Opioidin lopettaminen kokonaan

Olen tullut siihen pisteeseen, että buprenorfiinin lopetus on ajankohtainen täysin. Hoidan lopettamisen ihan kotioloissa. Vieroitus lääekkeenä on gabapentiinia, pregabaliinia, diatsepaamia, oksatsepaamia, propraleja. Eli kohtuullisen hyvät eväät, mutta ei niitäkään ole kovin isoja määriä, mutta silleen että riittää 2-3 viikkoa, kun maltillisesti syö. Ongelma on vaan se, että kaikkiin noihin löytyy tolea.

Mikäli noihin ei olisi tolea niin lopettaminen pitäisi sujua suht kivuttomasti. Mutta auttaahan noi vaikka tolea onkin. Pitäisi vaan kehittää joku suunnitelma missä määrin noita apulääkkeitä käyttää

Olen ennenkin tehnyt lopetusta kyseisillä avuilla, mutta bupren himo on vienyt aina voiton. Tällä kertaa aion onnistua. En jaksa enää sitä kun koko elämä pyörii sen ympärillä onko reflat vai ei. Kaikki tekeminen pyörii sen ympärillä. Elämisestä on tullut turhanpäiväistä jumittasta, eikä mitään saa aikaiseksi.

Olen 2 vuotta käyttänyt joka päivä injektoituna. Riippuen tilanteesta annokset vaihdellut 05mg-4mg.

Kirjoitan siksi tänne, koska aion näyttää itselleni ja muillekin, että pystyy lopettamaan sen käytön. Ja muutenkin infoan tähän bupren lopetuksen tuskallisuudesta.

Ehkä viiltävä kipu vatsassani on ikävimpiä oireita ja jäsenten oikomisen pakkomielteisyys. Väsymys ja pääkipu. Masentuneisuus ja totaalinen aikaansaamattomus yms. Se tieto että 2 viikkoa ainakin joutuu kärsimään helvettiä. Ja yleensä vielä toiset 2 viiikkoa henkistä kamppailua ja kehon palauttelua normaaliin tilaan

Mulla on 2mg vielä buprea tossa, mutta ensi viikonloppuna käytän sen, koska on pakollinen erittäin tärkeä velvollisuus, mutta sitten alkaisi loma. En tosin tiedä saanko säästettya sinne asti. Jokatapauksessa sitten loppuu sen käyttö, vaikka väkisin. Olenkin psyykannut itseäni siihen moodiin, vaikka jälleen pelottaa lopetus.

Henkisesti tää on myös tosi raskas prosessi, mutta tästä kun selviää niin voin vaan kuvitella sitä fiilistä, kun on vihdoin vapaa.

Imodium ilmeisesti auttaa jonkun verran? Mitenköhän catepresania saisi hankittua?
Kuulemma auttaa.

Onko vielä mitään hyviä vinkkejä opioidin lopetukseen Mulla on useita lopetus yrityksiä, mutta sitten on tullut tärkeitä velvollisuuksia joita ei ole voinut perua ja sitten koko lopetus homma on katkennut ja käyttö taas jatkunut.

Ei tällaista jaksa kun kaikki elämässä on kiinni siitä milloin voi tehdä jotain jne.