Painajaisista!

Moro vaan kaikille!

Näettekö koskaan niin sairaita painajaisia, että ( ja sit ne on viel niiiiin toden tuntusii, et ei erota niitä totuudesta ) oikeen pelkäätte ja ahdistutte unissanne?

Mä olen ruvennu näkeen ton Melatoniinin kanssa ( siis lääke ) sellaisia hardcore painajaisia, et voi hitto sentään.
Viime yönäki näin 3:sta eri tapahtumasta painajaisia.

Kaikki on niin totuudenmukasia, ku olla voi mut ne on höystetty todella sairaalla kauhulla :astonished:

Kertokaahan ihmeessä unistanne.
Hakeen kahvii :arrow_right:

Mun unet on yleensä jonkin verran ahdistavia, mut unohtuvat yleensä aika nopsaan. Pahimmat painajaiset olen nähny lapsena ja sit nuorena pitkän ryypiskelyn jälkeen ja kerran, kun oli hillitön ahdistus. Niitä ei unohda. Niis krapulapainajaisis näin unta, et heräsin kotonani ja siel oli joku muumio, joka yritti kuristaa mut. Sen jälkeen yritin pitää itteäni hereil… Siihen aikaan mul ei ollu bentsoja, ja kamut, jotka käytti aineita suhtautu halveksuen pillereittenpopsijoihin, mikä asennoituminen eijo tainnu kadota, vai olenko väärässä? Nuorena kun on kovin altis vaikutteil, emmäkään niit sit hankkinu.

En oo ihme kyllä nähny minkäämoisia painajaisia lääkkeiden johosta, mut entisen perus-sairaan unimaailmani oon saanu takas :smiley: Nytku oon vähennelly nii on tullu välillä hetkiä etten oo varma oonko unes vai hereillä, tää on suht uutta mulle :astonished: