Olen yli parikymppinen nainen. Takana on SSRI-lääkkeiden vierotusoireisiin alunperin testattu Temgesiciä (2v sitten) ja siitähän se ajatus sitten lähti. Subutexiin olin koukussa jonkun aikaa, pitkään sain pidettyä jonkinlaisen kontrollin käytössä.
Tilanne nyt: uusi SSRI-resepti vaikean masennuksen hoitoon. Viikko sitten mies muutti pois (luulisin, että hän myös koukussa, asiaa ei myönnä). koska halusin selvittää kuka itse olen. Maanantaina tulee 4vkoa täyteen ilman Subua. Kuitenkin tässä neljän viikon aikana on tullut testattua OxyContinia ja otettua myös Tramalia (en muistanut sitä serotoniinioireyhtymän vaaraa). Esimerkiksi edellisen 60 mg oon ottanu nyt to-päivänä, se oli viides päivä putkeen (muina päivinä annos 40mg). Arvatkaapa onko hirvee olo nyt. Mulla on jäljellä vielä 2x20mg ja kyselisinkin nyt, että nappaanko ne nyt? Sen jälkeen tää ois ohi. Ikinä en oo suoneen edes koittanut, Subu nenään ja muut suuhun.
Aloitan maanantaina uudessa duunissa, oon siis ihan normaalisti töissäkäynyt koko tän ajan. Hoitanut elämää ja omia asioita mahdollisimman hyvin. Jelppikää