Olen suhteellisen uusi lääkealalla. Minulle kirjoitettiin opamox resepti (30mg) ahdistustusoireiden tueksi ja ne nostivatkin minut vihanneksesta takaisin työelämään(kavereina on vielä risperidon ja cymbalta). Nyt seitsemän kuukautta myöhemmin 90 mg päivässä ei enää poista oireita, vaan olo on tuntikausia päivässä kuin ahdistuneella krapulaisella ja turruttava alakulo valtaaa usein myös mielen. Sen verran olen kokeillut että annostusta nostamalla saa itselleen vielä normaalin olon, Lääkärini kuitenkin painostaa vähentämään ja olenkin yrittänyt nipistää puokli tablettia sieltä ja toisen täältä. Kamppailen jo työelämässä selviytymisen kanssa , mutta ei tukalaa oloa kotonakaan pääse pakoon. En tiedä ovatko oireet alkuperäisiä ahdistusoireita vai kiljuuko elimistöni lisää lääkettä. Sen kuitenkin tiedän että tuntuu kuin olisi puun ja kuoren välissäja jonkinlaista helpotusta pitäisi tilanteeseen saada , koska tuntuu että pitkällä tähtäimellä kilahdan. Millähän tavalla kannattaisi tälläistä tilannetta lähteä purkamaan?
Uusi, tai vanha lääkealalla, niin yllättävänkin nopeaan tahtiin alkaa bentsot määräämään elämää. Mielestäni bentsot kuitenkin ovat eräänlaisia hengenpelastajia “oikeinkäytettynä” Juurikin tossa sun ahdistushäiriössä on hyvä olla alkuun jokin beni, mitä voi tarpeen mukaan purasta. Vaan aika isoa satsia sulle kirjoitellaan, kun ottaa nykylinjauksen huomioon, että kaikilta vaan bentsot pois, ja mahollisimman nopiaan. Ja se tolehan noihin benjoihin nousee tasasen varmaan. Kääntyvät vaan ajan kanssa itseään vastaan. Loppumetreillä aika vaikea diagnisoida onko kyseessä bentson aiheuttamat viekkarit, vaiko itse sairaus, siinähän se soppa onkin valmiina. Sinuna koittasin ajaa kaikessa rauhassa Oxepamin takaisin pedanttiin 30mg/vrk annokseen. Tiputtelet vaikka 2 viikon välein 3.75mg lääkettä pois. uskon että onnistuu, tuo määrä on helppo puolitella, jos on 15mg nappeja. Kun olet saavuttanut tuon 30mg päivässä niin pysy siinä pidemmän aikaa, ja harkitse tuletko vielä joskus tiputtamaan enemmänkin pois lääkettä. Tuo titraaminen on tehtävä kellon tarkkaan ihmiskroppa on kuin sveitsiläinen kello, joka kyllä huomaa, jos saa lääkettä epäsäännöllisiä määriä epäsäännöllisin ajoin. Itsellään massiivinen, ja pitkä bentsohistoriikki takana, niin uskalsin vähäsen sinulle kirjoitella, jos sitten päätät alkaa tiputtelemaan lääkettä, niin parhaani mukaan jelpin kyllä
20 vuotta Xanoria 6mg päivä itsellä. Lopetus suunnitelma oli viimeksi 60 mg Opparia ja 30mg pois VIIKON välein?? HÄ? Elimistö alkoi mennä niin sokkiin, että en voinut puhua.Kädet ei toiminut. Purin hampaita että leuka murtui. En syönyt. Just kuin joku istuisi tossa rinnan päällä kun kiristi ja hengitys pintahengitystä ( Pallea oireili ) Munuaiset, kun hikosin vaikka join kokoajan vettä, vessaa ei tarvinnut. Eli tiedän miltä tuntuu… Näitä oireita ei tunnusteta, esim. sähköinen tunne koko kropassa, oot kuin sähkötuolissa 24/ 7 siihen kuolematta. Valvonut max 8vrk. -->psykoosi. Lopulta itsari yritys. Nyt 400e ksalol./kk. ettei tule tuota kun 60kg hionnut lihasmassaa veks, niin ei pumppu, ei munuaiset kestä enää seuraavaa Lääkärin “Avokatkoa” ja 60kg painoa pois tuokin kaikki NORMAALIA. Itsari yritys ei mun mielestä ollut normaalia eikä mun tyyliä. Näin Seinäjoella Tsemppiä’ sulle koska tiedän bentsoista!!