Mä alan olla väsynyt tähän jatkuvaan juopotteluun.En viina juo,mutta olut maistuu kylläkin ja eilen join sen Karjala 24 päkin.No se oli enemänkin tissuttelua,pitkin päivää hörpin enkä tule niin humalaan,etten muistaisi päivästä ja illasta jotain.Eilen siivosin koko kämpän ja pienessä hiprakassa asiat onnistuvat,hullua se on mutta täysin totta.En ikinä selvinpäin ole pessyt pesuhuoneen lattiakaivoa,mutta hiprakassa sekin asia onnistui.Ennen meni vain kaljaa viikonloppuisin,nyt sitä menee viikollakin.Kolme selvää päivää viikossa tekee jo tiukkaa.Tulee jotenkin levoton olo ja sitä oikein odottaa,milloin taas saa juoda.Ja juomiseen löytyy aina ne rahat,se kylläkin on pois sitten muista asioista.Sitä syö vaikka pelkkää purkki hernekeittoa koko viikon,kunhan rahat löytyvät juomiseen.Sitten,kun iskevät krapulaoireet,niin niihen bentsot auttavat ja krapulan saa täysin pois.Ei tärise,ahdista ja pelota.No nuo bentsot on ollut jo kuvioissa vuoden,määrät on pysynyt samoina.Mutta krapulassa menee useampi pilleri.Ei hyvä ja oon huomannut,että bentsot aiheuttavat agressiivisuutta.Kyllä niitä elimistössä on,vaikkei alkoholin kanssa ota yhtä aikaa.Tässä on pari kertaa käynyt niin,muisti on pelannut,mutta olen heilunut puukon kanssa ja hajottanut ulko oven lasin.Poliisi on tullut tutuksi ja käräjät kutsuvat marraskuussa.Jos jatkan tätä päihdekierrettä,niin olen sen jälkeen aika syvissä vesissä.Elimistökään ei kestä loputtomiin ja ensimmäisenä pää sekoaa.Psykoosissa oon ollut pari kertaa ja osastolla ollut monia kertoja. Aina tietenkin vetoan mielenterveys ongelmiini,mutta alkoholi on pääsyy.Kyllä masennusta aiheuttaa alkoholi ja uniongelmatkin johtuvat juomisestani.Voi,kuinka osaisin ymmärtää ja tajuta,etten minä sitä paria saunakaljaa osaa ottaa.Kun yhden tölkin ottaa,niin kierre on valmis.Enää en edes oksenna krapuloissani,eli toleranssi on kasvanut ja kestän alkoholia enemän,kuin ennen.
Olen ollut suunnilleen saman tapaisessa tilanteessa joitain vuosia sitten, tosin käytin vain alkoholia ja otin bentsoja ainoastaan valvotusti katkaisuhoitoreissuilla. Jos elimistössäsi on ollut pitkän aikaa joko alkoa tai benejä jatkuvasti 24/7, niin lopettaminen saattaa vaatia laitoshoitoa. Jos joutuisit yhtäkkiä tilanteeseen missä kumpaakaan ei olisi saatavilla, voisi aika helposti tulla joku epileptinen kramppi… (ainakin sellainen ajatus minulle tuli ensimmäisenä)
Totta onneksi tähän asti on bentsot riittäneet,mutta tiukkaa tekee.Olen miettinyt laitoshoitoa,se olisi nyt paikallaan.Mutta pitäisi päästä eroon juoppo kavereista.Helposti sitä juo,kun kaveripiirikissäkin juodaan.Eilen join taas liikaa,mutta nyt on joutunut käymään oksentamassa ja koko yön olen valvonut.Ei tee hyvää ainakaan mielenterveydelle,kaksisuuntainen mielialahäiriö kun on,niin pää sekoaa.Ja yleensä lääkkeet jää ottamatta silloin,kun juon.Täytyy nyt vakavasti miettiä laitoshoitoa,ennen kun alkoholi vie täysin mennessään.Haluan lopettaa,mutta en omin voimin siihen pysty.
Hyvää raitista Juhannusta kaikille.En ole juonut kiitos ja kumarrus.Vaikeita hetkiä on ollut,mutta olen selviytynyt niistä.Yksi onnistuminen tuo lisää rohkeutta ja voimaa seuraavaan onnistumiseen.AA on auttanut mua selviytymään.Puhuminen helpottaa ja myöntäminen.Ja mulla on maailman ihanin 7v poika elämässäni.Hän on ylpeä äidistään,kun äiti ei juo.
Onnea ja menestystä!