Terve,
Mä olen ihan loppu juomiseen, en jaksa enää enkä halua mutta vaikka ei tekis mieli niin jotenkin vaan alan juomaan.
Olen nyt kesälomalla ja en todella montaa päivää neljastä viikosta ole ollut juomatta. Vihaan tota pakonomaisuutta, joka ilta sama juttu.
Mä juon onneksi “vaan” kaljaa ja pelkästään iltasin, öisin ja aamulla oon taas olevinaan skarppina ja harrastan liikuntaa yms. Mutta mä en kestä tota helvetin tissuttamista enää, juon täällä kotona yksinäni tylsyyteen iltaisin, aivan idioottimaista enkä tiedä miten tää on taas tällaseks mennyt, varmaan ainakin kesäloma on yksi iso tekijä ja tietysti toi tylsyys ja nyt vielä sekin että tuntuu etten selvinpäin saa yhtään mitään aikaiseksi.
Tää on ihan paskaa, nytkin on kamala krapula, eilen tissuttelin vähän enemmänkin sitä kaljaa. Tänään olen lähdössä kaverien kanssa mökille mutta löysin tuolta kaapista vanhan antibioottikuurin jossa on antabusvaikutus, kumosin kurkkuuni jotta en pysty juoda siellä, niitä jäi vielä huomiseksi ja meinaan ottaa heti huomisaamusta tai jo yöllä ennenkuin se helvetin himo iskee.
Jos pystyn olla juomatta päivän ja herään ilman krapulaa, on tosi hyvä olo. Ja sit jo unohdankin että oon tapajuoppo ja juon taas illalla. Siis ihan paskaa, mä oon niin hemmetin kyllästynyt tähän. oon lihonut jonkun verran ja lärvi on turvoksissa, yök. Inhoan itteäni, olen ihan perseestä.
Pitäisi kai hakea antabusta, sen avulla pääsisi varmaan paremmin raittiiseen elämään kiinni kun ei tää tahdonvoima tunnu riittävän mihinkään.
Aa.seen en voi mennä, menen paniikkiin siellä enkä pysty puhumaan yhtään mitään.
En halua tulla juopoksi, niitä on suvussa ihan tarpeeksi, tai siis sanotaanko että en halua tulla rapa-juopoksi, tässä kohtaa vielä on kumminkin työt sun muut jäljellä, järki alkaa olla kohta vaan lähtenyt, ei tällasta kestä eikä jaksa. En tapaa ihmisiä koska haluan juoda salaa, yksin kotonani, eikä paljon ole kyllä edes kavereita.
Tämmöistä, olis kiva jos täältä saisi tukea ja ideoita ja olisi edes joitain joille tästä voi puhua, kukaan ei tiedä tästä, ei ole ketään jolle jutella.