002?) muutamassa ainakin muutamaksi vuodeksi Skottilaan, jossa pysyvää (ja samalla laillista) osoitetta ei sillä paikkakunnalla ollut tarjolla 6 kuukauteen. Olin kertonut omalääkärille huolistani, annos oli vihreitä kakunkoristeita, 25 mg/vrk. Lentoliput Tampere-Lontoo oli maksettu ja printattu, samoin Lontoo-Glasgow, lähtöpäivä lauantaina ja lääkäri lupasi, että kirjoittaisi 200 Risolidia perjantaina. No, lääkäri jäikin sinä päivänä sairaslomalle ja mulla oli joku nuori jätkä, joka ei suostunut kirjoittamaan, kuin sen 24 (vai 28) tablettia ja tulemaan seuraavan viikon tiistaina uudestaan. Ei auttanut, vaikka näytin lentolippuja, jauhoi vaan siitä, että tule oma-lääkärille tiistaina (jolloin olin jo itä-skottilassa, ylämaan etelärajalla. Kerroin muutamia nasevia yksityiskohtia ja kysyin kotiosoitetta, johon voin lähettää hintaerotuksen kalliimpiin lentolippuihin. Sitten se puoskari viimein viitsi katsoa, kun kun oikein suostuttelin, mitä omalääkärini oli kansiooni kirjoittanut ja nolona kirjoitti CC Risolid 25 mg yksi päivässä. Antoi vieläpä sen 24 tai 28 kappaleen respan kaupantekijäisiksi. Sattumalta pääsin 3 kuukaudessa terveyskeskukseen, missä Risolidit vaihdettiin 9 kakkosen pamiin päivässä, koska lääkäri oli sitä mieltä, että Risolidithan on kakunkoristeita.

En tajua toimivatko Risolidit kellään. Itse söin kerran yheltä istumalta koko purkin (kokoa en muista, mutta joku ihan runsas), en tuntenut mitään vaikutuksia, en ahdistuksen lieventymistä, lihasrelaksaatioo, enkä väsyttävää tunnetta.

Siis täydellinen vihree kalkkitabletti mulle.