Oranssista ekstaasi pilleristä.

Kertokaas kokemuksia ja annostuksia.
Onhan nämä jatkettuja, mutta olisiko kellään tietoa mitähän nämä pilleristä LÖYTYVÄT hieman vihertävät “hiput” ovat? :smiling_imp:

BTW. Se tuli otettua jo, joten pikaisia vastauksia. :sunglasses: :smiley: :smiley:

Kiitos jo etukäteen. :mrgreen:

No eihän kukaan voi tollasta tietää. -.- Arvauksia toki voi olla jollain…

no vois valasta ees vähän ku tietäis millä kuvalla se on varustettu mut zekkaa pillreportista sielt voisit saada tarkempaa tietoa…

ei ollu mitään kuvioo pillerissä. oranssi pilleri mutta jokapuolella pieniä vihreitä hippusia jne…

Sergeillä oli hassuttelupäivä, ja laittoi maissitärkkelyksen ja 5-alfametyylishaibanyylin sekaan nonparelleja?

^ Oi, mä niin tiedän tuon tunteen :smiley: . Maailma on kaunis ja siinä on niiiiin paljon hyvää ja se vähä pahakin paranee helposti niillä puheilla, joita kyllä riittää. Nyt vasta huomaakin, kuinka ihmeellisen ihania ne rakkaat ystävät todella ovatkaan, ja vihamiehetkin ovat oikeastaan ihan mukavia tyyppejä, kun nyt näin tarkemmin ajattelee :smiley: .

Mutta ei hätää. Tuo menee kyllä ohi nopeammin, kuin huomaakaan ja sen jälkeen maailma onkin pelkkä persereikä ja kaikki mitä se antaa on pelkkää paskaa, kuinkas muutenkaan. Itsemurha alkaa tuntua erittäin varteenotettavalta vaihtoehdolta :mrgreen: .

Jossain vaiheessa tulee sellaiset olot vastaan joita ei millään pillerillä korjata. Mutta mikäpä mä oon moralisoimaan, olihan toi tunne aikanaan hauskaa kokea vaikka käteen jäikin rekkalastillinen paskaa, noin niinkun kauniisti sanottuna…

Toi on täyttä faktaa. Se vaan pitäs muistaa paljon useemmin. Itelle kaikki ne pienet asiat on todella tärkeitä :slight_smile:

Olet ilmeisesti ollut sen verran onnekas, ettet ole kokenut vielä kertaakaan essolaskuja, tai sitten olet turruttanut ne joillain muilla mömmöillä. Niissä oloissa ei paljon iloita kahvikupillisista tai edes katosta pään päällä. Ei niitä mullekaan aluksi tullut, mutta jossain vaiheessa loppuu serotoniinit aivoista ja nipsut ei enää toimikaan, ja siinä voi mennä kuukausia että olo alkaa tuntua millään tasolla inhimilliseltä. Mutta ehkä päätä pitää hakata seinään niin kauan että siihen tulee reikä. Wake the fuck up!

Jep, emqqu, essolaskut ovat jotakin todella hirveää ja ne sulla ovat lähes vääjäämättä edessä, jos jatkat tuota. Pirilaskutkin, kaikessa kauheudessaan, ovat lastenleikkiä essolaskuihin verrattuna IMO. Toki joillakin ihmisillä on vahvempi psyyke ja vähemmän masennustaipumusta, joten he kestävät vähemmällä tuskalla ne olot, mutta vahvakaan psyyke ei auta siinä vaiheessa, kun serotoniinivarastot ovat todella tyhjinä. Se on vain helvetin yksinkertaista aivokemiaa; jos aivoissa ei ole yhtään serotoniinia, niin se vetää aikalailla alamaihin kenet tahansa. Kyllähän sitä oloa voi parannella esim. benzoilla tai oppareilla, mutta eivät nekään kunnolla siihen depikseen auta ja edesauttavat vain muihin koukkuihin joutumista.

Se ei todellakaan ole mitään paskapuhetta, että moni on päätynyt mielisairaalaan tai itsemurhaan kunnon essottelun jälkeen :frowning: .

Ei kai sen tarvitse ihmisen luonteeseen mitenkään välttämättä kuulua. Kyllä moni on onnellinen, arvostaa niitä pieniä asioita jne. ihan selvinpäinkin. En puhu itsestäni. Mulla on iso vika päässä ja tosiaankin vaikeaa kestää selvinpäin, mutta mulla se vika oli jo pikkulapsena, ennen kuin mihinkään päihteisiin olin ollut minkäänlaisessa kosketuksessa. Tämä ei ole omalta kohdaltani mikään puolustus päihteiden käytölleni, vaikka se ihan hyvä selitys onkin, sillä päihteet ovat tehneet osaltaan lisätuhoa mun päähäni. Jos sä olet psyykkisesti okei, sä et tarvitse mitään aineita siihen, että osaat iloita elämästäsi.

Tarkennan vielä sen verran (oman kokemukseni pohjalta), että niitä nipsuja ei tarvitse edes vetää kymmenittäin tai edes joka viikonloppu kokeakseen kolikon kääntöpuolen - mä taisin ottaa ekstaasia yhteensä ehkä 10-15 kertaa parin vuoden aikana, ja yhdellä kerroista kaikki meni vain ihan päin vittua. Meni puoli vuotta mielipidelääkkeellä (oli ns. pakko) ja terapiassa että olo alkoi jokseenkin normalisoitua henkisesti ja fyysisesti. Se voi toki johtua myös aineesta x mdma:n ohella mitä siinä nimenomaisessa nipsussa oli, mene ja tiedä, mutta nykyään ainevalikoima millä valmistajat jatkaa pillereitään on vielä laajempi kuin 12 vuotta sitten, joten todennäköisyys sille että vetää tahtomattaan jotain arvaamatonta tutkimuskemikaalicocktailia ja aivonsa solmuun siinä samalla on suhteellisen suuri. Tai en mä tiedä, ehkä nykyään on ajat muuttuneet, diilerit rehellisiä ja essotkin pelkkää magmaa… :unamused:

Minkä ihmeen takia sä haluat vielä vetää niitä jos tiedostat, kuinka paha olo jälkeenpäin tulee? Onko muutaman tunnin keinotekoinen euforia oikeasti sen arvoista? Siihen kun lisätään bentsot yms. laskuja helpottamaan niin pian on helppo huomata, kuinka kivasti niitä muitakin huonoja oloja pystyy säätelemään eri aineilla ja jossain vaiheessa ei sitten enää olekaan kuin huonoa oloa selvin päin.

“Puhdas” ekstaasipilleri on about yhtä todellinen asia kuin alkoholi, josta ei tule krapulaa… Mutta ehkä sä sitten osaat pitää käytön hanskassa kun viimeksi otitkin vain muutaman päivän niitä putkeen - en kyllä tajua miksi, kokeilin kerran kahtena päivänä peräkkäin eikä toiminut ollenkaan jälkimmäisenä päivänä. Laskut toki tuli. Omapa on aivokemiasi, ehkä paskan pitää sunkin kohdallasi osua tuulettimeen ennen kuin tajuat mitä minä ja monet muut kirjoittajat olemme ajaneet takaa tässä… :unamused:

^ Miten se kantapään kautta oppiminen menikään…? :smiley:

^ Ei me sua olla lynkkaamassa. Pikemminkin katsotaan, onko sulla järki päässä ees jotenkin. Tyhmiähän tässä on jokainen meistä, kun on humehien kaa leikkineet. Tervetuloa joukkoon vaan. Tänne voi kirjoitella moneen paikkaan, vaikkei käyttäiskään.

Itse kokeilin muutama vuosi sitten essoja useamman vuoden jälkeen… Sitä aiemmin olin käyttänyt tarvittaessa 6-7v ja usein oheistuotteet messissä. Loppuaikoina ostin sen 10kpl illaksi, koska aina joku halusi poistaa pari illan aikana ja piri loivensi essoja… Annos oli enivei se 2-4 essoa huiviin (joskus jopa iv), ja laskuja vältin ainakin sen yön buustaamalla pari-kolme kertaa (rahan haaskausta)… Kokeilin kuitenkin bout 3v:n tuon jälkeen 3 melko huonoa essoa (hinta oli sen mukainen), joista saadakseni edes nousut, rännäsin yhden… Kuten muistelin aiemmista kerroista, kolme päivää olisin voinut tappaa itseni! Yksi ilta ei ole sen arvonen, etenkin kun kauaa ei toimi benet, piri, subu, herska tai mikään siihen masikseen!

Onneksi netistäkin kuvat katoavat ja vanhenevat, koska valitettavasti reiveissä kuvataan tanssijoita… :blush: Turhan usein oli jo ovella vaikeuksia päästä sisään… :unamused: Eikä se masis essoista johtunut vaan bileiden puutteesta ja kun massit olivat loppu; biletettiin himassa, ei huumeiden tähden tietenkään… Enkä ole koskaan ollut koukussa, tiedä syytä miksi kh:ssa olen… :astonished: :open_mouth: Itse kuitenkin lopulta vuosien jälkeen kykenin lopettamaan tuon ongelmattoman viihdekäyttöni, oppareita luk. ottamatta… Mitä useampi esso oli mukana, sitä varmemmin sain nähdä maailman kauneuden… Silmät kiinni lähestulkoon kuvista päätellen… Stnan petollista paskaa… Tosin mitkä aineet eivät olisi??