Mun päihdehistoria on varmasti tosi lame verrattuna teihin muihin, mutta sain asiantuntijoilta jotain neuvoja, et täällä voi saada jotai vertaistuen tapasta tai tietoa. Mun ei ollut tarkotus kirjottaa tänne, lukee vaan, mut tässä sitä ollaan.
Oisin vaan halunnu tietää, et mikä jengillä on se lähtökohta ollu päihteiden aloittamiseen ja millä ootte alottanu…
Itse olen nyt 21 vuotias tyttö. Koulua yritän käydä, et sais ammatin. Mulla on ollut teinistä asti tota alkon käyttöä aika harvakseen, mut aina on menny kaikki panacodeista lyricaan ja rivoihin, tramaleitakin on joskus kokeiltu ja kaikki tämmöset perus. Pilveä toki polttelen silloin tällöin ja en tiedä onko tervettä, mutta nykyään kun ahistaa joka toinen päivä niin mietin kovempien huumeiden vetämistä, ihan vaan siks ku jengi kirjottaa miten hyvä olo tulee. Mäkin haluan. En pääse tästä tunteesta eroon. Oon ruvennu saamaan jotain ihmeellisiä ahdistuskohtauksia ja tabuja menee nassuun vaan enemmän ja enemmän. En tiedä voiko, mutta luulen että oon jääny codeihin eniten koukkuun, jos niitä ei saa vedettyä tulee (tai ainaki tuntuu siltä) hirveet reflat.
Mut en tiedä enää mistä ottaa kiinni ku ote lipee. Niiku sanottu, eikai näillä mun vedoilla vielä vedetä vertaa kellekkään muulle, mutta itse koen jo vähän huonoa oloa siitä, että pitää vetää tabuja ettei ahista. Mä oon rakastunu siihen oloon mikä siitä tulee, semmonen rento, lihakset ihan seis…ei mieti mitään turhaa, kuha on niis olois.
En tiedä mitä pitäis tehdä, kaikki vaan luisuu käsistä pois kun ei saa mitään tehtyä kun koko ajan pitää olla sekasin. Onko tää jo jonkunlainen addiktio? No kai se o…
Koko ajan vaa tekis mieli olla sekasi, kaikki millä menee pää sekasin ni houkuttaa… onko tää jotain lapsen kokeilua? ihan sairasta… sori tää avautuminen