oxycontin

:unamused: Hei! kokemuksia oxycontin 10mg millain toiminut? fiilareita? kiitos kaikille! :sunglasses:

Nollatoleilla oikein kelpo annos.

EI ALKOHOLIA SEKAAN!!! VAROITUs PAIKALLAAN,'MUN HYVÄ YSTÄVÄ KUOLI MUN KÄSIIN KU RÄNNITTI 10MG OXYCONTIN KÄNNIN JA BENTSOJEN PÄÄLLE :frowning:

Ja varoitat nimenomaan alkoholista etkä lainkaan bentsoista?

Juu meinasinkin että yksinään 10mg oksikodonia on oikein toimiva annos, muttei voi yksinään tappaa…

No toimiva ja toimiva, kyllähän sen huomaa ottaneensa, mutta itselläni suht nollatoleilla (opiaatteja n. kerran kahdessa viikossa, 300mg tramadolia pistää nuokuttamaan) edes 30mg ei vielä nuokuta.

Mjep mut toi sulla tosiaan on noi “suht nollatolet”. Psyykkistä tolea kehittyy kans tollasella pari kertaa-viikossa-käytöllä. Oon varma että 99% ihmisistä joilla nollatolet saa mukavat olot ottamalla oraalisesti kodonia 10mg, puhumattakaan siitä jos sen tykittää.

Lueppa nyt uudestaan, kyse oli tosiaan kerran parissa viikossa, ei kerran pari viikossa. Ja mukavan olon nyt saa varmasti jo 5mg:stakin, mutta vajaaksi se silti jää.

No jos oot toleton, niin todennäköisesti toi 10mg toimii. Jos sun tarkoitus on kivunhoitoon käyttää sitä, niin todennäköisesti ainakin vähän jeesaa kipuihin. Itsellä ainakin kontit toimii tosi hyvin kipuihin ja pystyy elämään normaalimpaa elämää kuin vuosiin! Tosin annos on isompi kuin toi 10mg, mut silti.

nyt joudun ottamaan 10mg oxycontinia 2:si kerralla kun ei muuten jeesaa yhtään. Aikaisemmin meni 20mg oxynorm kahdesti päivässä t:oloneuvos

no kukku ja koukku :slight_smile: mut minkäs teet kun on luojalta kivut saanut minulla on nimittäin synnynnäinen hermopinne selässä. Nyt tuo peukalohermo vaurio viel :smiling_imp: mutta kikki otetaan vastaan mitä ylhäältä annetaan :unamused: kivakun otat kantaa asioihin ja muutenkin olet aktiivinen asioden suhteen :smiley:

oletko Oulusta? t:oloneuvos