Kaikkis, tarinasi kuulostaa niin tutulta. Aika samanlaista settiä meilläkin oli avomieheni kanssa. Nyt olemme onneksi eronneet. Sanon onneksi, koska meille se oli ainoa oikea ratkaisu. En siis neuvo mihinkään suuntaan, tiedät itse parhaiten mitä tehdä.
Katoamistemput ovat kammottavia. Kaikki se huoli, epätoivo ja raivo! Mieheni teki niitä aika pitkään, kunnes jostain syystä lopetti.
Tämänkin olisin voinut itse kirjoittaa vielä joitakin kuukausia takaperin. Takaraivossa naputti se ääni, joka sanoi ettei mies oikeasti halua ikinä muuttua. Se toinen, läheisriippuvainen ääni roikkui edelleen kiinni kuvitelmissa joihin oli rakastunut ja odotteli että mies tulee ns. järkiinsä ja ihana elämä voi vihdoin alkaa
Minulla oli tosi vahva tunne, että exäni oli sielunkumppanini. En osaa selittää sitä. Meillä oli erityinen yhteys, mutta osittain se johtui siitä, että traumamme yhdistivät meitä. Yritin parantaa häntä, jotta olisin itse samalla parantunut. Näin hänessä sen loukatun ja hätääntyneen pienen lapsen, jota en itsessäni pystynyt silloin näkemään. Olen edelleenkin sitä mieltä, että meidät oli tarkoitettu toisillemme. Vain täysin eri syistä kuin olin kuvitellut. En tiedä ilmaisinko nyt itseäni mitenkään ymmärrettävästi
Joka tapauksessa tosi hyvä juttu että olet havahtunut asioiden tilaan ja menet al-anoniin. Itsestään huolen pitäminen on kuin pistäisi rahaa pankkiin, ellei parempaa!