miten paljon opamoxia uskaltaa ottaa jonkun miedon alkoholijuoman kanssa jos haluaa kuitenki pysyä jollain tavalla järjissään ![]()
Hei!
Opamox (oksatsepaami) väsyttää eli sedatoi hyvin voimakkasti. Alkoholi väsyttää kohtalaisesti. Yhteisvaikutuksen eli väsymyksen voimakkuus riippuu käytetyistä lääke- ja alkoholiannoksista sekä henkilökohtaisista ominaisuuksista (onko toleranssia bentsodiatsepaameille tai alkoholille, muu mahdollinen lääkitys, yleinen väsymystila).
Lopputuloksena voi olla nopea sammuminen, mutta pahimmillaan jopa kuolemaan johtava yliannostus. Etukäteen ei voi tietää, miten yhdistelmä vaikuttaa juuri sinun kohdalla.Yhdistelmä voi väsymyksen sijaan aiheuttaa myös aggressiivista käyttäytymistä sekä muistinmenetystä. Varmasti on miellyttävämpiäkin tapoja pitää hauskaa!
Opamox + alkoholi yhdistelmä on siis erittäin huono ajatus. Älä käytä edes pieninä annoksina tai mietojen juomien kanssa*
[size=85]*jos joka tapauksessa aiot kokeilla, niin ota Opamoxia todella todella pieni määrä ja todella todella mieto yksittäinen juoma, jota nautit pitkään ja hartaasti. Äläkä ole yksin, vaan selvänä luotettavan pysyvän kaverin kanssa.[/size]