OxyNorm: Nokkaan vai ränniin? kiire pls

Nyt en halua mitään moraalisaarnoja käyttötavoista (joo yleensä rännään kaiken) vaan yksinkertaisesti tietää parhaan mahdollisen käyttötavan mielellään käyttöohjeineen. Just vedin vikat Contit eli refloi tiedossa mut oli 10mg normei kaapissa. Kiitos jos etu käteen :slight_smile:

[Poistettu käytön suosittelua –Päihdelinkin moderaattori]

Joo ei oo tullu koskaan kiehauteltua, lähinnä tarkotus ois vaan noita refloja vähän tasata sillä ja miks ei pieniä nousuja jos se nyt on mahollista kun yleensä vetelen 40mg conttia kerralla hihaan?

Mitäs jos söisit ne niinkuin ne kuuluu tehdä? Oon liikaakin katellu vieressä kun otsasuoneen saadaan vielä vedetttyä, kaikki muut paikat piloilla. Ei ole kaunista.

Mulla on kyllä kaikki paikat ihan kunnossa muttta kiitos huolenpidostasi.

Tossa ylempänä jostain ihmeellisestä syystä poistettiin kommentti, jossa kehotettiin syömään noi koska se aine imeytyy oxynormissa 90% syötynä mahalaukusta. Onko se sitten käyttötavan suosittelua, jos neuvotaan käyttämään ko. ainetta siten miten siinä pakkausselosteessakin (käsittääkseni) lukee?? :mrgreen: Vai sekoitanko mä nyt ketjut… Anyway, suosittelen syömään ne oxynormit, sillä se on varmasti haitattomin tapa käyttää ko. ainetta, tai näin ainakin uskoisin kun sairaalassa niitä mulle annettiin kapseleina nieltäväksi :unamused: Käsittääkseni vaikutusaika on myös pisin oraalisesti nautittuna.

Sielt poistettiin kuinka väsätä ne klikki kuppiin juttui…

Jep… :open_mouth: Plinkki taas vahvisti ylivoimaista johtoasemaansa MPM (maailman paskimmat modet)kisassa. :laughing:

^ Siis täh?!?! Sensuroitiinko sieltä muka oikeasti se, että joku neuvoo syömään lääkkeet, kuten ne pitääkin ja yrittää takoa järkeä päähän jollekin sellaiselle, joka oli aikeissa käyttää lääkkeitään väärin? Mistä täällä uskaltaa enää ylipäätään puhua? Kukkien kastelusta? Eipä uskallakaan. Mode luulee heti, että tarkoitan joitakin sellaisia kukkia, vaikka minulla oli vain pieni probleema saint paulioideni kanssa :unamused: :astonished: .