No ensimmäiset 3viikkoa sairaslomaa debiksen ja burn-outin vuoksi aloitettu plus muita alan tapaamisia sovittu… ajattelin hommata hullunpaperit ja päästä lopullisesti eroon NäläiAiheuttamastaPakkoliikkeestä eläkkkeelle ja pois pk-seudulta, mahdollisesti Thaimaseeen tai jollekin Kreikan saarista asumaan ja ottamaan vastaan kylään tuttuja turisteja
Onnea yritykseen.
Pari- kolmekymmentä vuotta sitten niitä hullunpapereitakin taisi saada helpommin kuin nykyisin, mutta pidetään sulle peukkuja.
No, laita nyt väliaikatietoja miten edistyt.
Onkohan olemassa MITÄÄN joka ei menisi koko ajan vaan KÄLYSEMMÄKS ja KÄLYSEMMÄKS??
30-50 luvulla syntyneet tullaan IANKAIKKISESTI muistamaan KERMAPERSESUKUPOLVENA! joka sai lillua läpi elämänsä Ihanassa Onnen Valtameressä vaikka HUOLEN_HÄIVÄÄ!!
Osaisitko kertoa jonkun perustelun.
On tainnut unohtua herra kuskilta, että 39-44 oli sota ja sen jälkeen maksettiin sotakorvauksia aina 50-luvulle asti ja siinä sivussa piti vielä asuttaa menetettyjen alueiden asukkaat. Tuskin ne on mitään onnen aikaa olleet. Kunhan vaan ruikutat.
Etköhän sinä paperisi saa kun vaan näytät tämän ja ne muut älykkäät kirjoituksesi ja niitähän riittää.
[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]
Tämä saattaa olla Pjort’in salainen suunnitelma.
Heh, kyllä minä mielellään tapaisinkin, että näkisin minkälainen hiippari tämmöisiä kirjoittelee. PK-seudulla jos vaikutat niin ehkäpä se voidaan järjästää. En niin huolissani olisi uhkailusta. Minulla on taidot puolustaa itseäni.
Ryhmissä en ole käynnyt vuosiin, jotenka ilmaisusi on nähdäkseni ylimitoitettu.
Mutta niinhän se on, että se koira älähtää johonka kalikka kalahtaa.
MIKS sä oot tuollanen? HÄ??? mun kirjoutukset ovat kyllä osa salaista suunnitelmaa ja monetkin tekemäni jutut… eipä polisiikaan uskoisi millainen gangsteri olen koska osaan tekeentyä kotikutoiseksi Sepi Kumpulaiseksi vaikka olen tosiasiassa kuin Escobar, ja Frank Morris
Eipä ne gangsterit yleensä jutuillaan elvitele mutta heikon itsetunnon omaavat ihmiset usein yrittävät arvoaan kohottaa. Tosin eipä siinä ole paljon hurraamista jos kehuu itseään rikolliseksi.
Miksi olen tällainen. Siksi kai, että minulla on ikää ja kokemusta ihan riittävästi. En kai minä ihan tyhmäkään ole, koska olen menestynyt yrittäjänä ja koska olen suorittanut töiden ohella kaksi akateemista tutkintoa. Yhden Suomessa ja toisen Englannin huippukorkeakoulussa mutta ei ne minua sentään viinalta pelastaneet. Itse piti pelastaa ja hakea apua. Olen myös välillä tehnyt ns paskahommia ja kaikista olen oppinut ja saanut myös ystäviä. Yrittänä olen työllistänyt useita ihmisiä ja jatkuvasti nytkin teen vapaaehtoistyötä auttaakseni muita.
Semmoinen puute minulla kyllä on, että I Cant Stand Fools.
Olipa niin vahvaa settiä, että oli pakko tulla kylään tänne. Kun Dave2 et ole ihan tyhmä, ainakaan omien puheittesi mukaan, ja ole yrittäjänä menestynyt, pari akateemista tutkintoa suorittanut, jne. Pari kysymystä:
Miksi sinulla on niin paha olo, että sinulle tulee tarve tulla tänne säännöllisen epäsäännöllisesti lyömään sanallisesti heikompia kanssakulkijoita, sekä lopettajiin että vähentäjiin? Vahvistaako se jollakin tavalla sinun itsetuntoasi?
Tuosta viisautesi ja menestyksesi kertomisesta tuli mieleen raamatun lause, suomalainen sananlasku ja Erkki Tantun vitsi:
- Joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
- Kuka kissan hännän nostaa ellei kissa itse?
- Me papit nauroimme niin… sanoi Kangasalan kirkonvartija.
Rauhaa ja rakkautta vaan.
Arvon Nezyra Noedar.
Olet liittynyt 7.1.2021, joten et voi tietää, että tämä sama hemmo on vuosikausia trollannut tätä palstaa milloin milläkin kummallisilla jutuilla joten kyllä sitä voi vähän vastaankin pistää. Sama koskee vähentäjien Constaa, joka on vuosikausia mainostanut ryyppäämistään. Häntä on neuvottu ja tuettu mutta eipä ole tehonnut.
Koska minulta kysyttiin miksi olet tuollainen, niin minä vastasin,koska tekemisitä ja kokemuksista ja oppimisesta ihminen muodostuu. Kaikki pitää paikkansa. En vaan kertonut, että todella ikävääkin on sattunut kuten kaksostemme kuolema ja siitä seurannut aviero ja paljon muuta.
Sellainen vasta ihmistä kasvattaakin tai nujertaa lopullisesti. Ei minun tarvitse itseäni ylentää anonyymillä palstalla tai missään muuallakaan mutta kun kysyttiin ja loppuun vielä HÄH, niin kerroin minkäinrn taustani on.
Paha olo, ei lainkaan, minulla on oikein hyvä olo. Varsinkin kun huomenna on pari mielenkiintoista työjuttua ja keskiviikkona tapaan rakkaan ystävän.
Minusta sinä vaan arvostelet ja moitit tekopyhästi vaikka rauhaa ja rakkautta toivotatkin mutta kaikenlaisia mielipiteitähän saa olla niin sinulla kuin minullakin.
Ikävä kuulla. Lapsen kuolema on pahinta mitä voi kokea. Minulla valitettavasti sama kokemus. Avioerojakin peräti kolme, yhden avopuolison itsemurhakin on koettu. Kaikkiin eroihin liittyi alkoholi enemmän tai vähemmän. Etupäässä enemmän. Ja sitä paljon muuta myös on minullakin.
Mukava kun sinä olet kuitenkin saanut asiasi kuntoon. Minäkin siten, että en juo. Muuten asiat voisivat olla paremmin.
En halua yhtään alkaa riitelemään kenenkään kanssa, mutta koulu- ja työpaikkakiusattuna koin sympatiaa näiden puolesta, joilla ei tosiaan taida olla asiat kunnossa ainakaan vielä. Lyötyä ei tulisi hoitaa lyömällä.
Ei aihetta enempään.
Rauhaa ja rakkautta.
!!!TYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖ!!!TYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖ!!!TYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖ
TYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖ!!!TYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖ!!!TYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖ
TYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖ!!!TYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖ!!!TYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖTYÖ!!!
eikö JUMALISTE SUOMALAISELLA OLE MITÄÄN MUUTA???+ SE_JUURI tekee ihmisist netissä trollaavia NOLIFEREITÄ!! oot varmaan LESTADIOLAINEN vielä!!! tee vähän TYÖTÄ!!! RAADA!!
Kiinnostaa, miten Pjortin projekti edistyy?
Eli mitä kuuluu, miten voit?