PAF - Pelaajan helvetti

Voi jösses teitä internet pokerin puolustajia. Mukamas taitopeli hehe.
Ette te muita pelaajia vastaan pelaa nettipokerissa vaan omaa voittoprosenttia.
Pokerisaitilla jokaiselle pelaajalle tulee voitto prosentti jonka ylitettyään tulee tappiot aivan kuten peliautomaateissakin.
Monen vuoden pokeri kokemuksella uskallan taata tämän.
Siis vielä kerran jokaiselle pelaajalle pokerisaitti antaa voittoprosentti arvon jonka taso riippuu pelaajan tekemistä depositeista ja talolle keräämistään rakeista.
Itse en ole koskaan rahaa pokerisaitille pannu vaan olen freerolleja jauhanut ja niistä saamillani voitoilla pelannut ja välistä aina päässyt jopa kotiuttamaanki rahoja

yhdyn tuohon edelliseen…

ainakin siihen liittyen, että peluri, joka ei ole sijoittanut paskaakaan pokeriin ei voi voittaa suurta summaa. Siitä pidetään järjestäjän osalta huoli. Tämä on käytännössä koettu fakta ja monesti yritetty.

Olet suoraan sanottuna täysin väärässä. Sulla on matematiikan hahmotuskyky ja ymmärrys selkeästi heikkoa. Naurettavaa väittää, että peleissä järjestäjä määrittää voittajat ja häviäjät! Mites nämä nuoret taitavat järjestäjille ‘tuntemattomat’ ammattilaispelaajat voittavat jokaisella saitilla missä pelaavat?

Vaikka sä et voita, ei se tarkoita ettei pelissä voi voittaa. Toiset ovat olleet vain sua parempia. Useasti jopa pelitaitoja tärkeämpää on hallita pelikassaansa. Peliongelmainen ei kokemukseni mukaan tähän pysty.

siihen löytyy selkeät perusteet, että ‘‘ammattilaispelaajat’’ voittavat kaikilta saiteilta, joilla vierailevat.

olisi kurjaa mainosta pokerisaitille, jos siellä ei edes tämä ‘‘ammattilaispelaaja’’ voittaisi.

he tekevät sellaisen diilin, että pokerisaitilla on tämän ‘‘ammattilaispelaajan’’ pärstän kuva ja siitä hyvästä kortti käy ja peli on helppoa kuin heinän teko.

sitäpaitsi; miten sä tiedät mitä mä olen kokenut pelissä? et mitenkään. Jos mä sanon, että jossain tilanteissa on käynyt käsittämättömän huono tuuri (tosiaan tuuri; pokeri on myös tuuripeli ja jos sitä et voi itsellesi ja muille myöntää, niin olet kyllä tyhmä), niin silloin se on myös käynyt.

sä ilmeisesti mesoat täällä pelissä huonosti menestyneille, koska sä saat näköjään potin aina ja tulet aina saamaan, jos olet paremmilla liikkeillä kuin vastustajasi.

ja pelikassasta on ihan turha jauhaa paskaa täällä, koska sillä ei pitäisi olla mitään väliä, että miten ne rahat sinne pokerisaitille häviää.

uskon, että sä oot yhtä paskassa jamassa, kuin muut täällä eli perseauki (ehkä vähän kavereille ja muillekin pelivelkoja maksamatta), mutta et vain usko hyvällä, että pokerissa ei pärjää kuin vain harvat ja valitut ja joilla käy kortti. Sä mesoat täällä seuraavaan tilipäivääs asti ja yrität voittaa sitten kun tilipäivä koittaa, mutta sitten tuut taas tänne purkamaan häviöt?

tosiaan mainitsitkin nuorista tuntemattomista ‘‘ammattilaispelaajista’’.

he laittavat sähköpostia supportiin ja sanovat, että ‘‘tossa pokerstarsilla just voitin paljon, joten pistäkää arvontakoneet mulle edullisik tännekin, niin otan teidänkin saitin teepaidan päälleni kun pelaan EPT -turnausta’’.

että sillä lailla.

Kyllä mä uskon, että sulla on käynyt huono tuuri. Ohivetoja tulee, huonoa säkää tulee. Myös mulle, ja ihan päivittäin! Myös ammattipelaajille.Siksi sanoin, että pelikassa on jopa taitoa tärkeämpää. Kassan pitää kestää huonot tuurit. Lähes kuukausittain mun pelikassaan tulee yli kymmenen sisäänoston kuoppia. Mä en pelaa ammatikseni, pokeri on mulle ‘vähän’ plussaa tuottava harrastus.

Ihan tosissaan jaksat kirjoittaa nikillä 15 vuoden syvä rintaääni tms. ja samalla suollat tuollaista paskaa. Mikäli se voittaminen on noin helppoa, niin pitää munkin varmaan pistää supportiin viestiä. Peliyhtiöille on ihan sama kuka pokerissa voittaa, saman rahan ne siitä saa voitan minä tai joku muu.

Aikaisempaan kommenttiisi siitä, että pokerissa ei voi voittaa pienillä panoksilla: Pokerissahan voi nimenomaan nousta hiljalleen ylöspäin.

Tarkoitukseni ei ole hehkuttaa pokerin ihanuutta, vaan lähinnä puuttua tähän todella mustavalkoiseen ajattelumaailmaan, joka täällä monella on. Mikään ei ole oma vika, vaan kaikki pannaan sairauden piikkiin. Sairautta voi käyttää tekosyynä niin moneen asiaan. Mitä jos minä saisin kiksejä huumeiden myynnistä, pankkien ryöstämisestä jne. Voisinko vaan sanoa, että kun olen sairas, niin no can do?

Nyt alkaa ihan tosissaan hermo mennä sun kanssa. Voisitko ystävällisesti mennä markkinoimaan tuota Pokeripaskaa joillekin muille, kuin tänne kirjoittaville ihmisille.

Sinä et näytä ymmärtävän, että peliaddikteilla on hieman eri näkökulmat peleihin, kuin sellaisilla ihmisillä, joilla ei ko. addiktia ole.

Komppaan täysin tuota toisen ketjun vieras-kirjoittajaa. Sinä olet vallannut jokaisen aktiivisen ketjun omille sönkötyksillesi. Pointtisi on tullut selväksi jo moneen kertaan, joten eiköhän sinun olisi jo aika palata niille saiteille, jossa kaltaisesi pelaajat kirjoittelevat toisilleen.

Tämä palsta ei ole tarkoitettu väittelyyn, vaan keskusteluun. Sellaiseen keskusteluun, jossa pelurit tukevat toisiaan. Yksikään peluri ei saa kirjoituksistasi apua omaan ongelmaansa.

-Ja tähän voin sanoa, että en ole syyttänyt sairautta häviöistäni, vaan huonoa tuuria, jota esiintyi melko usein.

Taidat nyt vetää kaikki vieraat samaan henkilöön, joka ei tosiaankaan pidä paikkaansa. Mikäli tällä keskustelupalstalla ei asioista saa keskustella, niin minä lopetan kirjoittamisen suosiolla.

Sääntöihin kannattaa lisätä, että ainoastaan nämä “sairaat” yksilöt jotka iso paha maailma on ajanut peliongelman pariin saavat silittää toistensa päitä täällä. Moderaattorien elämä helpottuu huomattavasti, vielä haluaisin lisätä että ikävää, että näet tekstini yhtä mustavalkoisena kuin minä näen teidän tekstinne.

turpa kiinni

täyttä totta

VÄLTTÄMÄTTÄ on väärin ilmaistu. Monet pärjäävät pokerissa, mutta sinä et

Selitä se, miten Daniel Negreanu hävisi highstakespokerin yhden tuotantokauden aikana niin vitsin paljon?

Ja jos pokeri on kerran täysin taitopeli, niin miksi hän ei osannut luopua täyskädestään, kun Gus Hansenilla oli neloset?

Selitä se, miten Daniel Negreanu hävisi highstakespokerin yhden tuotantokauden aikana niin vitsin paljon?

Ja jos pokeri on kerran täysin taitopeli, niin miksi hän ei osannut luopua täyskädestään, kun Gus Hansenilla oli neloset?

Kiitos näistä letuista! Olen ehdottomasti samaa mieltä. Olen niin iloinen, kun en olekaan yksin sellaisen ajatuksen kanssa, että voisiko se asia olla noin kuin juuri sanoit.

Pelastit päiväni

Juuri niin. Kuka voitti vuoden 2006 maailman mestaruuden pokerissa? Oliko Jamie Gold, joka on muiden mielestä aivan paska pelaaja.

Kuka voitti vuoden 2007? Doyle Brunson, Phil Ivey, Patrik Antonius, Daniel Negreanu vai Gus Hansen? Ei, vaan se vitun ONNEKAS vinosilmä.

Tätä voisin kutsua kaikista järkevimmäksi kommentiksi koko tällä sivustolla. Uskottavasti kerrottu oma kokemus ja realistiset näkemykset ja muuta. Tästä jokainen saa jotain

Jos kortti ei käy, niin pokerissakaan ei voita pitkällä eikä lyhyellä eikä keskipitkällä aikavälillä. Eikä myöskään 110m pokerin estejuoksussa