opamox

[poistettu ostoyritys - Päihdelinkin moderaattori]

Ei ainakaan täältä.

On olemassa sellainen ammattikunta kuin lääkärit. Heiltä saattaa saada reseptin, joka on siis noudettavissa apteekista rahaa vastaan Opamoxeihin… Tosin lääkärit ensin tutkivat, tarvitseeko potilas reseptin… Tuota kautta haetaan kaikki muut kuin reseptilääkkeet, reseptivapaat-lääkkeet saa ilman lääkäriä apteekista, mutta moksit eivät ryhmään kuulu. Muut keinot ovat laittomia, joten suosittelen varaamaan ajan aluksi lääkärille… :wink:

Ensiavusta saa jos tosi hätä on ei vaan anna periksi vaikka lääkäri/hoitajat inttää vastaan. -MadMax

SAY NO TO OPAMOX(OXAMIN)!! Siitä se pimeyden sprilaali lähtee.

^Onko aivan pakko pilkata… :confused: ???

Paska, tyhjänpäivänen pilleri, mut siihen sitä on sitten päädytty vuosikymmenten jäläkhen. No ehkä paree kuitennii ku alprazolam, meinaan ei tee samal taval mieli, kun ei aiheuta juuri mitään hyvä oloa, mut ku olet koukussa nii siinäpähän pyristelet :unamused: . Xanorist ei kyl tullu kouristuksia viekkareis. Tosin ei tainnut olla aivot viel niin bentsojen kyllästämät ku nykyisin. No olokhot miun puolestani :sunglasses: . Skitsamma!!!

^ Noh, Pölö, tuskinpa Henry pilkata tahtoi, ainakaan sua. Ilmaisi kaiketi asiat taas vain omalla tavallaan :confused: . Mä en halua uskoa mitään pahaa Henrystä :stuck_out_tongue: !!!

Kylläpä se pimeyden spiraali vain Opamoxista taisi lähteä, siis mun kohdallani. Tai sitten se lähti Diapamista tai Tenoxista :confused: . En minä muista. Tarvitsinhan mä niitä lääkkeitä silloin aikoinaan ihan oikeastikin, kun ahdisti niin maan perkeleesti ja ne auttoivat ahdistukseeni kaikkein parhaiten, mutta olisi pitänyt silloin kauan sitten olla innostumatta liikaa siitä “ahdistuksen lievityksestä”. No, mikäpä mulla tässä on ollessa, kun aamukahviani hörpin kera Rivatrilin. Lähtee jälleen yksi päivä mukavasti käyntiin, kun mm. pysyy hengissä :unamused: .

Ihan vain nielaiset, niin kyllä ne sillä tavoin toimivat, jos ovat toimiakseen :wink: . Tosin ne imeytyvät nopeammin/paremmin, kun otat ne aivan tyhjään vatsaan, mutta tämä nyt pätee kaikkien lääkkeiden kohdalla, paitsi niiden, joita ei missään tapauksessa saa ottaa tyhjään vatsaan. Benzot eivät kuitenkaan tuollaisiin lääkkeisiin kuulu. Juu, mun mielestäni jokin benzojen nokittelu on aika… hmm… naurettavaa touhua :unamused: . Ei kai se sinänsä kovin vaarallista ole, vaikkei niitä nokkaan ole tarkoitettukaan, mutta kun ne toimivat vallan mainiosti nieltynä/kielen alta, niin tulee vain mieleen jostain benzojen nokkijasta, että yrittääköhän tuo esittää jotakin NARKKARIA :mrgreen: :unamused: . Olen toki itsekin joskus benzoja nokkinut, mutta koska en saanut siitä yhtään sen suurempaa hyötyä, kuin niiden syömisestäkään, niin miksi mä sellaista turhaan harrastaisin, kun siinä voi nenääkin alkaa kirvellä ja nenä on ihmisellä sitä varten, että sinne kiskotaan sellaisia aineita, jotka toimivat parhaiten nasaalisesti käytettyinä :mrgreen: .