Kävin äsken pienellä ilta (yö)lenkillä. Tiesin että iloisia juhlivia ihmisiä katsellessa tulee paha mieli, kun on itse niin masentunut. Mutta oli pakko päästä haukkaamaan happea.
Taas aika kova itseinho päällä. Okei tosi kova. Se ei mulla liity pelkkään juomiseen, vaan kaikkeen muuhunkin… Mä tunnen itteni niin luuseriks. x( Syitä:
a) lukion jälkeen vaan hajanaisia opintoja siellä sun täällä= ei ammattia.
b) pitäisi laihtua about 6kg että voisin pitää itseäni kauniina (KANNATTIPA lukea jonkin kuvankauniin liikunnanohjaajan blogia taas…) Ja miksi pitäisi olla kaunis. Että saisi huomiota. Mulle on sanottu miljoona kertaa että oon hyvännäköinen nainen, mutta ei se auta jos tuntee itsensä rumaksi. Mulla putkahtelee toi syömishäiriöinen ajattelu myös vähän väliä mukaan tähän soppaan. Tai siis, se on välillä voimakkaampaa ja välillä laimeampaa.
c) en ole missään töissä, en opiskele… Ja tuntuu että tätä haahuilua ja juomista ja pahoinvoimista on kestänyt niin monta vuotta, takana on niin paljon kaikkea paskaa ja epäonnistumisia… Just nyt tästä selviäminen tuntuu taas kerran aika utopistiselta. Kauanko mä taas kestän tätä oloa, ennen kuin päätän että millään muulla ei ole mitään väliä, kunhan saan edes hetken rauhan. Ja sitten mennään taas.
Mä vertaan itteäni taas muihin. Niihin joilla menee hyvin. Pitäis yrittää muistaa, että voisin herätä huomenna hirveässä krapulassa ties mistä, rahattomana, känykkä hukassa, kaikki päin helvettiä. Eli vois olla sinänsä paljon pahemminkin… Ei just nyt vaan lohduta!
Ylämäkialamäkiylämäkialamäki. Väsyttävää.
Ja kun mä en ole yrittänyt tarpeeks. Ulkomaailma ja kaikki uudet jutut pelottaa mua ihan hirveesti. Tuntuu vaan että on niin heikoilla, että yks pieni tökkäisy jostain niin mä tipahdan. Yritän suojella itteäni, mutta se (eristäytyminen) on todella huono juttu. Täytyy yrittää enemmän. Retkahdus tulee tätä menoa varmaan suht pian.