ne pienentää pamit liian nopeasti oon käyttänyt rivatrilia. Nyt sain kolme kympin pamia
koko kroppa on aivan hiestä märkä eikä pysty tekee mitään. Että näin täällä hangonkadulla
toivottavasti kuolen.
Tuskin kuolet. Ehkä toivot olojesi kanssa, että kuolisit ja pääsisit tuskasta, mut valitettavasti ne vierotuskuolemat taitaa olla todella harvinaisia. Veikkaan lopettaneeni kovemmista annoksista seinään ja selvinneeni, joten ole urhea ja kestä tuo paska niin elämäs helpottaa ihan törkeesti. Et uskokaan kuin ihanaa on vuoden päästä bentsojen lopetuksesta. Se on euforiaa, mitä ei aineilla saa. Sitä muuttuu hetkeks ihan hihhuliks, kun olo on niin hyvä ilman kemikaaleja.
En mä euforiaa saa bentsoista koskaan. lopettamalla mieltä tasaavat lääkkeet kylläkin tulee euforiaa. Ja paras euforia tulee tosta professorin yskänlääkkeestä. Mun pisin euforinen nousukausi
kesti kaksi viikkoa silloin voi tehdä ihan mitä vaan.
Sitähän se on noitten bentsojen kanssa. Ite kitkuttelin 6 viikkoa koko ajan vähentäen. Nyt menny taas Xanoreita enemmän ja nekin usein kodeiinipitoisen yskänlääkkeen siivittämänä. Takapakkia tuli. Ainiin, snadisti diatsepaamia hommasin kanssa.
Hei jätkät, lopettakaa se kodeiinin juonti, koskapa melko varmasti parin vuoden päästä vedätte jo pollea hihaan, jos asutte pohjosempana, niin oxyjä. Sama asiahan se on.
ei sitä kodeiiniyskänlääkettä oikein voi lopettaa siitä tulee niin hyvä olo. Parempi ku bentsoista
[poistettu lääkkeiden ostoviesti - Päihdelinkin toimitus]
nii toi on sun mielipide mut contteja ja normeja on pirun vaikeaa saada täällä ja varsinkin heroiinia. Subu on syrjäyttänyt kaiken, sitä ja amfetamiinia saa helpommin kuin kukkaa nykyään. Tai välillä tuntuu siltä ainakin…
Bentsovieroituksessa tärkeintä on uni ka syöminen, joten hanki vaikka jotakin Levozineja että saat edes vähän nukkua. ÄLÄ juo kahvia, pahentaa tärinää ja ahdistusta. Ja pidä huoli että saat olla rauhassa jos niin haluat.
Lääkkeistä jotkut Seroquelit/Ketipinorit voisivat vähän auttaa. ÄLÄ polta pilveä!
Tossa nyt jotakin mitä tuli mieleen.
Oikeasti, VOIMIA JA JAKSAMISTA!! Pahimmat olot menee ohi viikossa tai kahdessa.
No mä ajattelin todellakin lopettaa kodeiinin kokonaan. Se kun on kumminkin opioidi vaikkakin mieto. Kymmenisen vuotta sitten kun harrastin kodeiinia+Xanoria enemmän niin olin jo ostamassa subua kaverin kanssa. Sillä kerralla ei onneksi saatu, olisin heti vetänyt nokat. Eli kyllä se johtaa herkästi vahvempiin. Tänä vuonna taas kodeiini maistunu ekan kerran kymmeneen vuoteen. Onneksi olen sen verran viisastunut että tiedän hyvien olojen johtavan usein huonoon lopputulokseen. Tarkkana saa vaan olla koko ajan. Tsemppiä vaan kaikille minultakin!