Mun hoito alkoi hyvin savomlinnan tosipaikassa. Sit tein yhden virheen ja rikoin säänyöä älä nai toista kuntotujaa. Sen jälkeen mua kohdeltiin kuin koiraa. Olin laitostunut mut eristetettiin kerrostaloon asumaan ja tuntenu sieltä ketään. Jouduin psykoosiin en saanut apua. Koitin itsemurhaa sähköllä ei regointia. Onks henkilökunnalla oikeus kohdella näin. En suosittele kenellekkään savonlinnan TOSIPAIKKAA jyrkkähoitoyhdistys.com
^ Jos mulle tarvetta tulee, niin ihan hyvin voisin tuonne mennä, mikäli paikan huonous on vain tuosta yhdestä sääntörikkomuksesta kiinni. En näet ole ajatellut panna kenenkään toisen katkoilijan kanssa :mrgreen: .
Ihan mielenkiinnosta, miten sille toiselle puoliskolle kävi? Kai noi säännöt on paljolti senkin takia, et ihmiset on siellä herkässä tilassa hyväksikäytölle jne. En tarkoita, että tässä tilanteessa olisi siitä ollut kyse.
Mutta kyllä toi täysin eristäminen ja avun saannin lopetus kuulostaa myös liian rankalta ratkaisulta. Mites pääsisitkö psykiatriselle osastolle? Täytyyhän sun jotain apua saada. Voimia jos luet vielä tätä!
Kyllä on molemmissa katkopaikoissa joissa olen ollut niin etukäteen painotettu että potilaitten välisiä suhteita ei hyväksytä mutta aika rankalta kuulostaa nuo seuraamukset… Onko vaan sattunut vittumainen omahoitaja kohdalle? Vai onko tuolla etes tuota omahoitaja systeemiä?
Kaikilla päidekatkolla, tietääkseni pätee toi sama sääntö, mitä sinä rikoit ja syykin on ihan hyvä miksi näin on. Se sääntö on tehty sen takia, että siellä katkoilla hoidetaan jokaista ihmistä yksilöllisesti, ja jos siellä on jonkun toisen asiakkaan katkon aikana, siihen tulee melko nopeasti mukaan myöskin parisuhde ongelmat, mustasukkaisuus yms. Olen itse sitä mieltä, että jokainen siellä hoidossa oleva on sen verran hukassa, oman riippuvuutensa takia, ettei silloin pysty minkäänlaiseen läheisempään suhteeseen, kenenkään kanssa, ei ainakaan toisen siellä samassa paikassa olevan päihderiippuvaisen kanssa. Joten yritä päästä uudestaan johonkin katkolle, sitoutuen hoitamaan omaa sairauttasi, vaan ja ainoastaan sitä, ettet tietentahtoen halua pilata omaasi ja vielä jonkun toisen päihderiippuuvuudesta toipumista. Tv. Lummetar ps. Hoide