Pahin mahdollinen

Kilju = huono kotiviini.

Raja on häilyvä. :smiley:

Kyllä, ja mautkin vastaavat toisiaan. Hiivaa, hometta ja vatsahappoja :smiley: Sitä makunautintoa ei kyllä ole ikävä.

En ole mitään todella järkyttävän makuista juomaa nauttinut kun olen pysynyt pääasiassa “oikeissa” juomissa. Kerran kuitenkin sain kutsun puolitutun kotiin ottamaan mukia. Juoma oli pontikkaa eikä maussa ollut valittamista, hyvin tehtyä. Järkytys oli siinä että olin vielä seuraavana aamuna kännissä kun menin töihin, vaikka ilta päättyi sinänsä ihan hyvissä ajoin. :blush:

Pääsinpäs vielä vanhalla tunnuksellani tänne :open_mouth:
olen usein käynyt täällä lukemassa ja mielessäni rukoillut kamppailijoita selättämään sen viinapirun!!! Itse olen voitolla siitä, mutta kyllä sitä rypemisjuomista kestikin, likemmäs 25 vuotta :frowning:
Nyt oma lapsi kamppailee saman asian kanssa, ja kyllä sitä toivoton olo pakkaa olemaan…

Ihan säikähdin kun tätäkin ketjua luin, että kyllä sitä pään sekoittamiseksi on kaikkensa tehnyt! Muistan kun joskus aamulla, otettuani ainoan jäljelle jääneen kaljapullon, josta janoni tietty yltyi, ja lisää oli pakko saada, olin jo niin epätoivoinen, että mietin hajuvesiosastoakin sillä mielellä, että miten sitä jotkut pystyvätkin juomaan…onneksi jäi vaan ajatuksen asteelle!! Kuvitelkaa nyt, akka kiskomassa hajuvettä jossa on alkoholia - napaansa :blush: Vieläkin melkein nousee kylmä hiki pintaan kun noita aikoja muistelee,

Nuo kiljut ja puolitekoiset viinit sun muut tuli juotua jo hyvissä ajoin ennen valmistumistaan, eihän se alkkiksen suussa kauaa pahalta maistu. se eka ryyppy vain, ja sen jälkeen laskee jo vaikka mikä :unamused:
Luen näitä juurikin siksi, etten unohtaisi!!!

tsemppiä ja potkuja persuuksille teille joka ainoalle, jotka teette tosissanne työtä…jatkakaa, älkää luovuttako! Joku kaunis päivä voitto on teidän!!!

Nuoruusvuosina tuli tehtyä kiljua, joka kyllä voittaa pahojen juomien kaikkien aikojen kilpailun.

Viime aikojen voittaja on ehdottomasti taskulämmin 70% Absintti krapulaan. Jäi juomatta heti kun löytyi jotain muuta tilalle, mutta sitä ennen piti yrittää väkisin nieleskellä.

Kahden päivän tanakan dokaamisen jälkeen yön yli seisoneen puolikkaan huoneenlämpimän kaljan kiskominen johon oli joku edellisyön riennoissa sylkäissyt nuuskan. Kyllä miestä vietiin pöntölle lujaa oloista huolimatta, vaikka juuri oli saanut kiinni muurautuneet silmänsä auki.

Kolinaa yritin juoda jatkaakseni pitkää putkea mutta ylös se tuli ja siihen loppui dokaaminen.

^ Hannu, ihan oikeesti ja totisesti minä sanon sinulle: tuo tekstini on kirjoitettu siihen aikaan, jolloin sinä toden totta kirjottelit hyvin asiattomasti ja törkeästi ihmisille täällä. Enkä varmaan ole ainoa joka on sitä mieltä, kuten huomaat itsekin.

Jos olet nyttemmin hieman seestynyt ja kirjoittanut ihan asiallisestikin ja tosi hyviäkin juttuja, niin se on tosi hyvä. Ei ole aihetta penkoa esille kuukauden vanhoja unohtuneita riitoja, varsinkin jos on niin toipunutta alkoholistia olevinaan.

Mirtillo, pyydän anteeksi ketjusi häiritsemistä tällä, en jatka tästä enää . Mukavaa viikkoa. :slight_smile:

Keto, en minä millään tavalla hallinnoi tätä ketjua, senkun “jutustelette” mistä vain! :laughing: Oma ketjuni on eri asia, tän jätin elämään omaa elämäänsä, menköön minne menee… :wink:

Mukavaa viikkoa sinullekin, samoin kuin kaikille muillekin! :slight_smile:

^ Hannu, en pyytänyt sinulta anteeksi vaan Mirtillolta jonka ketjussa älämölöämme. Ja opettelisit edes sitä quote-toimintoa käyttämään ymmärrettävästi jos sitä on kert pakko käyttää. Ilman sitäkin kyllä pärjää ihan hyvin.

Kuten edeltä ehkä huomaat, muutkin on luonnehtineet sinua kuukausi sitten “törkeyksiä latelevaksi tyypiksi”. Olet kuulemma esim. yllyttänyt ihmisiä juomaan.
Ja nyt viitsit esittää loukattua primadonnaa, haloooo! Iso mies. :slight_smile:

Jännittääkö teitä noin hirveesti se Dipoliin meno?

pahinta mitä minä olen kaatanut kitusiini, on enon tekemä kotiviini ja -kalja. Karmeaa oli myös naapurisedän kotikalja, mitä olisi saanut mielinmäärin, jos vain olisi maksanut luonnossa… Myös kaverin faijan baarikaapista varastettu taskulämmin viski tai konjakki kääntää vatsan ympäri. Ja tequila, hyi helvetti.
Olen myös kaatanut kurkkuuni codesan komp -yskänlääkettä ylisuuria annoksia, koska se meni mukavasti päähän viinan kanssa. Todella järkevää toimintaa. Diapamit ja viina yhdessä sekoittivat joskus myös pollaani, mutta toleranssini on sen verran korkealla, ettei “mukavaa” yhteisvaikutusta enää edes tulisi. Nyt taidan mennä ottamaan lasillisen colaa ja antabuksen, jotta seuraavat päivätkin ovat turvattuja raittiudella.