Sori osittain harhaanjohtava otsikko.
Onkos täällä Saunan puolella ketään Call Off Dutyn pelaajia? Itse pelailen xbox 360 lähinnä HC dominationia, ghostia ja MW2 & 3 + satunnaisesti black opsia… Ois kiva perustaa vaikka P-linkin oma klaani
Sori osittain harhaanjohtava otsikko.
Onkos täällä Saunan puolella ketään Call Off Dutyn pelaajia? Itse pelailen xbox 360 lähinnä HC dominationia, ghostia ja MW2 & 3 + satunnaisesti black opsia… Ois kiva perustaa vaikka P-linkin oma klaani
Hahhaa, no joo sitä kyl ihmettelinkin, et ai mitkä “plinkin pelimiehet”??
Piti keksiä mahdollisimman huomiota herättävä otsikko
Mäkin vähän hämäännyin otsikosta, mutta ei se mitään . Eivätkö naiset saa osallistua? En mä kyllä mitään tuollaisia pelaa, enkä ole mihinkään klaaneihin nyt liittymässä, mutta kunhan kysyin.
Pelasin Witcher 2:en läpi juuri. En ole pariin vuoteen pelannut mitään, mutta nyt on semmoinen kausi… Ajattelin muutaman muunkin pelin mättää. Ja odotan, että gta 5 tulisi pc:lle. No, onhan ne muutkin pelaamatta. Ja xcomia haluaisin kokeilla.
Tottakai myös naiset saa osallistua, ei vaan taida kovin monia naisia kiinnostaa tuommonen toisten ampuminen pelissä Nimimerkkien perusteella n 0,3 % pelaajista ollut naisia vaan tiiä sitten vaikka niitä ois enemmänkin. Mukavahan se ois jos sais porukan kasaan jossa ois molempia sukupuolia.
En kyllä usko ettei täällä oo ketään toista COD pelaajaa kun kuitenkin 1 maailman suosituimmista pelisarjoista.
facsimile; Itelläkin oli 2 vuotta taukoa kaikesta pelaamisesta kunnes tuli tämä muutto ja piti keksiä jotain tekemistä päiviksi. Tuo GTA 5 on kohtuu hyvä peli ja siinä pystyy tekemään melkeen mitä päähän pälkähtää
^toi gta-five on kyl hyvä peli , itse pelannu sitä pari viikkoa, ja n.14% pelistä pelannu ja on kyllä pakko myòntää et kuuluu niihin parhaimman tason peleihin mita tiedan! en kyllä erityisemmin pelaile, mut pakkohan se on ku niin hyvä peli.
Tekken IV on kuulemma loistava! :mrgreen:
Vanha vitsi, mutta nauroin silti . Mä olen taas nukkunut hieman huonosti
…
Eikö tosiaan oo ketään ghostin pelaajia foorumilla? No, aika vähän toisaalta aktiivisia kirjoittajia tuntuu tällä hetkellä olevan saunassa/plinkissä…
fallout iskee täällä, muutenkin hurahtanut postapocalyptisiin leffoihin ja sarjoihin. tosin nyt ollu vähä pelit tauolla…