Tota mä oon vetäny aika ajoin Oxycontinia yleensä jonkun 3-6 kpl 80mg:siä sillon reflat pahin aika on olliu ekat kolme päivää ja siitä se on viikossa viimeistää hiipunu.
Nyt tuli sit vedettyä lähes kolme viikkoa noin 120-160mg/vrk. Oli siinä noin kolmen neljän päivän väli kahdesti.siihen päälle vielä neljä päivää Heroiiniia joka oli hyvä laatuista. Nyt siitä alkaa olee kaks viikkoa eikä nää olot hellitä tää ahdistus ei lähe pois millää. Oon bupree pahimpii ottanu joka jollain tapaa helpottaa mut ei tavallaa kuitenkaa ellei ota isompaa annosta.
Siis onko kellää kokemusta kuinka kauan nää olot kestää?
Vielä tarkennan et ei mulla tuu enää kylmä kuuma aaltoja ja viikonlopun jälkee semmoin rinnassa tuntuva pahin ahdistus lähti pois. Voimatki alkaa jo palautumaa mut silti ahdistaa 24/7 Selkeesti kyl parempaa päin tää on menny. Tulihan taas laitettuu ittensä aika kondiksee. Mä lupasin ens viikolla antaa puhtaan seulanki. Eli nyt otan vastaa mitä tulee. Bentsot mulla menee ihan lääkärin määräyksestä joista on pientä apua.
Mä en sit jaksa kuunnella mitää kettuiluu vaa jos jollai on asiallinen vastaus ni ois ihan jees.
Me täällä Kotikanavalla olemme pääasiassa alkoholistien läheisiä, ja harvalla meistä on juurikaan mitään tietoa kysymistäsi asioista. Jospa kokeilet keskustelupalstan ryhmiä Sauna tai Kuivaushuone, siellä tiedetään mistä puhut ja mitä voisit tehdä.
“Kotikanava
Älä jää yksin oloinesi. Kotikanavalla keskustellaan asioista ja ongelmista, joihin voi törmätä kotona päihteiden kanssa. Kirjoittaminen ei vaadi rekisteröitymistä. Tule mukaan kanavalle!”
Mielestäni tätä ei ole rajattu mitenkään alkoholiin.
Ei tietenkään ole rajattu, mutta kuten sanoin, harvalla meistä on juurikaan mitään tietoa muihin huumeisiin kuin alkoholiin liittyvistä asioista. Siksi huumekeskustelut täällä tyrehtyvät yleensä alkuunsa ja tietoa ja tukea tarvitseva ohjataan ystävällisesti mainitsemiini keskusteluryhmiin.
Mun pitää vaan tähän lisätä (koska en sitten osannut olla hiljaa) että tälle palstalle on profiloituneet suurimmassa määrin ne, jotka katsovat vierestä sitä päihteiden käyttöä ja yrittävät löytää jotain valoa.
Joten tuo, että huumekeskustelut vaietaan on minusta hienoa -siis ei ole tarkoitus vaientaa fiksua keskustelua, vaan tunnetasolla… Koska rehellisesti sanoen mun tekee joka kerta mieli ehdottaa halpaa ja helppoa ratkaisua, sitä muovipussia.
Tuisku ohjeisti hyvin asiallisesti ja viisaasti. Täällä ei alkuperäiseen kysymykseen samaa tietämystä löydy, mitä saunan puolelta saattaa löytyäkin.
Tekisipä mieleni sanoa sinulle Kultakala, että ei niiden huumeidenkäyttäjien tai alkoholistienkaan läheisten mikään pakko ole siihen tilanteeseensa jäädä. Aina voi katkaista välit. Sinun sanomaasi törkeää vaihtoehtoa en edes toista, koska itsemurhan ehdottelu ei kuulu tapoihini kenenkään kohdalla. Eli turhaa vinkumista teiltäkin.
Muilta pyydän anteeksi aiempaa kiukunkatkuistan viestiäni. Kiukku oli osoitettu ainoastaan Kultakalalle, ei yleisenä halveksuntana päihteidenkäyttäjien läheisiä kohtaan. Minusta vain on uskomattoman järkyttävää kohdata tällaisella palstalla tuollaisia ihmisiä, jotka toivoisivat jokaisen huumeidenkäyttäjän itsemurhaa.
Itsellänikin on kokemusta päihteidenkäyttäjien läheisenä olosta. Ex-mieheni oli ja on alkoholisti ja siskoni on yhä huumeidenkäyttäjä. Exän kanssa en luonnollisesti ole yhteydessä, siskooni olen yhteydessä harvoin ja senkin lopettaisin kokonaan jos kävisi itseäni liiaksi ahdistamaan. Pointtini on, ettei päihteidenkäyttäjien läheisenäkään mikään pakko ole olla. Toki välien katkaiseminen vaatii voimia, muttei ole missään nimessä mahdotonta.
Olen pahoillani myös siitä, ettei minullakaan ole vastausta aloittajan kysymykseen.