Olin kuukauden juomatta, viikon loman aikana tuli otettua kolme kertaa, nyt taas pari viikkoa ollut ottamatta mutta *TUTTAA! Hitosti tekis mieli juoda. Antaa piut paut kaikelle mitä on itelleen luvannut. Tekisinkin niin jos se pysyis siinä yhdessä illassa - hitosti saanut kasattua itselleen paineita puolison huomauttelujen jälkeen, nyt aina kun aattelee ottavansa niin pitää ottaa ihan saakelisti ja parinakin iltana kun “kerrankin on mahdollisuus.” Tiiän itekin että on mennyt alkoholin käyttö liiallisuuksiin viimesen parin vuoden sisään. Mutta siis AARGH, istun tässä lipittämässä alkoholitonta olutta, enkä ole osannut olla ajattelematta kaljaa pariin viikkoon hetkeenkään jos rentoudun. Töissä on ok, tai urheillessa tms. Eli n. 16/vrk hirveetä hääräystä sinne ja tänne tai sitten kaljantuskaa joka ei tunnu menevän ohi millään!
Jos on kellään vinkkejä miten pystyisi rentoutumaan ilman alkoholiajatuksia niin otetaan todella suurella ilolla vastaan.
Höh, luulin että täältä olisi saanut tukea tai kannustusta.
Tsau! Tervetuloa puolestani. Täällä on paljon samanlaisten asioiden kanssa painiskelevia, tai painiskelleita. Itse sekä rentoudun, että iloitsen, että vihaan, että suren, että saan energiaa energiattomuuteen, että rauhoitun iltaisin ja niin edelleen kuuntelemalla messiaanisjuutalaista ylistysmusiikkia. Yahweh tulee mukaan kaikkiin kuvioihini tätä nykyä. Voithan kokeilla jos se toimii sinullakin.
Muuta en osaa sanoa tähän muuta kuin tsemit omissa tavoitteissasi.
F
nimimerkille karhunmarja. Itse taistelen saman ongelman kanssa näin iltaisin, päivällä on parempi olla. Olen käyttänyt antabusta vaihtelevalla menestyksellä. Ny olen käyttänyt noin viikon ja alkaa olo olla silleen, että
kalja maistuisi. Mutta pitää yrittää kohdistaa ajatukset muuhun toimintaan. Samassa veneessä ollaan. Kuuntelen afrikkalaista musiikkia ja yritän rentoutua. Kahviakin voisi kohta juoda. viikon kun jaksais niin sanotaan ,että helpottaa.