tämä on varmaa tosi tyhmä kysymys, mutta haluaisin siihen nopeasti asiallisen vastauksen. Olen ollut koko viikonlopun dokailemassa ja en nyt vaan kestänyt mun krapula-ahdistuksia ja otin päivällä kolmen aikaan kaksi opamoxia yhteen 30mg ja sen jälkeen noin tunni päästä oluen. Nyt join toisen oluen muutama minuutti sitten ja yht’äkkkiä alkoikin ihan kamalasti vainottamaan, että kuolen johokin hengityslamaan. En ota opamoxeja kuin hyvin satuinnaisesti ehkä kerran kuussa aina noin 30mg (en ikiä ennen tätä ole ottanut edes samana päivänä kun olen käyttänyt alkoholia) viinaa juon paljon useammin, mutta ihan perus dokailija taidan olla. Voi apua!! Uskallanko nyt edes alkaa nukkumaan?
Mitäs jos tekisit niin, että et yhdistelisi bentsoja ja alkoholia? Ei tuo nyt vielä tuollaisilla annoksilla ole hengenvaarallista, mutta sinä et halua herätä putkasta tietämättä mitä olet tehnyt.
Bentsot ja alkoholi yhdessä saattavat aiheuttaa sellaista käytöstä jota et ikinä itsestäsi uskoisi. Tuolla päihde combolla on mahdollista esim. seota täysin yllättäen ja tehdä jotakin peruuttamatonta.
Oli pakko heti tulla kommentoimaan, että ei ikinä bentsoja ja alkoholia yhdessä. Tiedän vähemmän noista fyysisistä mahdollisista haittavaikutuksista (hengityksen lamaantuminen tms?) mutta bentsot + alkoholi voi aiheuttaa sen, että menetät kontrollin tai impulssikontrollin kokonaan ja siitä voi seurata arvaamatonta väkivaltaisuutta tai itsetuhoisuutta tai ylipäätänsä mitä tahansa mitä et selväjärkisenä tekisi. Olen itse malliesimerkki tästä. Ei.
Kiitoksia teille kovasti vastauksista! Viisastuin tästä kokemuksesta kyllä paljon ja jotenkin järkeilin, että jos olen juonut yhden pienen oluen päivällä ja toisen nyt niiden vaikutusaika kai pitäisi loppua tässä muutaman tunnin sisään. Olen joskus teininä enemmänkin lätrännyt viina lääke yhdistelmien kanssa, mutta siitä on aikaa jo melkein kymmenen vuotta. Silloin olisin varmaankin nauranut tälle huollelleni nyt, mutta toisaalta kuten sanoitteekin on todella typerää ja vastuutonta vetää ikinä rauhoittavia ja alkoholia yhdessä.
Olenko typerä ja vastuuton, kun usein iltaisin, öisin, tai milloin ajattelinkaan nukkua, otan pari olutta ja esim. 90 mg oksatsepaamia melatoniinin kaverina??! Tätä jatkunut kaun kauan ,vielä hengissä.
Tavallaan kiva, että vastataan useaan otteeseen, kuinka bentsoja ja alkoholia ei kannata yhdistää. Tämähän on siis vallan totta, ja se on hyvä ihmisen oppia. Kuitenkin ehkä kannattaisi lukea aloitusviesti ja huomioida, mitä siinä varsinaisesti kysytään: tyyppiä kuumottaa hengityslama tahi vastaava krapulaan popsitun opamoxin ja loivarin takia. Ei siis ryynikännien vetelijästä ole kysymys, joka muutoin vain hurvittelee menemään pillerihumalassa.
Meinaan eipä siitä seuraa yhtään mitään, että oot jonkun yhden bissen juonu ja 30mg oksatsepaamia. Relaa.
kiitoksia siis vielä kaikille vastauksista; hengissä ollaan täällä Mutta sain kyllä ihan kamalat kuumotukset aikaiseksi tuosta eilen illalla, että meni se rauhottavien vaikutus kyllä sitten siinä hukkaan. Ei enää kuitenkaan kohdallani näitä yhdistelmiä…
Toihan vastaa about kympin pamia, mä otan useinkin pamin alle, jos menen viihteelle, kun aika ajoin tulee kärsittyä ihmiskammosta. En ole kyllä huomannut yhtikäs mitään vaikutuksia alkoholin kanssa, mutta nämäkin erot on toki varmaan yksilöllisiä.
Nyyty: Itse kyllä luin aloitusviestin, ja kommentoinkin että en fyysisistä sivuvaikutuksista tiedä, mutta onhan sitä hyvä mainita jos tulee mieleen muutakin hyödyllistä infoa joka voi sattua ehkä jonkun muunkin kuin ketjun aloittajan silmään, eikö? Tässä tapauksessa juuri varoitus yhdistelmän vaarallisuudesta.
Luonnon masennuslääke - https://nuvialab.com Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.