Kummallista on se että olen käynyt rankalla tavalla kaikki päihteet läpi ja silti en voi muuta sanoa kuin että olen mielestäni parempi ihminen ja fiksumpi mitä olin aikaisemmin. Todisteena tästä hyvä koulutus ja työpaikka sekä muutenkin olen ikäisekseni menestynyt varsin hyvin ja pelkästään omilla avuilla. Vieläkin käytän välillä kun siltä tuntuu mutta en enää samoin tavoin kuin ennen koska viekkarit ja paska olo.
Miksi siis sanoa että päihteet ovat vain pelkkää itsensä kusetusta ja tie tuhoon?
Kellekään en koskaan ole mitään hehkuttanut koska niin monet kaverit ja muut tutut ovat elämänsä pilanneet mutta voisiko olla mahdollista että jotkut meistä pystyvät jopa parantamaan elämäänsä tai ainakin hallitsemaan minkä tahansa päihteen käytön.
Myös avovaimoni pystyy samaan kuin minä ja meillä tosiaan menee hyvin ja olemme olleet jo melkein kaksikymmentä vuotta yhdessä. On asunnot duunit hoidamme asiamme. Miksi siis emme saisi elää niinkuin haluamme.
TÄMÄ EI TOSIAAN OLE SUOSITELTAVAA mutta näin nyt vaan on!
Monille se on tie tuhoon mutta ehkä evoluutio tässäkin tulee vastaan tai sitten vaan fiksut pärjää.
Kirjoitin tekstin tahallani miten sattuu koska en todellakaan halua paljastua. Halusin vain herättää keskustelua ja ehkä joku viisas jopa alkaisi tätä tutkia miksi näin on?