pallona kuusen oksalla..

Se on vanha ja väsynyt, nukkaantunut ja vanunut Villahipuli ,joka täällä kirjuuttaa.
Ajatukseni ne kiertävät kehää ja pyörivät kuin pallo kuusen oksalla…
Vuosi on taas kohta vierähtänyt ja ajatukseni kelaavat kulunutta vuotta; eikä se hyvältä näytä juomiseni suhteen…Tilinpäätös näyttää kovasti kostealta, kroppa turvonneelta ja nuhjuiselta. Neuvokaa nyt mitä helvettiä mä voin itselleni tehdä; ei tämä voi jatkua näin…Ei minun tarvitse jatkaa näin, mutta miten täältä noustaan…Kuusen pallot ovat kovasti hukassa nyt, Villahipuli eksyksissä :frowning:

Tämä selvä, se loppu nyt sit. :sunglasses:
no joo, ei tämä nyt ihan noin helppoa ole… :laughing: Muutenhan ei tätäkään foorumia tarvittaisi…

Neuvoja kysyt, niin rohkenen minäkin moisen antaa. Kiepauta itsesi tuonne toiselle puolen ja…

…ei ole ei, mutta kyllä se onnistuu, jos on tarpeeksi vahva halu muutokseen…ja keinothan on monet, sieltä vain valkkaa omansa. :smiley:

joo kiitos neuvosta, mä funtsaan asioita, ja katselen peiliin, minähän ne päätökset elämässäni teen…ei niit pulloja avaa mulle kukaan muu kuin mä ja kittaa kaljaa- kyl se olen mä ihan itte.

En mä itseasiassa oikein ees tiiä, mitä täältä foorumista etsin ja haen…pää pyörii kuin emohuuhkajalla :smiley:

  • ehkä jonkinmoista potkua takalistoon…vähän vauhtia tähän päätöksentekoon…oonhan mä täällä ennenkin roikuskellut, tipattomassa ollut, reisille tosin meni sekin tipaton…äh.

suunta on hukassa :unamused:

Suunta löytyy vielä, älä huoli. :slight_smile:

Moni meistä on lopettanut tämän foorumin tuella vaikkei ihan siltä tunnu kaiken aikaa. Ole rohkea ja päättäväinen, nouse sen viinapirun päälle ja nauti jokainen vissylasi haistatellen sille pirulle. :slight_smile: Kaikki järjestyy vielä.

kiitos, Pikkususi.
Se on hyvä ottaa suuntimoa välillä elämässään juu :wink:
Perusluonteeni on kuitenkin iloinen ja reipas, uskon tulevaan…sillähän se tuo ylimääräinen kaljanlutraus häiritseekin, mitä helkkaria sitä lutrailee, kun asiat on suht kunnossa ja olenhan hyvä tyyppi, äiti ja jonkun oma rakas…

  • saunanlauteille tästä lämpimään ja antaa kuuman löylyn puhdistaa ajatukset ja mielen, suomalaisesti :smiley:
    terva, sauna ja vesi.

Ei kukot käskien laula…
Miten näin lyhyttä lausetta voi muokata 2 kertaa?
Sitäpaitsi ihminen kuolee jos lopettaa juomisen :sunglasses:

Hei pallura!
Sauna on hyvä alotus, tervast en tiedä, riippuu siitä mitä tervaat.

Mun täytyy sanoo et turvotus on hiukkasen lisääntynyt kun ei ole juonut, mut ei paha.

Tsemppiä sulle!

:laughing: vai pallura…

pitänee ilmeisesti tervata pers… takapuolensa sit, että se kestää tämän koneella istumisen…
ja samaa mieltä kukoista…
juomista ei pidä lopettaa, vaan katsoa Mitä juo, eiks vaan tiitiäinen? :wink:

auta armias, jos turvotus lisääntyy nyt…naama kun on muutenkin levee, tosin oon rampannu veeseessä kun oon litkinyt Vettä mukitolkulla, hörps,hörps…

Tsempit otettu vastaan, tänks :smiley:

^^ :laughing: meneeks sulla väärään päähän kun naama leviää, se vesi siis? :laughing:

Sori, oli pakko :laughing: Uskalsin koettaa kepil jäätä, et taida olla niin pahastuva sorttia :laughing:

Ja joo, tervaa vaan, eipähän tarvi mennä brassivaxiin, uudenvuoden kunniaks!

Nyt täytyy poistua, pärjäile!

:laughing: :laughing: joo, tervat pehvaan ja korkki pois korvasta ja kallistan, niin turvotus laskee ja kusen määrä päässä vähenee, huomaa vähenee, muttei poistu kokonaan, sen verran kusipäistä sakkia ollaan tän juomisen suhteen meinaan :smiley:

pärjään, pärjään…nou hätä :slight_smile:

:slight_smile: aamupäiviä
hyvinhän se ilta eteni eilen, takalisto on puuduksissa, muttei sentäs tervassa, koneella tuli kökötettyä surffailemassa…
Ja tietenkin tätä ryhdin kohennus - projektiani kelailin :bulb:
Tarpeeksi halua ja tahtoa nyt muuttaa asioita itsensä takia, siitähän se lähtee…
Menenkin tästä peilin eteen katselemaan itseäni silmiin ja kysymään mitä sinä Villavanttuu elämällesi oikein olet tekemässä, mitä sinä nainen touhuat sen oluen kanssa…ja katsonkin syvälle, syväluotaan nyt kyl tän emännän…

On muuten ihana olo, kun eilen meni vaan vettä ja ananasmehua…Tuhatjalkainenkin ottaa askelen kerrallaan, nyt voi laskea, että yk-si. :laughing:

:laughing: saapi mieleisiään vastauksia kun täällä yksinään viestitteleepi :laughing:
joup!
nyt voipi laskea nel- jä :smiley:
Pikkuhiljaa hissukseen tämä tästä…Tosin jo mietin tuossa, että millä sitä Uutta Vuotta vastaanottaisi, mehulasi, limsa vai olut kourassa…hmmn, nyt sietää miettiä, niin on hyvä ollut olla ihan näin.
Toki olutta miettii ja vanhat tavat ovat niin pirun piukeessa…Mihinkäs ne tässä mutamassa päivässä oisivat kadonneet :laughing: :laughing: Lumihommien jälkeen ja saunan aikana teki mieli olutta, kylmää…mutta mieliteko meni ohitse…

ehkäpä pitäisi vaan katsella raketteja suu supussa ja todeta sitten aamusella ,ettei ollutkaan selkärankani aivan silikonia, tyytyväisenä itseensä…Tälläsiä mietteitä täällä ja nyt ylös, ulos ja lenkille :sunglasses:

Tervehdys,

Kuule sie Villahipuli riko perinteitä.
Muokkaa traditioita,
ala anarkistiksi ja vastusta yleisiä normeja, äläkä juo LAINKAAN uutena vuotena.
Ihan kuivin suin tuijottele taivaalle raketteja ja mieti, että kuinkakohan moni kännispäissään TÄNÄ vuonna saa haavoja silmiin tai sieluun.
Jos ei konkreettisia raketista niin humalan aikaan saamana ja iloitse, siis ihan ilkeän ihmisen tavoin VAHINGONILOITSE siitä ettet SINÄ ole yksi heistä :imp: .
Jos satut ihmisten ilmoille voit uudenvuoden päivänä vaikka vihjailla jotain ja hymyillä :smiling_imp: .
Tääkinhän on tosi ilkeää.
Muistan MONTA aamua, kun mielestä on kadonnut useita tunteja ja ystävien katseet seurailevat minua hiljaa :blush: .
Sitä saa mitä tilaa.
Sanoo kyynikko.

Perinteet on yliarvostettuja.
Minä ainakin rikon niitä tänä uutena vuotena.
Tervetuloa mukaan.

Kukka :wink:

Miten se vuoden viimonen päivä meni vai jäitkö tervatuista kannikoista kiinni lauteisiin?

Näin se joskus menee, vähän sama ku puhuis yksin kotona :unamused:

Tiukkaa yritystä sulle silti toivottelen ja uudelleenalkuja vaik se tervakin ois välil menny toiseen paikkaan ku kannikkaan :slight_smile: