Moikka. Tämä on nyt vähän noloa, mut kysympä kuitenkin enemmän tietäviltä Elikkäs olen 28 vuotias mies ja aloitin noin kuukausi sitten SSRI lääkityksen, jonka kylkeen lääkäri kirjoitti opamox respan. Olin yhtenä iltana viihteellä kaverin kanssa, enkä kotiin tullessa saanut nukuttua, joten otin 2 opamoxia. Jotenkin siitä vintti sumeni ja yön aikana olinkin napsinut niitä lääkkeitä jonkun parikymmentä. Aamulla herätessä oli vähän hutera olo ja olin kuulema kuorsannut tosi kovaa. Mulla ei oo kokemusta bentsoista aiemmin, niin pelottaa että voiko tuosta jäädä jokin pysyvä vamma esim aivoihin? Painoa mulla on kuitenkin 110 kiloa, että onkohan tuo miten överi annos alkon kanssa
kiitti jos joku vaivautuu vastaamaan
Opamox on niin mieto bentso, että tuskinpa se mitään vahinkoa on saanut tuollaisella annoksella aikaiseksi. Enemmän se alkoholi niitä aivoja tuhoaa.
Kiitti vastauksesta mastodontti. Oon aika kokematon noiden lääkkeiden kanssa ja ihan sekasin muutenki asiat, niin huolettaa kaikki
Neurolepti yliannostus aiheuttaa huomattavasti enemmän haittaa aivoille kuin bentsot. Lääkäri kertoi minulle varoittavan esimerkin potilaasta joka oli syönyt purkin levareita. Nykyään sairaseläkkeellä ja henkisesti lapsen tasolla, myös kävely on semmoista jäykkää kramppi katkokävelyä.
Mä aikoja sitten reseptin 30kpl 30mg opamoxeja. En pitänyt niitä minään ja vedin ne kaikki kurkkuun kerralla kun olin päässyt hyposta ulos. Pääsin kotiin ja ovenkin olin saanut kiinni mutta voimat oli loppunut siihen. Siitä sitten heräilin eteisen lattialta jonkun tunnin kuluttua.
Hyvä ettei käynyt pahemmin…
43v ja yritetty 20 vuoden Zanor käyttöä nyt pois Opamokseilla. (Oppareilla) Voin sanoo että Opamoxi on se miedoin. Esim alkuun sain 60mg opparia, mutta se ei vaikuttanut mitään 6mg Zanor annokseen. Itellä bentso rumbassa laihtunu jo 60kg. eivätkä suostu Diapam purkuun kuten Jenkeis.
/\ Minkälaista bentsoa+annosta menee nyt? Itellä Rivatril toiminut parhaiten vähentämiseen ja sen aktiivinen vaikutus kestää pameja kauemmin, eikä päihdytä tai humahda päähän. Helpottaa elämää ja vähentämistä kun 1-2 annosta/vrk riittää pitämään terveenä.
Rivat toimi joo hyvin 3 kun otti. Saatavuus ja hinta alko tulla vastaan… Nää Ksalolit näissä niin erissä heittoa, mut 3 -5 mg vrk. ja pysyy kunnossa. Mitään päihdyttävää kokemusta en oo saanut enää 20 vuoteen, mut ei tule kipeex. Sattui just Xanor että kuulemma vaikein poistaa… Pitkäaikainen Diapam ja sillä pois mutta eivät suostu. Opamoksia vaan, eikä ne vaikuta 20 vuoden Xanor kuurin jälkeen mitään… Saisikin jonku tähän jeesaan niin sais pois. Ei oo yrityksestä kiinni, koska väkisin ollut kaksinkerroin päiviä hereillä et noin tosta painosta hikoilin järkyttävästi pois. Kukaan enää tunnista. Yrittänyt muuttaa ihan että eri sairaudenhoitopiiri niin no Kela ei hyväksy kun opiskelijat… On tämä en tiedä. Seuraavaksi menee kämppä, kun rahat ei pian riitä. Kaikki rahat baltian xanoreissa joka kuu.
Tuolta löytyy tietoa hoitopaikan vaihdosta, mutta ei välttämättä hoitoon vaikuta. Suht yhtenäistä linjaa on kaiketi läpi Suomen, koska ihmiset ei saisi olla eriarvoisessa asemassa asuinpaikan takia. Tai jotain sinnepäin.