Olin todella ylivilkas jo 4 vuoden iässä ja ala ja yläkouluajoilla luokan pelle aina ymsyms. Mun isä ei vaan vissiin halunnut mulle leimaa ja sellaista lääkitystä adhdseen. Aloin polttamaan savuja jo 14vuötiaana ja rakastuin heti kukkaan, se rauhoitti mua hyvin ja pystyin keskittymään pilvessä paremmin asioihin. No sit tietenkin myöhemmin alkoi muutkin päihteet tulla vuosien varrella kuvioihin,
oon nyt 27v ja amfetamiini, pilvi ja oxykontit on mulla tällä hetkellä se ongelma.
Jos en anna kusitestejä tai siellä näkyy ihan pelkkä kannabis vaikka niin en saa adhd lääkitystä.
Oon nyt ollut yli kuukauden polttamatta mutta se näkyy vieläkin ku oon tehny kusitestejä kotona. Ois kiva kun ois isä antanu luvan niihin tutkimuksiin jo silloin vaikka yläkoulun aikana nii ei välttämättä olis tässä tilanteessa nyt.
Veikkaan että se lääkitys auttas myös lopettamaan sit nuo muut vahvemmat päihteet kun ois helpompi olla itsensä kanssa. Anteeksi en oo hyvä kirjoittamaan.
Niin ja se kysymys kuuluu siis
mitä vittua mun kannattas nyt tehdä. Jouduin jo ekasta kusemisesta kieltäytymään.