ostaa morfiini oxynorm oxycontin fentanyyli subutex tramadol

[Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori]

tämä-dennä här-ketju,skedjan on tarpeeksi härö mulle niimpä laitan ihan jotain mitä vaan.
kun en kerarn löytänyt muuta kettikiä sopivampaa kaa haa mulla on uus punanen pyörä haaveissa
ja mikäköhän aiheuttaa tämänkertaisen levottomuuden lisääntymisen…lisääntynyt auringonvaloko…
ehkei…voisi olla yritys pyristellä savun sumusta pois…uhh…

toinen päivä siis tupakitta ja luonnollisesti myös opiaateitta, tateitta ja huuhailematta, tai ei kai ilman tuota…höhpöh.

terapiassa eräs keino rauhoittaa itseään ja mieltä on havainnointi eli ympärilleen katselu…no…tässä, missä olen on
tämä tietsikka, appelsiininkuoret, tyhjiä kaljatölkkejä(velejn jäljiltä), tupakantumppeja yhdessä tälkissä, kirja, laskuja,
musavehkeet nurkassa, kaappi, sen päällä vanhijen kuvia, seinällä kuvat kirkosta ja jessestä…mummon peruja, ikkuna,
jotain paperikukkia, vihreä matto, tosi vanhanmallinen lampunvarjostin, tupakansavun tahraama, puulattia, tapetit, tietokeneen mokkulan antenni johtoineen.
siinä kai ne…jotai muutakin, mitä en nyt mainitse, sälää.
no, mitäs sitten tästä?

sitäpä, että noinkin voi virinnyt halu panna palamaan pienentyä…koettaa aktiivisesti tehdä ihan muuta ja keskittyä siihen.

sori, jos ketju onkin ihan tarpeellinen ja sotken kuin napamiehet soten, jota ei varmaan kukaan kaipaisi, vaikka olisi jäänyt
keksimättä…sama monenkin asian kanssa kaiketi…

tietysti se jää ketjun otsikosta ihmetyttämään, eikö ostaa vanha kunnon hepo, hampaat suussa ja lahjaksi saisi
ekan ja sen jälkeen ei saisi enää lahjaksi. luonnonlakien mukaista ja hyvän liikemiestavan periaatteita noudattaen toivotan
onnea etsintään muilla palstoilla, jos ei täällä juoppojen ja entisten seassa onnistu vastausta saamaan.

lycka till!