päivitystä viimeinkin

Moi. Tänne kirjottelin syksyllä. Juominen ei ole juurikaan määrällisesti lisääntynyt. Mutta ei oo taas saannu vähenneltyykään. Tammikuun alussa katkes heti tipaton. Ja tuli muuten sellaset laskuhumalat. En voi juoda kahta päivää putkeen tai tulee monen päivän krapula. Juttelu äidin miehen kanssa auttoi. Hän on entinen alkoholisti. Sen jälkeen jonkun aikaa selvillä ihan senkin takia koska mulla oli ahdistuskohtauksia ku pyhinä tuli otettua miltein joka päivä annos ainakin. Siis käsittämätön epätodellisuuden tunne. Kaikki sumussa. Yäk ku aatteleeki ja meinaa tulla aina juomisen jälkeen. Tipaton olis tullu tarpeeseen niinpä. Toisaalt vituttaa ku ei oo pitäny toisaalta ei. Jotenki tääl ankeeta päivästä toiseen olla kämpillä ja kauppa 500 m päässä (y). Seuraava kämppä tarkoituksella kaukana kaupoista. On menny ottaminen tähän tahtiin: Esim torstaina juo sen 15 sit lauantaina sama. Viime viikolla ja tällä viikolla kerran. Ei oikeen enää nousekkaan nuppiin kunnolla. Oikeestaan muutaman kaljan jälkeen ollu monesti fiilis että lopettais siihen. Kyl siinä on paljolti tapaa mukana ei pelkkä riippuvuus. Täs kevään aikana tarkotus hommata kuntopyörä. Kesäl jäi juominen vähemmälle ku pyöräilin joka päivä. Liikunta ihmeellisesti vähentää mulla halua juoda. Talvella tuppaa jäämää sisään.

[quote=“JOUNIII”} En voi juoda kahta päivää putkeen tai tulee monen päivän krapula. Juttelu äidin miehen kanssa auttoi. Hän on entinen alkoholisti. Sen jälkeen jonkun aikaa selvillä ihan senkin takia koska mulla oli ahdistuskohtauksia ku pyhinä tuli otettua miltein joka päivä annos ainakin. Siis käsittämätön epätodellisuuden tunne. Kaikki sumussa. Yäk ku aatteleeki ja meinaa tulla aina juomisen jälkeen. [quote]
Sori, vahingossa väärään keskusteluun meni tämä viesti.